Gjest Blondie65 Skrevet 18. april 2016 #1201 Del Skrevet 18. april 2016 ... og så er det 1 dag nærmere helgen. Da kommer PappaMannen. Det er også nå under tre uker til PappaMannen kommer hjem PERMANENT. Aldri så godt at det ikke kan bli enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 18. april 2016 Forfatter #1202 Del Skrevet 18. april 2016 Og... Jeg har sjokkis Også på en mandag... Hysj. I tillegg er det vår, deilig, deilig vår! Vi tok vår første trilletur i dag Og hello for ei herlig vogn, gleder meg til mange turer med den. E så ut til å like den hun også, sovna kjapt og sov godt nedi der. Mora er omtrent like forvirra som for to år siden ang bekledning av nyfødt i vogn, særlig når temperaturen er ganske varierende, men babyen ble ikke kokt eller frostskadet, så da er jeg fornøyd. Og bekkenet ble ikke grinete av tur heller, halleluja! Ser veldig frem til fjellet består av bar mark og ikke råtten snø, ja takk til bæreturer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 19. april 2016 #1203 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg er så sykt imponert over deg (jeg vet det er en gjenganger i innleggene mine, men du fortjener å høre det om og om igjen!). Bekledning av nyfødt i vogn (og bil) er dritvanskelig!! Hurra for at baby ikke ble kokt eller frostskadet! Og for at bekkenet tålte turen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 20. april 2016 Forfatter #1204 Del Skrevet 20. april 2016 Du altså Halleluja for veloppdragne kids som gjør dagene til mora litt lettere :D regner med det kan snu når som helst, så jeg digger det mens jeg kan! J sov helt til seks i dag, himmelsk. Ganske digg når søstera sover videre til syv slik at vi fikk litt tid for oss selv på morgenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. april 2016 Forfatter #1205 Del Skrevet 21. april 2016 En mett unge som sover, det er noe av det deiligste jeg ser Det som skjærer litt er at det ikke er fra meg. I dag har vi vært hos ammehjelper for veiing og veiledning, og vekta har gått ned (!!!!!) siden mandag Det er merkelig hvor "lurt" man kan bli, føler jeg. Det har virket som ungen har vært tilfreds etter amming. Hun har kjempegodt sugetak og kaver ikke ved brystet. Så man skulle jo tro hun fikk nok til de fleste måltid. Istedet jobber hun så mye at hun sovner etterpå fordi hun er sliten, ikke mett og fornøyd. Et såkalt "snilt barn" som ikke klager noe særlig..... Selv om det gjør vondt sier jeg stopp for denne gangen. Synes det er himla leit at hun ikke får noe igjen for all jobben hun gjør, men kroppen min er tydeligvis ikke laga for dette. Det viktigste er uansett at hun får bli mett Jeg orker ikke pumping annenhver time, havregrøt til alle måltid, nesespray for utdrivning eller tablettkur for å kaaaanskje øke produksjonen. For meg er det ikke verdt strevet, rett og slett. Kjente jeg ville vræle og grine når jeg så at vekta var lavere enn mandag, og det var nok til å ta en avgjørelse på det hele. Tror jeg skal brenne ammebh'ene for å avslutte dette kapitlet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 21. april 2016 #1206 Del Skrevet 21. april 2016 Brenn den, og send meg videoen! Du har gjort en kjempejobb. Du har virkelig stått på og gjort det du kan! Hun har fått masse gode stoffer i seg. Mamming er viktigere enn amming. Og så er vi så heldige at det finnes fullgode alternativer! Godt jobba, heia dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. april 2016 #1207 Del Skrevet 21. april 2016 Helt enig i alt Tekola skrev! Vet hvordan det er, altså. Du har virkelig stått på, all ære til deg! God klem, nyt den sovende jenta, for før du får sukk for deg fyker hun rundt på laaange bein og stjeler sminken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 21. april 2016 #1208 Del Skrevet 21. april 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. april 2016 #1209 Del Skrevet 21. april 2016 Heia deg for innsatsen du har gjort. Er helt enig med Tekola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. april 2016 Forfatter #1210 Del Skrevet 21. april 2016 Dere, fineste gjengen! Jeg føler nesten at jeg må forsvare meg, men jeg vet ikke for hvem... Merkelig! Nei, nå skal vi kose oss videre, ikke stresse mer med vekt og usikkerhet knyttet mot det. Toppen av deilig!!! * * * Dagen ellers har vært ganske fin, E har sovet en del (sa noen matkoma?), noe som passet fint siden jeg måtte hente J etter frokost i barnehagen... Den kom nemlig i retur! Heldigvis bare kastet opp en gang siden han kom hjem og allmenntilstanden er fin. Håper bare han er like grei i morgen og at været er bra, så får vi brukt karantenedagen ute Søstera mi er her fortsatt, gull verdt! Mannen kommer hjem i morgen. Trivsel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 21. april 2016 #1211 Del Skrevet 21. april 2016 Nydelige E. Hurra for at det er helg ganske straks og at mannen kommer hjem. Det blir stas det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. april 2016 #1212 Del Skrevet 22. april 2016 Sååå nydelig! Håper J er i fin form fortsatt og at dere får noen fine dager sammen, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 22. april 2016 #1213 Del Skrevet 22. april 2016 Snikleser her.. Herregud, blir om mulig enda mer babysyk etter det bildet der! 💕 Ogfyttirakkeren du e supermom. Jeg blir nesten sutrete av å være hjemme alene en dag, med et barn...skjerpings fuerza.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. april 2016 Forfatter #1214 Del Skrevet 22. april 2016 13 timer siden, Blondie65 skrev: Nydelige E. Hurra for at det er helg ganske straks og at mannen kommer hjem. Det blir stas det. Hun er rimelig fin asså, takk! det blir veldig stas! 5 timer siden, Tekola skrev: Sååå nydelig! Håper J er i fin form fortsatt og at dere får noen fine dager sammen, alle sammen! Takk jeg er veldig enig, merkelig nok Formen er fin, sånn minus laber matlyst, så alt er vel som det skal være Må bare få bytta ut regn og hagl (!!) med oppholdsvær og sol! 5 timer siden, fuerza skrev: Snikleser her.. Herregud, blir om mulig enda mer babysyk etter det bildet der! 💕 Ogfyttirakkeren du e supermom. Jeg blir nesten sutrete av å være hjemme alene en dag, med et barn...skjerpings fuerza.. God helg! Hello og velkommen! Jeg liker å bidra til babysyke Og jeg forstår deg godt, lite er så kos som sovende baby på brystet Vel, blir vi ikke det alle sammen når vi bare har en å forholde oss til? men takk! Det er ukult å være alene med dem uansett antall, men man må jo bare gjøre det beste ut av det! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. april 2016 #1215 Del Skrevet 22. april 2016 Det bildet er så fint!! Så dritt at vekten hadde gått ned Men da gjør du det eneste riktige - jeg ville gjort akkurat det samme om jeg var deg. Det viktigste er at hun får nok mat og at dere alle har gode dager sammen, ikke ville av stress for å kanskje muligens klare å øke produksjonen ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. april 2016 Forfatter #1216 Del Skrevet 22. april 2016 Takk! Liker det skikkelig godt Hadde jeg hatt en god erfaring med amming fra J var baby kunne jeg sikkert lagt i enda mer jobb mens jeg supplerte med mme, men når det ikke funka med han heller så er det like greit å si stopp. Det er viktigere at baby får dekt sine behov enn at jeg MÅ få til å amme. Særlig når utgangspunktet ikke er all verden... Og med tanke på hvor godt hun jobber burde det vært en god del mer melk der til nå enn hva det er. To og en halv time ca til mannen er hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grastusta Skrevet 22. april 2016 #1217 Del Skrevet 22. april 2016 Det betyr at han er framme ca nå koooos dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 23. april 2016 Forfatter #1218 Del Skrevet 23. april 2016 Ungene sover, mannen sover, jeg nyter ro og stillhet Det var en stk trøtt J som ville sove med mamma og søster like før fem i morges, når han oppdaget pappaen i senga var han plutselig ikke like trøtt lengre Heldigvis gikk han med på å sove videre etter litt prat og kos. Mannen har fått kjørt seg med bygging av togbane og all slags kommandering hit og dit, mens jeg og E har sovet på sofaen. Utmerket arbeidsfordeling spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. april 2016 #1219 Del Skrevet 23. april 2016 Så herlig å ha mannen hjemme! Ha en kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. april 2016 #1220 Del Skrevet 24. april 2016 Så herlig! Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå