Gå til innhold

Favolisheimen

Favole

Anbefalte innlegg

Men sånn rent praktisk til disse ungene som faktisk er på utsida. Hvilke vintersko går dere for? Hashtag clueless.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Mmmmm...jeg går nok for de forede goretex ecco/ponny høye?

Nå har jeg halvhøye ponny sympatex uten foring, med plass til semitjukke sokker ala de vanlige ullsokkene fra sportsbutikkene. Tror de holder til det blir mer enn 5 minus og nedover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sett, må se om jeg finner de i butikk her. Synes de fleste jeg finner er enda mer stive og grove enn hva jeg egentlig føler meg komfortabel med. Vurderer å få noen til å lage lugger til ham, men det dekker jo kun de kalde, men tørre dagene. Sko er noe herk :P

Og jeg må seriøst slutte å lese på slike husbyggebloggsider. Vil ha hus nå. Helst igår. Som er akkurat slik jeg vil ha det (as if at man noen gang blir ferdig om man først setter i gang). Det er til å bli rar av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innafor å juble over at ungen endelig sover? Gjesp! Isåfall jubler jeg høyt, innvendig, kan ikke risikere å vekke den lille turboen. Den planlagte sovemorgenen min ble avlyst til fordel (heh...) for en tidlig morgen med en alt for våken og aktiv krabat. Prøver å ikke drikke så mye kaffe nå, men i dag hadde jeg ikke mye valg :laugh:

Enniveis, fyren sover, jeg har fikset lunsj (ooog litt sjokolade :sjenert:) og tenkte se de der gift ved første blikk folka dra på bryllupsreise. Håper jeg ikke sovner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, snart er jo ungen ferdigbakt!!

Jeg har allerede sett det programmet, og heier på Milhødirektoratet og han....ja, han som ser ut som han faktisk kan en ting i senga :nigo: (basert på kyssing og tafsing iallefall).

Men har du sjekka ut de spaceaktige fra Ecco?

De er ikke stive, men myke fra ankelen og opp liksom. Og ordentlig fora og helt vanntette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja sant, bare fem uker til jeg er halvveis :ler: Og en mnd til oul :hoppe:

Jeg heier også på de to, haha! Sengerelaterte greier gjør meg bare sur for tiden, så at de er kosete og sånn ignorerer jeg glatt! :jolie:

De har jeg ikke sett, men har sett noe lignende fra Viking! Får se hvordan ecco sine ser ut i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier også på de to! :nigo: Guilty pleasure-programmet mitt. :nigo:  :nigo:

Ikke lenge til OUL, da! :hoppe:

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til nei! Fikk brev i går om at timen var flyttet en dag nærmere, hurra :fnise:

Åh, jeg er så insane sulten for tiden :bond: Og det blir ikke så alt for mye nyttig mat heller føler jeg. Ikke at jeg spiser godis og junk, men herregud så mye karbs det blir. Brød, brød, brød. I går spiste jeg fem, jepp, FEM! polarbrød gjennom dagen. Pluss frukt her og der og middag. I dag ble det to skiver vanlig brød til frokost, fire (!) til lunsj, middag og noe frukt. I løpet av helga har det også forsvunnet noe sjokolade ned gapet. Altså. Galskap. Og det er ekstremt viktig at pålegget er smør, skinke, ost og grønn paprika. Særrjøst. Husker fra forrige svangerskap at jeg hadde enkelte dager hvor jeg ikke gjorde annet enn å spise, men det får da være måte på. Er jeg like sulten i morgen får jeg tvinge meg selv til å heller spise noen egg og grønnsaker enn alt dette brødet :P Og nå kunne jeg sikkert spist et par skiver til :hoho: Får ta litt mango istedet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen vil ha mat! :opplyser: Tror det er noe med graviditet og carbs, for jeg fikk det sykeste behovet for brødmat og godteri som gravid. Og det samme de første månedene med amming. Man må gi kroppen det den vil ha, innenfor visse grenser. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da klare å begrense meg til to skiver i hvert fall, og heller ha på ekstra grønt og litt frukt. Og egg. Spiser egg hver dag på jobb, men orker liksom ikke koke når jeg er hjemme. Skjerpings! Er ikke redd karbohydrater akkurat, men magen min er ikke så veldig glad i korn :sjenert: Men mææææn det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så får jeg bare lyst på mer, føler meg sjelden skikkelig mett av brødmat. Ikke rart jeg har langet innpå i helga :ler: Gleder meg allerede til jul, svigermor kommer alltid innom med deilig bakst :P haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vondt i magen bare av å tenke på kaker og gjærbakst. :P Men det er verdt det av og til. ;) Du er heldig som er glad i egg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg er noe av det beste som finnes :sikle: Bløtkokt med litt salt på, mmmnom! Eller stekt, men med rennende plomme. Eggerøre og laks (helst spekemat, men det utgår jo...). Nå ble jeg litt sulten. Eller egentlig bare lyst på egg. Men det skjer ikke at jeg koker egg kl halv elleve på kvelden :ler:

Spiste mye av det når jeg gikk med J, han har visst arvet begeistringa :fnise:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Glad i egg, men takler ikke rennende plomme. Må være hardkokt, stekt på begge sider med punktert plomme eller servert som eggerøre. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke lenge siden jeg lærte meg å like plommen egentlig. Godt stekt gikk an, eggerøre har jeg alltid likt, men kokt? Da plukka jeg den bort :fnise: Bare noen år siden jeg begynte å spise det. Så ille at faren min nærmest falt av kjøkkenstolen og ville ta bilde av meg og den jævla skiva når han så meg spise kokt egg uten å fjerne plommen først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg må kokes i 8 min.. Eggehviten MÅ være hard. Bløt eggehvite er oppkastgrunn :opplyser: Og eggeplommen må være litt bløt. Da er den best :nigo:

Apropo vintersko.. Vi hadde viking i fjor. Jeg var veldig fornøyd med de. Har har svigermor slått på stortromma og sagt at mini får 1000 kr til bursdagen til sko. Så det blir nok viking vintersko. De er høye og gode. Også et par cherrox tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Er 5 skiver eller evt polarbrød mye?

Asså; jeg skjønner jo det er mye om man får vondt, men rent brødmessig kan det godt være en helt normal dag for meg.....

Nå følte jeg meg megahøykarbo :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...