Leopanter Skrevet 1. oktober 2015 #221 Del Skrevet 1. oktober 2015 Tror ikke jeg fikk med meg den personen, måtte skru av da han skraptynne med utovernavlen dukka opp. Utovernavle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #222 Del Skrevet 1. oktober 2015 Det blir ikke mer creepy enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 1. oktober 2015 #223 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hahaha.. Nord eller østlendingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #224 Del Skrevet 1. oktober 2015 Nå vil ikke jeg bli tatt for å være søring ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 2. oktober 2015 #225 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kan noen fortelle meg poenget med det konseptet? Jeg har ikke sett en eneste episode, men har sett trailer for det, og alt meg sier bare ... ... Nei. Seriøst? Nei, og atter nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 2. oktober 2015 #226 Del Skrevet 2. oktober 2015 Nakendating, .. jeg ble så flau at jeg måtte slå av med en gang. Helt varm i trynet og stressa. Lykke til med glukosebelastning. Jeg tok min for litt siden og syns det var et helvete. Hadde jeg ikke vært kvalm skulle det gått greit nok, men så fikk jeg den feridgblandede drikken som var kald! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter #227 Del Skrevet 2. oktober 2015 Det er så kleint. Jeg må slutte å se på det, snart dukker vel naboen opp der! Forrige svangerskap gikk glukosebelastningen ganske greit, men det er ikke dagens høydepunkt akkurat. Så, jah..... Får ringe mandags morgen og spørre om jeg kan komme nedover. Har fortsatt kveldsvakt mandag, sjefen var selvfølgelig ikke tilstede i dag og jeg fikk ikke ordna opp i senvaktproblemet mitt. Endelig er det fredag. Jeg har frihelg. Jeg skal spise taco. Og sjokolade. Jeg skal ikke våkne til alarmen kl 0615 imårra (ungen har vært relativt ok på soving på morgenen denne uka, det kan fortsette i helga). Og sannsynligvis skal jeg sovne på sofaen mens vi prøver å se en episode av person of interest. Mangler bare vin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #228 Del Skrevet 3. oktober 2015 Endelig en litt lat morgen med den fineste lille fyren jeg vet om! Så godt å ha god tid til å spise god frokost sammen, se på hvordan han helst vil gjøre alt selv. Jeg er sikker på at det kun er mødre som kan finne det søtt at ungen vil smøre smør på skiva selv, men ender med å spise smøret fra kniven istedet for å få det på skiva, mens han ler godt og sier nam nam. Og gjentar. Men jeg kan jo også være den eneste Vi har sett mummitrollet, lekt med gravemaskin, sett på gravemaskinen som står på andre siden av veien, sett litt mer mummi og nå sover han. Regner med han våkner ganske snart. Aner ikke hva vi skal finne på i ettermiddag, men vil komme meg ut litt. Regner med det bare blir oss to isåfall, mannen er megasjuk og døden nær, så da er det vel utelukket å bevege seg utendørs i høstkulden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #229 Del Skrevet 3. oktober 2015 Og, 15 uker idag, hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. oktober 2015 #230 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hoho, nå har mannen her blitt smittet av min mannfluensa, så nå kan du tro det er god stemning i heimen. Høres ut som dere har hatt en fin morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #231 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Manflu Stakkars mannfolk. Særlig han stakkaren som bor sammen med en sykepleier. Det skal litt til før jeg synes det er innafor å syte, klage og bare kapitulere helt Lurer på når han egentlig har tenkt å stå opp.. Endret 3. oktober 2015 av Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. oktober 2015 #232 Del Skrevet 3. oktober 2015 Gratulerer med 15 uker!! Jeg er og sykepleier og skal litt til før jeg syns synd på mannen. Nå er han sånn som aldri klager da, så hvis han faktisk sier han er syk så kan jeg finne på og gå og handle godteri og et pondus blad eller noe. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 3. oktober 2015 #233 Del Skrevet 3. oktober 2015 Oi dette har ikke jeg fått med meg! Sjelden på KG for tiden! gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #234 Del Skrevet 3. oktober 2015 Gratulerer med 15 uker!! Jeg er og sykepleier og skal litt til før jeg syns synd på mannen. Nå er han sånn som aldri klager da, så hvis han faktisk sier han er syk så kan jeg finne på og gå og handle godteri og et pondus blad eller noe. Haha Når man vet de faktisk er syke og ikke føler seg bra er det lettere å gjøre de små ekstra tingene her er han ganske ofte syk, pluss en hel haug kroniske ting, så jeg har dessverre blitt litt selektiv i forhold til når jeg synes synd i ham og lar han være pasient for noen dager :x Hvis ikke hadde jeg måtte kreve lønn fra kommunen for hjemmesykepleietjenestene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #235 Del Skrevet 3. oktober 2015 Oi dette har ikke jeg fått med meg! Sjelden på KG for tiden! gratulerer så mye! Tusen takk Håper dere har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 3. oktober 2015 #236 Del Skrevet 3. oktober 2015 Når man vet de faktisk er syke og ikke føler seg bra er det lettere å gjøre de små ekstra tingene her er han ganske ofte syk, pluss en hel haug kroniske ting, så jeg har dessverre blitt litt selektiv i forhold til når jeg synes synd i ham og lar han være pasient for noen dager :x Hvis ikke hadde jeg måtte kreve lønn fra kommunen for hjemmesykepleietjenestene mine. Ja hvis han for en gangs skyld småklager så er jeg nok litt krass, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #237 Del Skrevet 3. oktober 2015 Ikke greit å være syk når sammenligningsgrunnlaget er kreft, slag, hjerte og lungesyke osv. Men for all del, det er virkelig dritt å føle seg skikkelig redusert. Jaja. Blir vel frisk igjen snart J har gått rundt og stelt med dukka si store deler av dagen. Den heter "bebbi" og har fått mat, kos, sokker og blitt lagt for å sove. Et lite øyeblikk fikk den låne smokken, men der ombestemte han seg kjapt mens jeg lå på sofaen i formiddag satt han oppå meg, pekte og dytta litt på magen mens han så spørrende på meg og gjentok "bebbi" flere ganger Var så god, ville stryke og kose Helt til han begynte å hoppe, herregud jeg er glad jeg nettopp hadde vært på do Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 3. oktober 2015 #238 Del Skrevet 3. oktober 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Allis Hagtorn Skrevet 3. oktober 2015 #239 Del Skrevet 3. oktober 2015 Åh! Hva slags dukke anskaffet du til ham? Kanskje jeg må gjøre det samme og håpe det kan slå an som underholdning og fri fra konstant klengorama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #240 Del Skrevet 3. oktober 2015 Aner ikke, svigermor kjøpte ei fra Extra leker til ham i sommer, ei som ikke ser vanskapt ut Neste gang jeg er hjemme hos foreldrene mine må jeg ta med dukkevogna jeg hadde som lita, så kan han trille rundt med den Han bærer den etter halsen da, deeet må vi gjøre noe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå