Gå til innhold

Favolisheimen

Favole

Anbefalte innlegg

Han er veldig heldig som har så mange rundt seg som vil tilbringe tid med ham, og at vi har muligheten til å bruke tiden vår på steder som dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres bare ut som det søteste i verden! :lillesky:

Så en strikket FK-dress et eller annet sted på nettet her om dagen, smelt! :rodmer:

Barn og dyr hører sammen. Uten tvil! Jeg tror det er kjempesunt for barn å vokse opp med dyr i nærheten, eller muligheten til å være med dyr! (Uten at jeg mener det blir monstere når man ikke har det, altså, misforstå meg rett :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den strikkadressen så jeg også, den var skikkelig skjønn :rodmer: Mamma hadde også sett den, så spørs om ikke den havner i garderoben til lillebebis :P

Jeg tror det å vokse opp med dyr har mye bra med seg, selv om det ikke er en absolutt nødvendighet. Det er så fint å se hvordan J koser seg når han får være sammen med dyra, selv om det "bare" er bikkja som han ser hver dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker når ungen synes det er dritt å legge seg, kaster smokken veggimellom og istedet for å rope mamma eller pappa roper han navnet mitt. Rygg og bekken vil dø en sakte død utover kvelden.

:hjerte:

Flaks at han egentlig er ganske søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

Hoho, man må være dritsøt for å kunne oppføre seg sånn. Kjenner meg igjen, forresten, jeg nektet ham å komme ned på gulvet og da brølte han på pappaen til han sovnet av utmattelse. YEAH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen sjarmtroll vi har produsert :rodmer:

Han er så trøtt at han knapt greier å holde øynene oppe, han bare gynger fra side til side, men opp skal han og smokken skal på andre siden av rommet. Jeg tror han prøver å kaste den oppå klesskapet.

Hva skjer om vi bare kaster smokken? Jeg føler for å brenne dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke gå inn med en gang nei. Mannen går inn litt for fort etter min mening, men jeg synes han godt kan få angre litt på at han kastet den fra seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sorry at jeg ler, men når man bare leser oppsummeringa blir det søtt :P

"Favoleeeeeee", det er sånn "mamma og pappa hører jo faen ikke etter, da skal jeg vise dem, ikke bare skal jeg kalle dem ved navn- men de skal fader meg på klatre litt med de late rævene sine opp på klesskapet og" :ler:

Endret av Allis Hagtorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo le. :ler: Selv om jeg følte for å grine for ikke lenge siden. Nå tror jeg han har sovnet, så nå er han supersøt igjen og jeg synes det hele er ganske komisk.

Han er jo nussbar når han står der og roper navnet mitt, han får ikke med første bokstav, men men. Det samme når han dusjer eller bader sammen med pappaen, når han har fått nok roper han navnet mitt. Prøver å lære ham farens navn, men da ser han rart på meg og sier "pappa, mannen, pappa!". :jolie::laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte vise mannen bildet av FK-dress-gutten som du la ut. Han kvapp - gutta våre er rimelig snarlike ;)

Haha :D jeg måtte inn for å sjekke det bildet du la ut nå da, og de er jo kanskje det :Nikke: Fine gutter med lys lugg og samme tøffe dressen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Haha :D jeg måtte inn for å sjekke det bildet du la ut nå da, og de er jo kanskje det :Nikke: Fine gutter med lys lugg og samme tøffe dressen ;)

Ganske like på det bildet, i hvert fall. Og det hjelper jo at interessene ovrelapper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske like på det bildet, i hvert fall. Og det hjelper jo at interessene ovrelapper ;)

Like interesser er viktig! Hadde vært morsomt å sett de to sammen :laugh: helst i nærheten av fjøs og traktor. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter sånne stunt er han ekstra søt når han sover :hoho: men han er veldig søt til vanlig også, skikkelig skjønnas! :hjerte: Og så lur, han har mye humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...