Gå til innhold

26 fortsatt jomfru!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan kan du si noe slikt? Jeg er feks  ei som liker de som er uerfarne, Tenner på å lære de litt opp, og det kan da ikke bare være jeg i hele verden som liker sånt?

jada, hver gang det hevdes noe, så dukker du opp og sier det motsatte, du er veldig påpasselig sånn. det er bare det at dette er et dikskusjonsfora, og det er sikkert søtt at du vil at det skal finnes noen som ikke "bare vil sånn og sånn", men i det virkelige liv er ting annerledes.

Anonymous poster hash: a398c...ffc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min er er supert nerdete fyr som ikke hadde sex før han var 25 år. Når han først hadde sex var det med ei dame han var sammen med i 7 år og hun hadde ikke no serlig sexlyst og var ikke glad i å prøve ting... så når jeg møtt han var han 32 år og hadde ikke så mye erfaring, men hva gjør vel det? Det er innsatsen du gjør for dama du er sammen med som teller, ikke hva eller hvem du har gjort før!

Anonymous poster hash: 0c92a...e23

Så det du sier er at selv om kvinnen har hatt analsex før men ikke mannen så burde kvinnen ofre litt for mannen og la han prøve?(om det er et sterkt ønske og prøve EN gang)

Kan dra den langt men: Det er innsatsen du gjør for dama du er sammen med som teller, ikke hva eller hvem du har gjort før, (dette er satt på spissen)

Anonymous poster hash: cdf79...cfc

Skrevet

26år gammel mann som fortsatt er jomfru. Dette er noe jeg slite veldig med.. Jeg er en mann som er kåt hele tiden, kan godt runke på jobb og på det verste. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få meg en dame.. Jeg er ikke akkurat den peneste..

Anonymous poster hash: a2936...c4b

Er kvinne på 25 år selv, og jomfru. Jeg synes ikke det er noe galt i at en mann er jomfru, og dersom han hadde sagt at han var det hadde ikke det vært noe negativt i mine øyne, så det synes jeg ikke du trenger å bekymre deg for. Men dersom du er på date med ei jente eller snakker med ei jente du liker, burde du passe deg for å nevne dette med å være kåt hele tiden, for det hadde i hvert fall skremt meg vekk. Du trenger heller ikke være verdens peneste for å få deg dame; ser allslags mennesker, både pene og mindre pene, som finner hverandre hver dag. Men et kjent problem er jo at menn går etter utseende, så dersom du ikke ser ut som en stud selv så burde du kanskje belage deg på at du ikke får den peneste jenta.

Anonymous poster hash: acbdd...a5d

Skrevet

26år gammel mann som fortsatt er jomfru. Dette er noe jeg slite veldig med.. Jeg er en mann som er kåt hele tiden, kan godt runke på jobb og på det verste. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få meg en dame.. Jeg er ikke akkurat den peneste..

Anonymous poster hash: a2936...c4b

DE TI BUD FOR Å SJEKKE OPP EN JENTE

(Jeg kan ikke snakke for alle, men dette gjelder i hvert fall meg)

1. Jeg er ikke noe flink med å prate med menn heller, og jeg sliter veldig hvis en medstudent som jeg har gått i klasse med plutselig slår følge med meg et stykke og jeg må prøve å holde samtalen i live. Så øv deg på å snakke, lag deg en liste over spørsmål du kan spørre og memoriser den litt slik at du husker dem (jeg har selv en liste, men får brainfreeze hver gang, må pugge bedre slik at jeg kan fungere i smalltalk). Jenter liker å bli stilt spørsmål, slik at samtalen ikke dør ut. Det å kunne holde en samtal gående er gull verdt i mine øyne.

2. Vis interesse! Dersom du ikke ser ut som drømmemannen, kan det kreve litt ekstra av deg. Nemlig at du viser interesse av en eller annen form. Kan gjerne bare være blikkontakt og smil eller noe lignende, men gjør i hvert fall noe som viser at du anerkjenner at personen er tilstedet. Jeg har vært tiltrukket av menn som snakker med meg en dag og som behandler meg som luft den neste, og så snart jeg føler meg usynlig så fordunster tiltrekningen relativt fort, om de så skulle kommet tilbake en stund etterpå og behandlet deg pent igjen.

3. Ikke kjøp sex, slik som visse her råder deg til. De fleste kvinner synes at prostitusjon er direkte ubydelig og svært mange (inkludert meg) synes at det er en dealbreaker. Hvis jeg hadde funnet ut at kjæresten min var tidligere horekunde, hadde jeg slått opp.

4. Synes det er veldig leit at en bruker (med bilde av en slank kvinne i bikini sett bakfra) spør deg om du er feit. Det er revnende likegyldig, selv om jeg registrerer at det er en annen bruker enn deg som har svart på tråden. Vil bare si at selv synes jeg (og jeg snakker kun for meg selv), at menn med litt ekstra på kroppen kan være likeså fine som de uten. En fordel om du ikke veier 400 kilo, men har selv vært tiltrukket av tyngre menn, og jeg er en av dem som ikke liker synlige muskler/vaskebrett/stereoidebruk. Så det finnes folk som foretrekker menn som er litt større, om det skulle være det som var problemet. Noen foreslo "beinhard jobb med personlighet, kropp og fremtoning". Jeg vil absolutt si personlighet først, fremtoning som nummer to, og kropp sist.

5. Ikke virk for desperat. Jeg har ei venninne som blir skikkelig desperat når hun er singel, og hun blir avvist gang på gang. Så om det ikke fungerer for jenter, så fungerer det nok ikke for menn heller. Ta det langsomt, og lær å kjenne hverandre (dvs. ikke spør om dere skal bli kjærester eller ha sex på første date).

6. Det er ikke en skam å være jomfru. Jeg personlig synes det er bedre å ha sex med en person jeg vet ikke har vært borti 100 jenter før (slik som visse menn i realityserier liker å skryte på seg som om det skulle vært et pluss). Dersom du ikke har noen erfaring fra før, vet man i hvert fall at du ikke har noen kjønnssykdommer og også at du ikke har vært en "player" (en type menn jeg mistenker at kommer til å være utro i fremtiden). Ikke hør på dem som sier at "du må få det gjort før du blir 30!". Idiotisk råd fra en person som 99% sikkert er mann. De fleste kvinner ville ikke brydd seg. Men om du så skal få det gjort, så ikke gjør det via horekjøp. One night stand er 1000 ganger bedre enn prostitusjon. Kvinner vil heller ha en jomfru enn en horekunde. Det er ingen som må "trene deg opp", slik en naiv forumsbruker påstår. Sex er naturlig, men om kvinnen har spesielle individuelle preferanser kan hun fortelle deg dette. Kvinner reagerer ulikt på ulik stimuli, så det at du hadde hatt en kjæreste som likte det "slik", betyr ikke at den neste kvinnen ikke hadde foretrukket det "sånn" i stedet. Det avhenger faktisk på dama, og ikke på erfaring. Det er ingen vits å "trene seg opp med" en prostituert, for hun vil antageligvis stønne uansett hva du gjør.

7. Det blir forresten ikke tyngre jo eldre du blir, slik som noen her påstår. Om noe blir det faktisk enklere for menn å "få napp" jo eldre de blir, ettersom kvinner blir mer desperate etter å etablere seg mens de ennå kan få barn. I 20-årene stiller sikkert menn litt svakere enn kvinner, men i 30- og 40-årene vil de fleste kvinner ønske seg en partner som de kan være med/gifte seg med/få barn med. I tillegg er det et kjent faktum at kvinner forfaller fortere enn menn, mens noen til og med sier at menn blir mer attraktive med årene mens damer blir mindre attraktive.

8. Ikke vær kresen. Ikke gå etter "den peneste jenta", for da er du dømt til å tape, ettersom konkurransen er større. Legg deg på et litt lavere nivå enn jenta på fremsiden av Playboy. Hvis det er sex du vil ha, så er de fleste utstyr ganske likt, uavhengig av om de har bleiket blondt hår, silikonpupper og har vært på slankekur siden de var 14.

9. Ikke sjekk opp damer på byen. Alle sjekker opp damer på byen når de er i beruset tilstand, uten å vite hva hun heter. Kanskje det funker, men det blir en særdeles pinlig morgen etterpå, etterfulgt av at du sannsynligvis aldri ser henne igjen. Selv har jeg aldri blitt med noen hjem fra byen; jeg foretrekker folk som tør å sjekke meg opp i edru tilstand, uten discolys og så høy musikk at jeg ikke får med meg et ord du sier. Hvis du tar meg på rumpa før jeg vet hva du heter, er dette turn-off og ikke akseptabelt. Hvis du har tatt meg med på middag og kino, er dette helt ok. 

10. Ikke tro på myter om at kvinner vil "le deg opp i ansiktet" eller at de har "fortalt deg stygge ting rett opp i fjeset ditt" uten å fortjene det". Dette gjelder i så fall 0,5% av den kvinnelige befolkningen, som vedkommende dessverre har hatt en (særdeles) dårlig date med. Dette er ikke vanlig folkeskikk, og ingen oppfører seg slik på date.

I oppsummering: Vær litt frempå, i hvert fall dersom du ønsker å sjekke opp noen som er sjenerte og tilbaketrukne i utgangspunktet. Selv blir jeg helt paralysert dersom noen skulle snakke til meg, men som en tidligere arbeidsgiver skrev i CVen så åpner jeg meg fort opp og er en gladjente. Det er bare noe med dette å komme over den første "humpen", tror jeg. Og dersom noen kan hjelpe meg med det, blir jeg automatisk interessert. Jeg vet ikke hvilken jobb du har, eller om du har jobb, men kvinner vil ofte ha en mann på eget eller høyere nivå når det kommer til utdanning/karriære, så det kan være en lur gruppe å se etter. Selv er jeg mastergradsstudent og ville ikke hatt lyst til å date en NAVer (men kunne godt datet en rørlegger, elektriker, osv. så lenge vedkommende faktisk HAR en jobb av et eller annet slag). Å være arbeidsledig er mindre sexy, og gir mindre å snakke om på en eventuell date. ("Hvordan går det på jobb, da?" - "Nei, jeg får da trygd hver måned, så resten av tiden chiller jeg på sofaen...").

Bonus tips: Har du prøvd nettdating eller Tinder? Jeg har ikke prøvd dem selv, men dersom du er usikker kan det sikker hjelpe å få lagt et visst grunnlag før dere faktisk møtes, slik at du vet litt om hennes interesser og har noen ideer om hva du kan spørre henne om.

PS: legg merke til at de fleste som sier ar du aldri kan vinne eller oppfordrer deg til å bli horekunde er menn. De fleste kvinner sier at de ikke ser noe problem i det at du er deg, og vi vet bedre hva vi snakker om i forhold til hva vi finner attraktivt enn en gjeng menn som sier at prostitusjon er eneste utvei.

Anonymous poster hash: acbdd...a5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...