Gå til innhold

26 fortsatt jomfru!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ønsker du sex eller forhold? Vil du ha familie? Hva ønsker du for fremtiden? Mannen min var foresten 25 før han hadde sex første gang og jeg kjenner to andre menn som var ca like gamle første gang... Søstera mi var 27 før hun hadde sex.

Anonymous poster hash: 0c92a...e23

Uansett hva man ønsker som mann, så bør man ha gjort det i god tid før man blir 30. Ikke det at man er nødt til å ha en livsstil som rundbrenner, men det å ikke ha gjort det er gjerne dårlig for selvtilliten, og dessuten sterkt negativt dersom kvinnen han er interessert i får greie på det. Null sex som 30-åring er en sterk indikator på at man er "merkelig", og selv om det ikke nødvendigvis er sant så vurderes man som mann på det. 

Den harde sannheten; bortimot alle jeg kjenner som var jomfru da de var rundt 30 er det fortsatt. Nå er mange av dem rundt 40, fortsatt ingen kone, ingen familie - og fortsatt ingen intime relasjoner. Så nå er det for sent, og de må belage seg på å tilbringe resten av livet alene. 

Høres fristende ut? Ikke? Nei, men da må man som mann brette opp ermene og jobbe for å skaffe seg denne erfaringen. Den kommer ikke rekende på en fjøl, og man har ikke all verdens av tid. Gjør det nå, før det er for sent. 

Anonymous poster hash: ed2c9...9d4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uansett hva man ønsker som mann, så bør man ha gjort det i god tid før man blir 30. Ikke det at man er nødt til å ha en livsstil som rundbrenner, men det å ikke ha gjort det er gjerne dårlig for selvtilliten, og dessuten sterkt negativt dersom kvinnen han er interessert i får greie på det. Null sex som 30-åring er en sterk indikator på at man er "merkelig", og selv om det ikke nødvendigvis er sant så vurderes man som mann på det. 

Den harde sannheten; bortimot alle jeg kjenner som var jomfru da de var rundt 30 er det fortsatt. Nå er mange av dem rundt 40, fortsatt ingen kone, ingen familie - og fortsatt ingen intime relasjoner. Så nå er det for sent, og de må belage seg på å tilbringe resten av livet alene. 

Høres fristende ut? Ikke? Nei, men da må man som mann brette opp ermene og jobbe for å skaffe seg denne erfaringen. Den kommer ikke rekende på en fjøl, og man har ikke all verdens av tid. Gjør det nå, før det er for sent. 

igjen, ikke hør på denne mentaliteten som sier at det bare er å brette opp armene å få det unnagjort. dette er tydeligvis sagt av en mann som er suksessfull på den fronten, ergo vet ikke han hvordan det er på den andre siden.

som sagt, alternativene dine er å innfinne deg med situasjonen, eller kjøpe deg prostituerte.

Anonymous poster hash: a398c...ffc

Skrevet

En "dag bare plutselig skjer det"- spådommen kan du bare glemme. Kjæreste eller sexpartner er noe du som mann ikke bare får. Det er noe du skaffer deg. Og det koster arbeid, på deg sjøl.

For seint er det aldri, men det blir tyngre og mer å gjøre jo eldre du blir.

Se på det positive: det er ikke nødvendigvis de flotteste og rikeste fyrene som er mest omsvermet. Kvinner tiltrekkes gjerne av egenskaper du ikke egentlig kan se, bare slutte deg til fra kroppsspråk, ordvalg, stil mv., og det kan være ganske mystisk hva de ser i sine menn noen ganger. Men samtidig kan du gjøre litt med det ytre så du ikke eksluderer deg på noe enkelt. En sjaskete, skitten slummis starter med et stort handicap...

Men en ting er en vanntett egenskap å vise fram når du går på date: seksuell selvsikkerhet. Regelrett det å kunne snakke til fitta. Får hun først lyst på deg, er mye gjort.

Så... den som er kresen, blir fri.

Få det gjort. Det finnes kvinner som etter en viss tid i sølibat blir fandenivoldske og tar hva det skal være. Ingen vil ha en munk eller ei jomfru, og de hater å lære opp i et forhold.

• Liker 1
Skrevet

igjen, ikke hør på denne mentaliteten som sier at det bare er å brette opp armene å få det unnagjort. dette er tydeligvis sagt av en mann som er suksessfull på den fronten, ergo vet ikke han hvordan det er på den andre siden.

som sagt, alternativene dine er å innfinne deg med situasjonen, eller kjøpe deg prostituerte.

Vel, jeg er en mann som har slitt med det samme. Og vil man ikke innse det og/eller ikke ønsker å få det gjort - så er jo det greit nok det, men da uteblir resultatene også. 

At man er suksessfull har ingenting med å brette opp armene å gjøre, poenget er jo nettopp motsatt, at man må brette opp armene skikkelig for å snu motgang til medvind. Man får absolutt ikke noe gratis på partnerfronten som mann her i verden, og da må man ta konsekvensen av det. Enten innse at man ikke er attraktiv og gi opp, eller begynne beinhard jobbing med personlighet, kropp og fremtoning for å øke sine muligheter. 

Å kjøpe prostituerte får deg bare til å fremstå som en gris, uansett om du liker det eller ikke. Personlig dømmer jeg ingen, men det er egentlig ikke poenget, det viktige er at kvinner vil dømme deg for å gå til en prostituert dersom det blir kjent. Man blir nok heller ikke spesielt mye bedre i senga av det, og det er jo begrenset hvor mye selvtillit man får når man bare betaler noen. 

• Liker 1
Skrevet

Men en ting er en vanntett egenskap å vise fram når du går på date: seksuell selvsikkerhet. Regelrett det å kunne snakke til fitta. Får hun først lyst på deg, er mye gjort.

dette er noe menn som aldri har blitt opplved ordentlig avvisning sier. de har kanskje fått nei, men de har aldri blitt ledd av eller fortalt stygge ting rett i fjeset sitt, uten å egentlig fortjene det.

om man trekker korte strå i det genetiske lotteriet, så er det lite du kan gjøre i dagens samfunn, annet enn om det plager deg veldig så kan du kjøpe deg sex, selv om dette er blitt ulovlig også.

det finnes et tredje alternativ, og det er å vente til de jentene som var pene som tjueåringer og har festet fra seg, har kanskje noen unger som fedrene ikke ønsker å ha noe med å gjøre søker en forsørger, men slike situasjoner er sjeldent lykkelige.

• Liker 2
Skrevet

Vel, jeg er en mann som har slitt med det samme. Og vil man ikke innse det og/eller ikke ønsker å få det gjort - så er jo det greit nok det, men da uteblir resultatene også. 

At man er suksessfull har ingenting med å brette opp armene å gjøre, poenget er jo nettopp motsatt, at man må brette opp armene skikkelig for å snu motgang til medvind. Man får absolutt ikke noe gratis på partnerfronten som mann her i verden, og da må man ta konsekvensen av det. Enten innse at man ikke er attraktiv og gi opp, eller begynne beinhard jobbing med personlighet, kropp og fremtoning for å øke sine muligheter. 

Å kjøpe prostituerte får deg bare til å fremstå som en gris, uansett om du liker det eller ikke. Personlig dømmer jeg ingen, men det er egentlig ikke poenget, det viktige er at kvinner vil dømme deg for å gå til en prostituert dersom det blir kjent. Man blir nok heller ikke spesielt mye bedre i senga av det, og det er jo begrenset hvor mye selvtillit man får når man bare betaler noen. 

jeg tør tippe på at "slitet" ditt var at du bare hørte på feil folk, og ikke hadde sosial kognisjon nok til se hva som foregikk rundt deg.

man trenger bare ta seg en tur på byen en fuktig lørdagskveld for å forstå at en del menn får mye gratis, ved simpelthen å være vinnere av det genetiske lotteriet.

Skrevet

jeg tør tippe på at "slitet" ditt var at du bare hørte på feil folk, og ikke hadde sosial kognisjon nok til se hva som foregikk rundt deg.

man trenger bare ta seg en tur på byen en fuktig lørdagskveld for å forstå at en del menn får mye gratis, ved simpelthen å være vinnere av det genetiske lotteriet.

Det var deler av det ja, men jeg er nok kanskje ikke en som objektiv er attraktiv heller, hvertfall ikke i den forstand attraktivitet vanligvis måles. Med andre ord hadde jeg hverken bakgrunn eller genetisk grunnlag. Jeg var heller ikke spesielt veltrent. 

For øvrig kjenner jeg ganske lite pene menn som har fått seg flere damer. Men de har da gjort en beinhard jobb for å komme ditt. 

Så man har to valg her i verden. Tilpasse seg eller så får man stå utenfor. Det er spis eller bli spist, lev eller dø i alle andre sammenhenger også, partnermarkedet er ikke noe unntak i så måte. 

Skrevet (endret)

TS skriv hvor i landet du bor så kan noen av jentene på forumet ta jomfrudommen din. Er man først så kynisk at man støtter forbudet mot prostitusjon og fordømmer horekunder så bør man være villig til å hjelpe menn som ikke klarer å få sex på egenhånd.

Endret av Summers
  • Liker 2
Skrevet

dette er noe menn som aldri har blitt opplved ordentlig avvisning sier. de har kanskje fått nei, men de har aldri blitt ledd av eller fortalt stygge ting rett i fjeset sitt, uten å egentlig fortjene det.

om man trekker korte strå i det genetiske lotteriet, så er det lite du kan gjøre i dagens samfunn, annet enn om det plager deg veldig så kan du kjøpe deg sex, selv om dette er blitt ulovlig også.

det finnes et tredje alternativ, og det er å vente til de jentene som var pene som tjueåringer og har festet fra seg, har kanskje noen unger som fedrene ikke ønsker å ha noe med å gjøre søker en forsørger, men slike situasjoner er sjeldent lykkelige.

Ånei, så jeg har ikke blitt ledd av, fortalt stygge ting?

Det du lister opp, er unnskyldninger. Se deg rundt etter virkeligheten, ikke etter det du vil se.

Skrevet

Det var deler av det ja, men jeg er nok kanskje ikke en som objektiv er attraktiv heller, hvertfall ikke i den forstand attraktivitet vanligvis måles. Med andre ord hadde jeg hverken bakgrunn eller genetisk grunnlag. Jeg var heller ikke spesielt veltrent. 

For øvrig kjenner jeg ganske lite pene menn som har fått seg flere damer. Men de har da gjort en beinhard jobb for å komme ditt. 

Så man har to valg her i verden. Tilpasse seg eller så får man stå utenfor. Det er spis eller bli spist, lev eller dø i alle andre sammenhenger også, partnermarkedet er ikke noe unntak i så måte. 

tja, teknologien vil fikse det meste. selv velger jeg å trene for min egen del, ikke for å se bra ut, men jeg venter på kunstige livmorer så jeg kan få barn uten å trenge noen annen partner. teknologien vil fase ut behovet for kvinner for menn, og menn for kvinner. siden vi vil ha sexroboter og kunstige livmødre.

Skrevet

Spot on.

Kvinner liker tiltakslyst. Brett opp ermene.

Skrevet

Spot on.

Kvinner liker tiltakslyst. Brett opp ermene.

kvinner liker det de blir fortalt at de skal like, gjennom media og kultur. de vil ha høye menn, veltrente menn, menn med riktig symmetri i ansiktet, store peniser, høy utdanning, stor lommebok, alturistisk, men egoistisk når det kommer til stykket. helst skal man besitte alle kvalitetene, dette har ført til at et mindretall av menn deles på av flertallet av kvinner.

å fortelle at det bare er "å brette opp erma" er som å si til en person i rullestol at "det bare er å brette opp sokkene og begynne å gå". det funker sikkert fordi som allerede innehar disse kvalitetene, men som har valgt å høre på feil mentalitet og derfor har utviklet et galt selvbilde, men det er ikke sånn for alle.

• Liker 1
Skrevet

Mtp å date deg så ville jeg ville hatt større problemer med det at du hadde hatt sex med prostituert, enn at du var jomfru. Det tror jeg mange andre damer også ville hatt.

Det er fordi dere er menneskehatere.

• Liker 2
Skrevet

Det er fordi dere er menneskehatere.

som sagt, TS kan ikke vinne.

slanker han seg og trener seg opp, så vil han bli gjort narr av når de må "lære" han opp i sex og forhold som noen over her sa.

forsøker han å lære seg opp og bygge selvtillit med en prostituert så er det "store problemer" ute å går. ergo, TS kan ikke vinne.

• Liker 2
Skrevet

Mtp å date deg så ville jeg ville hatt større problemer med det at du hadde hatt sex med prostituert, enn at du var jomfru. Det tror jeg mange andre damer også ville hatt. 

Det er kun under forutsetningen at du faktisk er klar over at han har vært hos en prostituert, og ser bort i fra en eventuell trygghet og selvtillit han vil få av å faktisk ha hatt sex over en klønete usikkerhet i det å være jomfru. MAO, det du sier har ingen verdi i virkeligheten.

Anonymous poster hash: b66f7...242

Gjest Godjente
Skrevet

Helt enig :)

Han jeg holder på med nå var jomfru og han er 32 år, ser bra ut , men er sjenert i intime settinger. Ellers er han snakkesalig, men klarte ikke å ta initiativ ovenfor jenter.

Jenter flest foretrekker en mann som kan ta for seg, ta initiativ og ta det første steget når det gjelder kyssing og kosing.

Så faller du ut på dette, vil du trolig ikke oppleve det om du ikke finner ei jente som ikke er redd for å ta initiativ ovenfor deg når det gjelder det intime.

Jeg foreslår at du øver deg på å bli mer initiativrik, selv om du er redd for å få et nei. Det er bedre å prøve og ha feilet enn ikke å ha prøvd i det hele tatt :)

Du ser mange overvektige ha jenter, de har selvtillit og er initiativrike ovenfor folk og jenter. Så at du er feit skal ikke ha noe å si.Selvfølgelig er det jenter som ikke liker det, men  mange jenter liker en kosemage :)

• Liker 1
Skrevet

kvinner liker det de blir fortalt at de skal like, gjennom media og kultur. de vil ha høye menn, veltrente menn, menn med riktig symmetri i ansiktet, store peniser, høy utdanning, stor lommebok, alturistisk, men egoistisk når det kommer til stykket. helst skal man besitte alle kvalitetene, dette har ført til at et mindretall av menn deles på av flertallet av kvinner. å fortelle at det bare er "å brette opp erma" er som å si til en person i rullestol at "det bare er å brette opp sokkene og begynne å gå". det funker sikkert fordi som allerede innehar disse kvalitetene, men som har valgt å høre på feil mentalitet og derfor har utviklet et galt selvbilde, men det er ikke sånn for alle. Anonymous poster hash: a398c...ffc

Mannen min er er supert nerdete fyr som ikke hadde sex før han var 25 år. Når han først hadde sex var det med ei dame han var sammen med i 7 år og hun hadde ikke no serlig sexlyst og var ikke glad i å prøve ting... så når jeg møtt han var han 32 år og hadde ikke så mye erfaring, men hva gjør vel det? Det er innsatsen du gjør for dama du er sammen med som teller, ikke hva eller hvem du har gjort før!

Anonymous poster hash: 0c92a...e23

• Liker 1
Skrevet

He he. Akkurat samme problemet her. Jeg både hørte på og trodde på de rådene jeg fikk fra venner og familie gjennom tenårene og tjueårene, og endte også opp som en 31 år gammel jomfru. Jeg er nå 33 år gammel og fast sexkunde. Kvinner er bare ikke istand til å forstå hvor vanskelig dette er for enkelte menn. Har man ikke snakketøyet og utseendet i orden skjer det ingenting, noensinne. Kvinner kan se ut som levende zombier og ikke bare få sex, men til og med ta betalt for sex. Mens en (relativt) normal mann med både utdannelse og helse risikerer å gå gjennom livet i sølibat om han ikke får til det sosiale spillet mellom kjønnene.  Anonymous poster hash: 96d65...135

Kan det være du som har urealistiske "krav" til hva kvinnemennesket skal være for noe?

Jeg blir skikkelig nysjerrig på hvordan dere menn ser ut!

Anonymous poster hash: d8f51...f14

Gjest Godjente
Skrevet

som sagt, TS kan ikke vinne.

slanker han seg og trener seg opp, så vil han bli gjort narr av når de må "lære" han opp i sex og forhold som noen over her sa.

forsøker han å lære seg opp og bygge selvtillit med en prostituert så er det "store problemer" ute å går. ergo, TS kan ikke vinne.

Hvordan kan du si noe slikt? Jeg er feks  ei som liker de som er uerfarne, Tenner på å lære de litt opp, og det kan da ikke bare være jeg i hele verden som liker sånt?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...