AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #1 Skrevet 25. august 2015 26år gammel mann som fortsatt er jomfru. Dette er noe jeg slite veldig med.. Jeg er en mann som er kåt hele tiden, kan godt runke på jobb og på det verste. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal få meg en dame.. Jeg er ikke akkurat den peneste..Anonymous poster hash: a2936...c4b
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #2 Skrevet 25. august 2015 Sånne ting man har hatt prostituerte til før i tiden, før feministene så sitt stikk i å kriminalisere menn som har sex uten å ha dame. Anonymous poster hash: b66f7...242 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #3 Skrevet 25. august 2015 Sånne ting man har hatt prostituerte til før i tiden, før feministene så sitt stikk i å kriminalisere menn som har sex uten å ha dame. Anonymous poster hash: b66f7...242 Som ønsker nærhet*Anonymous poster hash: cdf79...cfc 2
Gjest lipgloss Skrevet 25. august 2015 #4 Skrevet 25. august 2015 Hei ikke hør på de som snakker om prostituerte,dagen din kommer det kan jeg love deg,bare vær deg selv så er du pen.Kos deg med onanering en så lenge,jeg gjør det også på jobb innimellom,hvorfor ikke prøve deg på nettdating,kjenner en del par jeg som har truffet hverandre på den måten
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #5 Skrevet 25. august 2015 Hadde det på samme måten, men jeg var 20år. Plutselig så skjedde det bare, helt uforventet. "Alle" andre hadde gjort det liksom. Alle mennesker er fine på sin måte, så tror ikke det har noe med utseende ditt å gjøre. Det finnes en rett for alle der ute. Lykke til :-) Anonymous poster hash: f5779...92d 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #6 Skrevet 25. august 2015 Ikke hør på de som sier at dagen din kommer, det er den mentaliteten jeg trodde på som førte til at jeg er over 31 og ukysset jomfru nå. Om det plager deg såpass så burde du skaffe en prostituert og få det unnagjort. Jeg har aldri vært så nøden så jeg føler ikke for å gå til det steget, men kvinner i dag stiller store krav til de som ikke passer inn i suksesssfæren.Anonymous poster hash: a398c...ffc 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #8 Skrevet 25. august 2015 Er du feit? JaAnonymous poster hash: 0f000...0df
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #9 Skrevet 25. august 2015 Ikke hør på de som sier at dagen din kommer, det er den mentaliteten jeg trodde på som førte til at jeg er over 31 og ukysset jomfru nå. Om det plager deg såpass så burde du skaffe en prostituert og få det unnagjort. Jeg har aldri vært så nøden så jeg føler ikke for å gå til det steget, men kvinner i dag stiller store krav til de som ikke passer inn i suksesssfæren.Anonymous poster hash: a398c...ffc He he. Akkurat samme problemet her. Jeg både hørte på og trodde på de rådene jeg fikk fra venner og familie gjennom tenårene og tjueårene, og endte også opp som en 31 år gammel jomfru. Jeg er nå 33 år gammel og fast sexkunde. Kvinner er bare ikke istand til å forstå hvor vanskelig dette er for enkelte menn. Har man ikke snakketøyet og utseendet i orden skjer det ingenting, noensinne. Kvinner kan se ut som levende zombier og ikke bare få sex, men til og med ta betalt for sex. Mens en (relativt) normal mann med både utdannelse og helse risikerer å gå gjennom livet i sølibat om han ikke får til det sosiale spillet mellom kjønnene. Anonymous poster hash: 96d65...135 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #10 Skrevet 25. august 2015 Hei ikke hør på de som snakker om prostituerte,dagen din kommer det kan jeg love deg,bare vær deg selv så er du pen.Kos deg med onanering en så lenge,jeg gjør det også på jobb innimellom,hvorfor ikke prøve deg på nettdating,kjenner en del par jeg som har truffet hverandre på den måten Jasså! Kan du love han det du? Slike råd er bare så utrolig meningsløse. Velmenende, men meningsløse. Anonymous poster hash: 96d65...135 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2015 #11 Skrevet 25. august 2015 Kjøp deg en porstituert da vel, enkel måte å få det unnagjort og en fin opplevelse Anonymous poster hash: 864f3...b76 3
Gjest lipgloss Skrevet 26. august 2015 #12 Skrevet 26. august 2015 Jasså! Kan du love han det du? Slike råd er bare så utrolig meningsløse. Velmenende, men meningsløse. Anonymous poster hash: 96d65...135 Det syns jeg ikke det er,det er ikke alle som finner den rette eller en person i det heletatt i ungdommen,ofte så skjer det når du minst venter det eller prøver på det,tror ikke ts er så dum at han tar det 100% bokstavelig men at han sjønner at håp er ikke ute for det om man er litt oppi åra,vil heller si at du er meningsløs som sier slike ting
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #13 Skrevet 26. august 2015 Hvorfor kjøpe når mange gutter bare skaffer seg ett ligg etter de har vært på byen? Vet ikke hvordan de gjør dette men vet om veldig mange jenter som bare blir med tilfeldige gutter hjem å sprer beina for dem, så jeg tror det er veldig enkelt for gutter å få seg ett ligg.... Anonymous poster hash: b932f...ec2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #14 Skrevet 26. august 2015 He he. Akkurat samme problemet her. Jeg både hørte på og trodde på de rådene jeg fikk fra venner og familie gjennom tenårene og tjueårene, og endte også opp som en 31 år gammel jomfru. Jeg er nå 33 år gammel og fast sexkunde. Kvinner er bare ikke istand til å forstå hvor vanskelig dette er for enkelte menn. Har man ikke snakketøyet og utseendet i orden skjer det ingenting, noensinne. Kvinner kan se ut som levende zombier og ikke bare få sex, men til og med ta betalt for sex. Mens en (relativt) normal mann med både utdannelse og helse risikerer å gå gjennom livet i sølibat om han ikke får til det sosiale spillet mellom kjønnene. Anonymous poster hash: 96d65...135 Veldig sant. Det er naivt å tro at vår art er noe annerledes enn andre pattedyr, der den store andelen hanndyr blir holdt utenfor det gode selskap fordi alfahannene har sine harem. Tidligere har det vært mulig for menn flest å få seg noe gjennom å være sånne forsørgere for kvinner, men det har alltid vært vanlig for menn å kjøpe sex selv når det var mye lettere å få en kone. Anonymous poster hash: b66f7...242 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #15 Skrevet 26. august 2015 Hvorfor kjøpe når mange gutter bare skaffer seg ett ligg etter de har vært på byen? Vet ikke hvordan de gjør dette men vet om veldig mange jenter som bare blir med tilfeldige gutter hjem å sprer beina for dem, så jeg tror det er veldig enkelt for gutter å få seg ett ligg.... Anonymous poster hash: b932f...ec2 Hvis man er en attraktiv mann ja. Flertallet av menn er ikke det. Dessuten, selv blant alle de attraktive menenne som tar med seg kvinner hjem så er det ikke alltid det blir noe på dem for dem. Mange jenter som bare leter etter et sted å sove for natten. Anonymous poster hash: b66f7...242 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #16 Skrevet 26. august 2015 Altså, det er stygt å si, men jeg har noen venner/bekjente som nok veldig mange vil si er godt under gjennomsnittet, stygge og/eller feite. På en eller annen måte har flere av disse skaffet seg både sex og kjæreste. Kanskje du bare må sikte litt lavere? Du kommer nok aldri til å få den peneste jenta i klassen, men det finnes sikkert en stygg, ulykkelig dame som vil ha sex med deg og. Anonymous poster hash: 9986b...5de
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #17 Skrevet 26. august 2015 Altså, det er stygt å si, men jeg har noen venner/bekjente som nok veldig mange vil si er godt under gjennomsnittet, stygge og/eller feite. På en eller annen måte har flere av disse skaffet seg både sex og kjæreste. Kanskje du bare må sikte litt lavere? Du kommer nok aldri til å få den peneste jenta i klassen, men det finnes sikkert en stygg, ulykkelig dame som vil ha sex med deg og. Anonymous poster hash: 9986b...5de Selv den styggeste of feiteste jenta venter i dag på at en Edward Cullen skal komme å sveipe de av beina, ikke bare venter de på det - de fortjener intet mindre også. Eller, om vi skal oppdatere referansene våre litt så er det vel Christian Grey den dag i dag. Anonymous poster hash: a398c...ffc 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #18 Skrevet 26. august 2015 Altså, det er stygt å si, men jeg har noen venner/bekjente som nok veldig mange vil si er godt under gjennomsnittet, stygge og/eller feite. På en eller annen måte har flere av disse skaffet seg både sex og kjæreste. Kanskje du bare må sikte litt lavere? Du kommer nok aldri til å få den peneste jenta i klassen, men det finnes sikkert en stygg, ulykkelig dame som vil ha sex med deg og. Anonymous poster hash: 9986b...5de Du vet at blant annet asperger er utbredt blant menn? Det er ikke sånn at alle menn har en personlighet som er kompatibel med det å fungere med kvinner. Sånn er det bare. Ja, du kan alltids finne eksempler på noen med alskens skavanker som lykkes med det annet kjønn. De har vel da noe annet som fungrerer for dem. Det er ikke situasjonen for alle. Ts er nok klar over hvordan han står med jenter Anonymous poster hash: b66f7...242 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #19 Skrevet 26. august 2015 Jeg vil anbefale å finne noen å ha det med. Ikke at du skal hoppe på den første du ser, men det er intet sjakktrekk å være ca 30 og fortsatt jomfru. Det blir du raskt om du fortsetter sånn som nå. Anonymous poster hash: ed2c9...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #20 Skrevet 26. august 2015 Ønsker du sex eller forhold? Vil du ha familie? Hva ønsker du for fremtiden? Mannen min var foresten 25 før han hadde sex første gang og jeg kjenner to andre menn som var ca like gamle første gang... Søstera mi var 27 før hun hadde sex.Anonymous poster hash: 0c92a...e23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå