Gå til innhold

Menn som løper ut døren rett etter sex uten å overnatte..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er flere som skriver at en som løper ut døren etter sex kan nok være en god mann, men må settes på plass for å være det. Jeg mener at en god mann løper ikke ut døren etter sex. Han har forståelse for damen. 

Jeg tenner på bdsm, og lar meg underkaste lett på grunn av det. Og det er der jeg må nå sette grensen, for egentlig vil jeg ha et normalt forhold. Det føles spennende ut der og da, men ikke kjekt når han løper ut døren. 



Anonymous poster hash: d85e0...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Ikke opplevd det selv, men fått snaps fra kompiser hvor de filmer at de løper ut.

Anonymous poster hash: 6869c...126

 

Var det ironisk eller mener du faktisk det?! :O

Fra ONS de bare er ute etter å disrespecte da eller?

Det er en ganske dårlig utvikling og trend isåfall, at sånne videor blir likt og delt.

Uavhengig om man ønsker å møte vedkommende igjen eller ikke, så har man nettopp hatt sex og bør respektere personen både mens man er der og i ettertid og ikke brife med hvor kul man er som oppfører seg som en dust mot noen man har hatt intimtid med.

Anonymous poster hash: 8c738...9a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir feil å kalle fyren psykopat, når ts GODTAR denne oppførselen, gang på gang! Og dete er tydeligvis ikke første fyren som har vært sånn mot henne helller.

 

Jeg ser et skrøpelig selvbilde her.



Anonymous poster hash: fd172...0b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

ja jeg harvopplevd det en gang,følte meg såretbog brukt og vil aldrig kjenne på den følelsen igjen,det var ikke noe godt :( det er en ufølsom oppførsel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg opplevd. Håper å slippe å oppleve det igjen.. Sitter liksom igjen som et tomt skall. Sårt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Hvorfor skal man overnatte ?

 

Er man bare ute etter sex ser jeg ikke noe grunn til at man skal overnatte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, enig at det høres mer ut som at noen her inne snakker ut fra sin egen erfaring, men jeg løper ikke på dem. Jeg er ganske forsiktig og beskjeden.

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Umm... Nei, det er du ikke. Jeg har ikke sex med FLERE som løper ut av huset. Jeg er beskjeden og forsiktig. Beskjeden og forsiktig tar seg tid til å bli kjent med folk først.

Anonymous poster hash: 17d08...4d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man overnatte ?

 

Er man bare ute etter sex ser jeg ikke noe grunn til at man skal overnatte.

Forstår den. Men allikevel så synes jeg at det er noe som heter respekt for den andre personen. 

Anonymous poster hash: d85e0...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har motsatt problem. Mennene blir for lenge dagen etter og jeg må finne på unnskyldninger for at de skal gå

Anonymous poster hash: bea75...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har faktisk ikke opplevd det :fnise:

Min FF, sier til meg etter endt sex "Vil du ha noe å drikke? Jeg skal hente vann...Også legger vi oss å sover" Så der ligger vi og spooner hele natta..Er kos det, dagen etterpå fiksen han i stand frokost og jeg er ikke en frokost person.. Er altså aldri sulten rett etter jeg våkner... Også spør han så forsiktig og mildt "Vil du ha et eple istedet? Eller banan? Yoghurt med musli?" Så ender jeg opp å spise litt likevel... Før han 30-1t senere sier at han skal kjøre meg hjem :fnise: Og om morgenen når vi står opp så kler jeg alltid på meg og er på tur ut av døra for å dra hjem, men blir stoppet med "Du skal ikke gå hjem, jeg kjører deg ok?"

Men forhold....Det vil han ikke ha :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...