Gå til innhold

Sex da VS sex nå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal snart begynne å prøve, så jeg er bare litt nyskjerrig. Hvordan var sex'en før dere begynte å prøve, VS hvordan den er nå? Blir det mer usexy når dere har et konkret mål ved å ha sex?  Eller blir det kanskje enda mer lidenskap? 



Anonymous poster hash: 12a77...64c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vi skal snart begynne å prøve, så jeg er bare litt nyskjerrig. Hvordan var sex'en før dere begynte å prøve, VS hvordan den er nå? Blir det mer usexy når dere har et konkret mål ved å ha sex?  Eller blir det kanskje enda mer lidenskap? 

Anonymous poster hash: 12a77...64c

 

Vi har ikke babylaging som et konkret mål med sex. Tar det som det kommer. Passer på å ha det regelmessig rundt el. Ellers lyter vi til ønskene og behovene. Noen ganger er det vanlig som før. Noen ganger var det mer lidenskapelig (de første prøveperiodene) eller rett etter mens.

Anonymous poster hash: 03d7a...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal snart begynne å prøve, så jeg er bare litt nyskjerrig. Hvordan var sex'en før dere begynte å prøve, VS hvordan den er nå? Blir det mer usexy når dere har et konkret mål ved å ha sex? Eller blir det kanskje enda mer lidenskap?

Anonymous poster hash: 12a77...64c

Det hender at det av og til blir mer usexy, da vi begge jobber litt sære tider og turnuser. Så av og til ser vi hverandre i fem minutter ila et par dager, og må legge inn en quickie;) Men sånn generelt så har vi jo mer sex, som igjen gir mer nærhet, kos, lidenskap, og hele pakken. Summa sumarum er det mye bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sexlivet har fått en aldri så liten dytt med tanke på prøvingen. Noe som igjen gir mer sexlyst, nærhet og kos og alt det der som LoveTrain skriver :) Nesten så vi er litt småforelska igjen :hjertesmil: På tross av at det blir en del tvungne tidspunkt. Men da må man jo prøve å piffe opp med litt sexy undertøy, lek og moro for å holde fantasien og lysten oppe ;)

 

Tror ikke du skal bekymre deg for at sexlivet blir kjedelig. Her var det snarere tvert om.



Anonymous poster hash: a6f88...b1b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi syns bare det var gøy:) ble ofte en quick en, og det er ikke så vanlig hos oss, så det krydrer litt faktisk:) Mannen digger jo at det blir sex hver dag, og jeg har bare godt av å "kaste meg litt ut i det". Nå blir vi veldig lett og raskt gravide da, så har bare vært en prøvemåned for hver graviditet. Mannen var nesten litt snurt, haha!

Anonymous poster hash: dd2ab...5d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint i starten, etter en tid ble det nærmest et ork som jeg gjorde kun med tanke på å bli gravid.

Det var fantastisk da testen var positiv og vi hadde sex fordi vi ville, og ikke akkurat da det passet best.

 

 



Anonymous poster hash: c1598...f1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var fint i starten. Men siden jeg har PCOS og aldri visste helt sikkert når jeg hadde EL, ble det pliktsex annenhver dag etterhvert. Heldigvis klaffa det til slutt :) 



Anonymous poster hash: 02a1b...007
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten var det litt ekstra gøy og spennende. Men vi prøvde lenge, og da ble det skikkelig kjip "plikt-sex".

Ble greit igjen så fort jeg ble gravid

Anonymous poster hash: 0fbf5...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...