Gå til innhold

El test etter el - billige tester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok ikke en test den dagen jeg tror jeg hadde el. El kom så sent. Men jeg hadde masse slim. Så jeg håper det var el.

 

Men uansett. De testene fra billigtester (ikke strimmel). Vil streken bli svakere og svakere etter el? Eller vil den forsvinne / bli veldig svak, ganske kjapt? 



Anonymous poster hash: b9469...2a0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig individuelt på hvor mye LH kroppen din produserer. Noen får jo kun positiv i en svært kort periode, men hos meg for eksempel har jeg positiv i nesten 2 dager før den blir negativ igjen. Noen har også et litt forhøyet nivå hele perioden som gjør at streken er svak, men aldri helt borte. Derfor tror jeg det er helt umulig å sammenligne fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns også dette med eggløsningstester er vanskelig... har testet i noen dager nå, forventer ikke EL før om tre dager egentlig. Får alltid en svak strek. Forventer at den snart skal bli sterkere, men det gjør den ikke. Er det ikke sånn at LH gradvis stiger? er det bare PLUTSELIG eggløsning? :P Skal i bryllup fredag og lørdag, så er redd det kan bli vanskelig med sex.. men det får vi vel bare prøve på uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...