Severus Skrevet 2. september 2015 #601 Del Skrevet 2. september 2015 Ei som ville kjøpe lusekur på ebay til ungene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. september 2015 #602 Del Skrevet 2. september 2015 Ei som ville kjøpe lusekur på ebay til ungene sine. Geeez, hva med å bare komme seg på apoteket og kjøpe det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 2. september 2015 #603 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg har ikke PC akkurat nå, så å opprette en ny profil og diverse er litt styr fra mobilen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. september 2015 #604 Del Skrevet 2. september 2015 Geeez, hva med å bare komme seg på apoteket og kjøpe det? Tenkte jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #605 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg vil også inn i den nye gruppa :D (Er fremdeles medlem av Ebay for jenter/kvinner ) Anonymous poster hash: 55ceb...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 2. september 2015 #606 Del Skrevet 2. september 2015 Med fare for å høres paranoid ut men det er mistenkelig mange nye medlemmer med få innlegg som har vært innom profilen min. Tilfeldig? Har en følelse av at det neppe er det 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 2. september 2015 #607 Del Skrevet 2. september 2015 Med fare for å høres paranoid ut men det er mistenkelig mange nye medlemmer med få innlegg som har vært innom profilen min. Tilfeldig? Har en følelse av at det neppe er det Er det meg du tenker på? Jeg vurderte å sende deg en mail ang opprettelse av ny ebay-gruppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 2. september 2015 #608 Del Skrevet 2. september 2015 (endret) Jeg kan godt lage jeg men jeg aner ikke hva jeg skal kalle den Edit: send forslag på PM Endret 2. september 2015 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. september 2015 #609 Del Skrevet 2. september 2015 Ebaygruppen for de misunnelige KG-damene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 2. september 2015 #610 Del Skrevet 2. september 2015 Hehe og hvordan vet man hvem man skal slippe inn i gruppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. september 2015 #611 Del Skrevet 2. september 2015 Fortelle dem om sine røverkjøp på ebay og se om de reagerer med misunnelse eller om de spør etter link 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 2. september 2015 #612 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg synes "Ebay for oppegående" var et genialt forslag. Da skjermer man det ikke av til kun kg-brukere. Så sant det ikke er det som er meningen,men da vil det forbli en liten gruppe ser jeg for meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 2. september 2015 #613 Del Skrevet 2. september 2015 Da blir det det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 2. september 2015 #614 Del Skrevet 2. september 2015 Da blir det det Er den opprettet?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 2. september 2015 #615 Del Skrevet 2. september 2015 Venter på gruppa. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flyvefisken Skrevet 2. september 2015 #616 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg vil være med, men jeg vil også beholde medlemskapet i ebay for kvinner Regner vel egentlig med at ADMIN (eller noen utsendt av dem) kommer til å kryssjekke medlemslista i kg sin ebaygruppe mot den andre og kaste ut de som er med i begge i frykt for skumle kg muldvarper. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 2. september 2015 #617 Del Skrevet 2. september 2015 Er den opprettet?? :D Snart. Må bare lage meg en venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2015 #618 Del Skrevet 2. september 2015 Bare til å blokkere adminsene det 😄Anonymous poster hash: cbffa...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 2. september 2015 #619 Del Skrevet 2. september 2015 Skal jeg ha den som hemmelig eller lukket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 2. september 2015 #620 Del Skrevet 2. september 2015 Må vel bli lukket Om den er hemmelig så må du jo legge til folk, for da er vel ikke gruppen søkbar tror jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg