Ardwinna Skrevet 27. august 2015 #341 Del Skrevet 27. august 2015 https://www.wish.com/geek/m/c/54ba2c7526d9b7095d3ba31d Uff de buksene er trasige. Ser ut som rumpe-BH. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #342 Del Skrevet 27. august 2015 Ikke kjøp klisterøredobber til juentebarna deres. De sitter ikke som ekte øredobber. Anntageligvis fordi at de er fake Anonymous poster hash: 37be3...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #343 Del Skrevet 27. august 2015 hun har nettopp kommentert at hun la merke til dette nå Ånei gosh, det har hun helt sikkert ikke sett før Anonymous poster hash: 5d27f...865 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Mara Skrevet 27. august 2015 #344 Del Skrevet 27. august 2015 La meg se om jeg har forstått deg riktig. Det er tåpelig av oss i denne kvinnegruppa å generealisere rundt medlemmene i ebaygruppa, men det er på sin plass at du generaliserer alle 70 000 medlemmene i denne "kvinnegruppa"? La meg isåfall påpeke et par ting: 1. Dette er et av landets største forum, ikke en gruppe. 2. Du vet vet faktisk ikke noe om "vårt" forbruk, gjør du vel? 3. Ingen her har påstått at alle 40 000 medlemmene i gruppa tenker eller påstår det samme. 4. Det er ikke medlemmene som diskuteres, men utspillene og påstandene som noen av dem kommer med. Og sånn forresten, jeg har aldri kjøpt fiskepinner fra Findus, kan jeg få lov til å fortsette å være kritisk da? Hvorfor gjemmer du deg bak 70 000 kvinner? Det kommer helt klart frem at jeg snakker om enkelte kvinner i denne tråden. Det skjønner du vel. Om du aldri har spist lofotfisk eller i det hele påvirket miljøet negativt ved f.eks langreiste varer, ei heller skatter og er med på å få denne schizofrene oljenasjonen til å gå rundt, så kan du Vær så god klatre opp igjen på dem høye hest😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 27. august 2015 #345 Del Skrevet 27. august 2015 En som spør om engangs urinal for kvinner:hakeslepp: Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Tja, gjør du det om du er fullt påkledd midtvinters også? Slike er veldig kjekke, og de er ganske så vanlige. Spesielt innen militæret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #346 Del Skrevet 27. august 2015 Noen som har sett hun som nå har sort ansikt? Anonymous poster hash: dbd23...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #347 Del Skrevet 27. august 2015 Hun får en morsom kveld... Anonymous poster hash: dbd23...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #348 Del Skrevet 27. august 2015 Men tror tannblekeren slår henne likevel Anonymous poster hash: dbd23...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #349 Del Skrevet 27. august 2015 Tja, gjør du det om du er fullt påkledd midtvinters også? Slike er veldig kjekke, og de er ganske så vanlige. Spesielt innen militæret Beklager. Da er det bare meg som aldri har hørt om dette før. Jeg beveger meg generelt ikke andre steder enn på toalettet for å tisse. Og da klarer jeg fint å stå halvveis over uten problem. Selv med skibuksa rundt anklene. Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #350 Del Skrevet 27. august 2015 Beklager. Da er det bare meg som aldri har hørt om dette før. Jeg beveger meg generelt ikke andre steder enn på toalettet for å tisse. Og da klarer jeg fint å stå halvveis over uten problem. Selv med skibuksa rundt anklene.Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Sånn, i tilfelle du ikke vet det, urinåpningen sitter ikke på samme sted på alle mennesker. Eller kvinner. Ikke på alle menn heller, for den delen. At du klarer å stå på huk betyr bare at du er heldigere med hvordan din kropp er skapt. Ikke alle som kan uten at det blir kliss, ser du. Anonymous poster hash: dbd23...00f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #351 Del Skrevet 27. august 2015 Ganske mange som påstår at de bruker small til vanlig...Anonymous poster hash: 4916e...5a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 27. august 2015 #352 Del Skrevet 27. august 2015 Beklager. Da er det bare meg som aldri har hørt om dette før. Jeg beveger meg generelt ikke andre steder enn på toalettet for å tisse. Og da klarer jeg fint å stå halvveis over uten problem. Selv med skibuksa rundt anklene. Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Det hadde jeg aldri klart Er jo så vidt jeg klarer å tisse uten å søle på meg når jeg går i minimalt med sommerklær Måtte sitte på huk og tisse en gang, og når det traff bakken så sprutet det på shortsen og på føttene mine. Aldri følt meg så skitten før 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #353 Del Skrevet 27. august 2015 Noen som har sett hun som nå har sort ansikt? Anonymous poster hash: dbd23...00f Hun får en morsom kveld... Anonymous poster hash: dbd23...00f Jeg bruker slike masker i hele ansiktet jeg. Har faktisk den sorte også. Null problem Har brukt peel off-masker i mange år. Litt kjipt når man får med hodehår og øyebryn, men det er ikke så veldig vondt. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #354 Del Skrevet 27. august 2015 Drama lama.. synd det snart er natta.Anonymous poster hash: 0bf8a...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 27. august 2015 #355 Del Skrevet 27. august 2015 Ryddet for latterliggjøring, bilde med opphavsrett og svar til dette. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. august 2015 #356 Del Skrevet 27. august 2015 Her skjer det ting mens jeg er borte skjønner jeg! Rydding i tråden og greier. Nå må vi ikke få denne tråden også stengt! Ellers da? Jeg kjeder meg litt. Kanskje jeg burde shoppe litt på Ebay? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 27. august 2015 #357 Del Skrevet 27. august 2015 Videoen med insektene var tilnærmet traumatiserende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #358 Del Skrevet 27. august 2015 Pysj til hund. Trenger jeg si mer?Anonymous poster hash: 03464...dbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 27. august 2015 #359 Del Skrevet 27. august 2015 Videoen med insektene var tilnærmet traumatiserende.. Heh? Er det en video med insekter inne på gruppa? Har noen kjøpt fake insekter på Ebay med instruksjonsvideo? Eller var det en video lagt ut her før ryddinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 27. august 2015 #360 Del Skrevet 27. august 2015 Heh? Er det en video med insekter inne på gruppa? Har noen kjøpt fake insekter på Ebay med instruksjonsvideo? Eller var det en video lagt ut her før ryddinga? Er av ei dame som klipper opp en sminkesvamp (de rosa dråpeformede). Ligger høyt oppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg