Fotballflue Skrevet 5. september 2015 #741 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Jeg tør ikke melde meg inn med min ordentlige Facebook-konto enda heheh, jeg er så pinglete Endret 5. september 2015 av Fotballflue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #742 Del Skrevet 5. september 2015 Og jeg tror ca halvparten der inne har enten kjøpt eller spurt etter disse fake nikeskoene. Ser de hver dag. Ligner ikke engang. :D Anonymous poster hash: 07128...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. september 2015 #743 Del Skrevet 5. september 2015 Og jeg tror ca halvparten der inne har enten kjøpt eller spurt etter disse fake nikeskoene. Ser de hver dag. Ligner ikke engang. :D Anonymous poster hash: 07128...400 Klær er én ting, men de som kjøper sko, atpåtil løpesko, på e-bay skjønner jeg ikke. Det er så utrolig viktig å ha god kvalitet på bena, ser mange som sier de bruker disse på jobb hvor de står og går i opptil 12 timer, fatter ikke at de tør. Bena dine bærer hele kroppsvekten din, jeg synes de fortjener kvalitet - gode sko som støtter, demper og som sørger for maks komfort er da virkelig et minimum av det du investerer i god helse. Vedder på at mange av de samme folkene klager over vondt i bena, ryggsmerter, overbelastning og betennelse i det ene og det andre. Hva gjør man da, i tillegg til å risikere sykmelding? Jo, bruker tusenvis av kroner på ymse behandlinger, kremer (også kjøpt på e-bay), støttestrømper og drit. Vedder på mange av disse sverger til dyr, alternativ behandling også. Men å bruke litt ekstra penger på ordentlige kvalitetssko, det kan man altså ikke. *Logikk borte* 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 5. september 2015 #744 Del Skrevet 5. september 2015 Å kjøpe sko på ebay kan være bra det (snakker da ikke om fake nike som er linket til over her) Man trenger ikke kjøpe fake selv om man kjøper på ebay. Det er jo ikke slik at evay er en helt egeb nettbutikk som kun selger fake eller varer av dårlig kvalitet Just saying 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #745 Del Skrevet 5. september 2015 Neida, men de der ser jo helt plastikk ut. Sikkert ikke gode å gå i. Ville spandert på meg noen lapper til og kjøpt noe skikkelig ja. Anonymous poster hash: 07128...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 5. september 2015 #746 Del Skrevet 5. september 2015 Å kjøpe sko på ebay kan være bra det (snakker da ikke om fake nike som er linket til over her) Man trenger ikke kjøpe fake selv om man kjøper på ebay. Det er jo ikke slik at evay er en helt egeb nettbutikk som kun selger fake eller varer av dårlig kvalitet Just saying Nei, men er jo stort sett fake og superbillige ting det går i. Jeg har selv kjøpt meg klær på ebay i god kvalitet, og finnes garantert gode sko også. Men tviler på at det er hovedregelen når det gjelder denne gruppa som er mer "kvantitet fremfor kvalitet". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 5. september 2015 #747 Del Skrevet 5. september 2015 Er enig i at de skoene ikke ser særlig bra ut og at den gruppa kun går etter billig fake, måtte bare si noe siden mange skriver på en slik at måte at man skulle tro ebay var en egen nettbutikk med bare fake eller lignende Virker som at folk gjerne handler på ebay, men ikke når de skal ha kvalitetsprodukter 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #748 Del Skrevet 5. september 2015 Så denne ble lagt ut nå.. Fislukt på flaske?! Anonymous poster hash: 07128...400 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 5. september 2015 #749 Del Skrevet 5. september 2015 Har sett det er mange som kjøper de fake Nike-skoene til barna sine også.. Synd å gamble på barna sin helse bare for å kjøpe billige sko på ebay! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #750 Del Skrevet 5. september 2015 Så denne ble lagt ut nå.. Fislukt på flaske?! Anonymous poster hash: 07128...400 Led meg ikke inn i fristelse....Anonymous poster hash: 01fa2...4a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #751 Del Skrevet 5. september 2015 Led meg ikke inn i fristelse....Anonymous poster hash: 01fa2...4a7 Led meg ikke inn i fistelse. Pleier jeg å si. Da er man klar og tydelig både når det gjelder flaskefis og fistekrem. Godt med alt som er gjort, si. Anonymous poster hash: dbe41...d2b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #752 Del Skrevet 5. september 2015 Svigerinnen min kjøpte de fake nike-skoene. Hun sa de var helt forferdelige å gå i og de havnet i søpla. Jeg syns det er litt rart med de som kjøper 10 par av disse skoene i alle mulige farger i stedet for å investere i et skikkelig par sko. Anonymous poster hash: 90a6c...dc8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 6. september 2015 #753 Del Skrevet 6. september 2015 Noen som lurer på hva ordet "place bid" betyr. Alle skal nå være på Ebay. 😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 6. september 2015 #754 Del Skrevet 6. september 2015 Noen som lurer på hva ordet "place bid" betyr. Alle skal nå være på Ebay. Nå skjønte jeg ikke helt. Er det noen inne på Ebaygruppa som har misforstått "place bid"? (treg i oppfattelsen i dag) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 6. september 2015 #755 Del Skrevet 6. september 2015 (endret) Æsja, feil gruppe. :D Endret 6. september 2015 av Kraula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 6. september 2015 #756 Del Skrevet 6. september 2015 "Skikkelig deppa ikke fått pakke i går eller dag" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 6. september 2015 #757 Del Skrevet 6. september 2015 Nå skjønte jeg ikke helt. Er det noen inne på Ebaygruppa som har misforstått "place bid"? (treg i oppfattelsen i dag) Rett og slett noen som er svært dårlig i engelsk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 6. september 2015 #758 Del Skrevet 6. september 2015 ^ Dette, Steve Rogers. Grusomme greier! Ojda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 6. september 2015 #759 Del Skrevet 6. september 2015 Mange som skal ha "tunge piercinger" der inne. Høres slitsomt ut.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2015 #760 Del Skrevet 6. september 2015 Så dere hun som hadde blitt trukket typ 1000 kr fra kontoen sin, og virkelig var helt hjelpeløs? Altså hun hadde ikke engang sjekket nettbanken, bare skrevet om situasjonen og "håper noen kan hjelpe". Ja - ring banken!!! Hun visste ikke engang hvordan man sjekket siste transaksjoner. Sånne basic ting må man jo kunne for å i det hele tatt styre sin egen husholdning!Anonymous poster hash: b81b2...0fd 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg