Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

Jeg har også søkt! Husk å ikke godta forespørsler fra admin.. Hva med å bare godta de som sender pm her? Eller blir det dumt mtp anonymiteten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå ble det et veldig lavt nivå i denne tråden! den gruppa ble nesten litt for dum!

Anonymous poster hash: a58a6...7cc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbæret.

Men da er det sånn at vi kan poste ting vi har kjøpt sant? I den nye gruppen. :ler:
(og nei, jeg poster ikke sexleketøy eller legger ut bilde av meg i undertøy!!!) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er det sånn at vi kan poste ting vi har kjøpt sant? I den nye gruppen. :ler:

(og nei, jeg poster ikke sexleketøy eller legger ut bilde av meg i undertøy!!!) :P

Nei men da melder jeg meg ut av gruppen igjen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neii, nå har jeg blitt kastet ut av Ebay-gruppe fordi jeg ble medlem av den nye ebay-gruppe  :(

Nå mistet dere enda en informant.

Meeen, jeg vil heller være medlem av en Ebay-gruppe der vi kan dele gode ebay tips som ikke bare handler om falske merkevarer og lite annet. :danse:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Neii, nå har jeg blitt kastet ut av Ebay-gruppe fordi jeg ble medlem av den nye ebay-gruppe  :(

Meeen, jeg vil heller være medlem av en Ebay-gruppe der vi kan dele gode ebay tips som ikke bare handler om falske merkevarer og lite annet. :danse:

Same her. Eg kjem til å sakne underholdninga frå den gruppa :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same her. Eg kjem til å sakne underholdninga frå den gruppa :bond:

Var dette jeg regna med. Så da kan jeg ikke bli medlem i den nye, må jo beholde noen insidere der? ;) 

Anonymous poster hash: 5d27f...865

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg trur dei har blokkert meg frå gruppa au eller noko slikt, for eg finn den ikkje att.

Var dette jeg regna med. Så da kan jeg ikke bli medlem i den nye, må jo beholde noen insidere der? ;)

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Ein eller fleire insidere blir bra å ha :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjult gruppa inntil videre, men dette er jo bare latterlig :P hvorfor skal dere bli kastet ut? De bekrefter jo poenget vårt gang på gang.

Anonymous poster hash: 78924...017

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

De latterliggjør oss fordi vi diskuterer anonymt på et forum, men kicker ut alle som også er medlem av denne gruppen hvor man kan diskutere under fullt navn

Jaha

Vet ikke helt om jeg skal riste på hodet eller flire godt

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Blåbæret.

Jeg har virkelig ikke lyst å bli kastet ut fra den gruppen. Vil få med meg alle de morsome innleggene som blir postet. Derfor gikk jeg ut av gruppen "vår" for en liten stund, så kommer jeg heller tilbake om litt. :P(Så får jeg håpe på det beste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Men dette betyr jo at de etter hvert ender opp med å kaste ut mange som ikke har noe med Kg å gjøre i det heletatt. Etter hvert som denne gruppen vokser så vil jo flere som ikke har noen relasjon til Kg komme inn i gruppen. Skal de skrive i gruppereglene sine at de som er medlem i deres gruppe ikke får lov å bli medlem i "vår"? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr. Er det ingen her som har en annen ebay gruppe hvor det går ann å se og shoppe uten at titsa til naboen tar hele skjermen, eller at hu på under 50kg beklager seg for valkene sine ?!! :-@

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...