AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #361 Del Skrevet 27. august 2015 Er av ei dame som klipper opp en sminkesvamp (de rosa dråpeformede). Ligger høyt oppe! Kommer det bugs ut av den? Store? Jeg liker ikke se slike ting.. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 27. august 2015 #362 Del Skrevet 27. august 2015 Kommer det bugs ut av den? Store? Jeg liker ikke se slike ting.. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Videoen er ikke fra en ebay-dame, altså. Derfor er det kamskje innafor å dele lenke direkte til video. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 28. august 2015 #363 Del Skrevet 28. august 2015 Videoen er ikke fra en ebay-dame, altså. Derfor er det kamskje innafor å dele lenke direkte til video. Uæh! På tide å legge seg og drømme søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #364 Del Skrevet 28. august 2015 Videoen er ikke fra en ebay-dame, altså. Derfor er det kamskje innafor å dele lenke direkte til video. Haha, ja jeg har skjønt det, så den der inne. Men tør ikke spille av før jeg vet hva som skjer. Så kommer det insekter? Mange/store? Spoil, please! Anonymous poster hash: 5d27f...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #365 Del Skrevet 28. august 2015 Wow hun har kuttet seg mange ganger over armene... Anonymous poster hash: dbd23...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #366 Del Skrevet 28. august 2015 Kommer det bugs ut av den? Store? Jeg liker ikke se slike ting.. Anonymous poster hash: 5d27f...865 Bugs...? Insekter mener du vel. Anonymous poster hash: 6fee3...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 28. august 2015 Forfatter #367 Del Skrevet 28. august 2015 En som har kjøpt en vibrator der inne, skrev bare "Fikk denne lille saken idag", to stykker kommenterte "også med bling da!", så da måtte jeg se hva det var, fordi hun bare la ved linken. Sååå jeg fikk en "søt" vibrator opp på den kjempestore pcskjermen foran alle kollegene på jobb, inkludert sjefen. Jepp, gjør ikke det mer. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 28. august 2015 #368 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg blir veldig forundret over det forvrengte synet de har på priser... slik som nå er det noen som etterlyser et dyrelys hvor det kommer frem et skjelett etterhvert som lyset brenner. Så finner noen et lys til 300 kr, og da får de til svar "leter etter tilsvarende lys til under 50(!) Kr" og "aldri om jeg betaler 400 kr for et lys". Det er ikke slik at alle produkter som finnes her i verden finnes i kina til 50 kr, noen ganger er det et spesielt produkt som noen har brukt penger og tid på å utvikle.. mange eier jo ingen forståelse av copyright, og synes plagiering av produkter er helt ok og forventer det jo faktisk. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 28. august 2015 Forfatter #369 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg blir veldig forundret over det forvrengte synet de har på priser... slik som nå er det noen som etterlyser et dyrelys hvor det kommer frem et skjelett etterhvert som lyset brenner. Så finner noen et lys til 300 kr, og da får de til svar "leter etter tilsvarende lys til under 50(!) Kr" og "aldri om jeg betaler 400 kr for et lys". Det er ikke slik at alle produkter som finnes her i verden finnes i kina til 50 kr, noen ganger er det et spesielt produkt som noen har brukt penger og tid på å utvikle.. mange eier jo ingen forståelse av copyright, og synes plagiering av produkter er helt ok og forventer det jo faktisk. Åååh, jeg er så enig. Blir helt matt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Weeping_Angel Skrevet 28. august 2015 #370 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg vil inn i den gruppa igjen. Føler jeg går glipp av mye morro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 28. august 2015 #371 Del Skrevet 28. august 2015 Haha, ja jeg har skjønt det, så den der inne. Men tør ikke spille av før jeg vet hva som skjer. Så kommer det insekter? Mange/store? Spoil, please! Anonymous poster hash: 5d27f...865 Haha! Vel det begynner med at det er et hull, og hun drar ut en....to....tre....fire.... Vel. Det ender opp med en del insekter til slutt. Seks, syv stk kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. august 2015 #372 Del Skrevet 28. august 2015 også var det hun som fikk full refund fordi toppen var for liten størrelse 😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 28. august 2015 Forfatter #373 Del Skrevet 28. august 2015 En av jentene der inne får ikke betalt med PayPal.. "Er det en begrensning på hvor mye jeg kan handle for via PayPal på 1 mnd?" - Tegn på at du handler for mye.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 28. august 2015 #374 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg kjøper ikke merker, verken ekte eller fake, men nå bare antar jeg at alle merker jeg ser er fake 😂👌🏼 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #375 Del Skrevet 28. august 2015 Bugs...? Insekter mener du vel. Anonymous poster hash: 6fee3...54f Ja, det stemmer. Bugs er engelsk for insekter. Flink du! Anonymous poster hash: 5d27f...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #376 Del Skrevet 28. august 2015 Ja, det stemmer. Bugs er engelsk for insekter. Flink du! Anonymous poster hash: 5d27f...865 Skriver man norsk, så skriver man norsk Anonymous poster hash: 6fee3...54f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 28. august 2015 #377 Del Skrevet 28. august 2015 Var innom gruppa nå nettopp, og der er det ei som etterlyser morsomme munnkurver til hund. Ei kommenterer at munnkurven hun bestilte er for liten til hunden, og la ut bilde av katta som har den på. Det ser bare helt forferdelig ut. Inntrykket jeg fikk av den diskusjonen var at maskene blir kjøpt for moro skyld, slik at hunden skal se rar ut etc. Dette er jo helt feil! Burde man ikke kjøpt sånt på dyrebutikk hvis man har en aggressiv hund som behøver slikt? Var ei som kommenterte at hun synes det er fælt at dyrene skal gå med dette. Hun blir vel kastet ut snart. Håper dette var tull, og at ingen er så vettløse at de kjøper sånt ræl og tvinger hundene til å gå med det uten at det virkelig er et behov. Og det er vel ikke akkurat god kvalitet over det som kjøpes heller, og jeg tenker at de dermed kan være ubehagelige for hunden, og i verste fall være skadelig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #378 Del Skrevet 28. august 2015 ^ https://www.google.com/search?q=clothes+dogs&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAgQ_AUoAmoVChMI5KaopODLxwIVxFksCh375Aag&biw=1457&bih=920 Anonymous poster hash: 8f9d5...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 28. august 2015 Forfatter #379 Del Skrevet 28. august 2015 Tilbake til tema, så vi kan beholde tråden: Nå er det en diskusjon om leppestift der inne, og farger man kan bruke under øynene mot mørke ringer eller noe sånn. Hun ene vil ikke bruke leppestift fra ebay under øynene, for den er det giftstoffer i, men på leppene går helt fint. Way to go! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #380 Del Skrevet 28. august 2015 Ebay må vel være en besettelse. Når det søkes etter ting man kan få kjøpt like billig og bra her hjemme. Men nei, må være fra ebay!! Anonymous poster hash: e594b...a9f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg