Gå til innhold

Menn med valgmuligheter vil før eller siden være utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen kvinner knuller rundt også ja, men raten blant menn er nok mye høyere. Kvinner har ikke dette jegergenet (å måtte "nedlegge" stadig nye) som menn har.

Så kvinner har ikke som visse andre primater, behovet, eller instinktet, for de beste gener i sitt avkom, og ligger derfor ikke etter Alfaer der de møter dem?

 

Er du sikker?;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kvinner har ikke som visse andre primater, behovet, eller instinktet, for de beste gener i sitt avkom, og ligger derfor ikke etter Alfaer der de møter dem?

 

Er du sikker? ;)

Nei jeg er selvsagt ikke sikker. Har ikke noe å vise til bortsett fra livets skole og det jeg har sett og hørt selv. Det er bare det at jeg vet om ganske mange samboende/gifte menn som knuller rundt og skryter av det til kamerater osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg er selvsagt ikke sikker. Har ikke noe å vise til bortsett fra livets skole og det jeg har sett og hørt selv. Det er bare det at jeg vet om ganske mange samboende/gifte menn som knuller rundt og skryter av det til kamerater osv.

Forskjellen er gjerne at kvinner ikke sier noe om sine erobringer og er flinkere til å skjule sine spor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er gjerne at kvinner ikke sier noe om sine erobringer og er flinkere til å skjule sine spor.

Kvinner legger ikke igjen noen spor, det er det menn som gjør. Hø hø  :fnise:

Anonymous poster hash: 92558...627

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Det er ingen sak å finne en skikkelig, kjekk fyr som er trofast. Ikke hvis man er attraktiv som meg (y)

Hva legger du i attraktiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så finn deg en uten valgmuligheter.



Anonymous poster hash: b095c...1f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Noen kvinner knuller rundt også ja, men raten blant menn er nok mye høyere. Kvinner har ikke dette jegergenet (å måtte "nedlegge" stadig nye) som menn har.

Tull.Kvinner er like,mye utro.Det er kanskje ikke "jegergenet".Så

.offergen? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dumt å dra alle over én kam, men du har sikkert rett i at det er en trend, ja. For ditt eget beste er det sikkert lurt, som du skriver, at du finner deg en eldre mann som kan ha deg som sin kone 2.0. Men må ærlig innrømme at det er litt trist å treffe disse nyskilte mennene på byen, lite fristende å "go there"...



Anonymous poster hash: 634c9...7b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn mennene da? Forfaller de ikke?

Hva mener du med forfallen og tidens tann?hvilke alder?

Anonymous poster hash: 53cf7...27f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekke menn har anledning til å knulle rundt og mange gjør det

 

ALLE kvinner har anledning til å knulle rundt og mange gjør det

 

nuff said

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfriskende å endelig finne en tråd på KG om at eldre kvinner er lite attraktive og at alle menn er utro.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... eller finne seg en ny og "bedre" når hans jevngamle partner begynner å "visne" etter eventuelle fødsler og alderens tann. Kall meg gjerne pessimist, men dette er rett og slett inntrykket jeg sitter igjen med. En del menn framstår som "klassiske drittsekker", og man kan gjerne  tenke seg til at de en eller annen gang er utro. Det som overrasker er at også de man ikke kunne forestille seg også er utro før eller siden. Altså enda flere.  Om en mann ikke er utro, så finner han seg en ny og bedre utgave når partneren ikke er spennende nok/pen lenger. (Trenger ikke å ha noe med utseende å gjøre, selvsagt.) Har sett dette overalt. Både i min egen familie og utenfor. (Søster, tanter..) De mennene som blir hos og forguder sin kjæreste, er gjerne de som ikke er fullt så "klassisk" kjekke, og hvor den kvinnelige partneren er noen hakk "over" sin kjæreste.  Jeg har faktisk tenkt at det kanskje er best å finne meg en litt eldre fyr først som sist, slik at jeg slipper å bli byttet ut når jeg runder 40.  Og ja, det finnes selvsagt flere eksempler  hvor kjekke menn som har holdt sammen med sin partner store deler av livet, men jeg synes slike lykkelige historier er skjeldne å se. Jeg tenker faktisk at det ikke er realistisk å finne en kjekk fyr som bare er et par år eldre enn meg og som vil holde sammen med meg i tykt og tynt med barn osv. Dette er ikke realiteten for de fleste kvinner.  Dette er satt på spissen, men skulle gjerne likt å høre om noen andre har det samme inntrykket. (Og ja, kvinner er også utro, men det er ikke et tema her...) Hilsen lykkelig jente 24. = )  Anonymous poster hash: 2ff69...b2d

En "eldre mann" kan også svikte deg, vet du. At du er 24 år beskytter deg nok ikke fra disse utro drittsekkene du beskriver i analysen din.

Anonymous poster hash: 81811...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tull.Kvinner er like,mye utro.Det er kanskje ikke "jegergenet".Så

.offergen? :-D

Okay okay..... :wink:  Menn snakker mer om det (skryter)... ikke så lett å få med seg hva damene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kvinner har ikke som visse andre primater, behovet, eller instinktet, for de beste gener i sitt avkom, og ligger derfor ikke etter Alfaer der de møter dem?

 

Er du sikker?;)

Ja - som alle levende vesen er vi overlevelsesmaskiner for genene våre. Men det er en vesensforskjell jeg ser. Menn er mer opptatt av kvantitet, mens kvinner av kvalitet.

Langt flere menn enn kvinner ville foretrukket å ha sex med 100 partnere de synes er middels attraktive, heller enn 100 ganger med én som er svært attraktiv. Så når menn ønsker å skifte elsker så ofte som overhode mulig, vil utro kvinner holde på elskeren, hvis utroskapet skal pågå over tid.

Anonymous poster hash: 5ffb2...852

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har faktisk tenkt at det kanskje er best å finne meg en litt eldre fyr først som sist, slik at jeg slipper å bli byttet ut når jeg runder 40. 

 

Anonymous poster hash: 2ff69...b2d

 

 

Jeg forstår tankegangen din, men så enkelt er det dessverre ikke. Forhold med stor aldersforskjell har verre bruddrate enn de med mindre aldersforskjell. 

Selv om de fleste menn er interessert i yngre kvinner, og tiltrukket av dem, varierer det i hvilken grad man prioriterer det (sett i forhold til andre ting som kjemi, personlighet, interesser etc.). 

Velger du en som er mye eldre mens du er enda purung er det stor sjanse for at du ender opp med en mann som prioriterer ungdom mer enn menn flest, og personlighet mindre. Og da vil du i hvert fall bli byttet ut når du blir eldre. 

 

Ellers er realisme en god ting. De fleste vil i realiteten ikke ha en sexpartner resten av livet etter de har giftet seg - enten de er utro eller skiller seg. Det at man kun skal ha en sexpartner til dagen man forlater jorden er en big deal, og jeg tror mange ikke tar det innover seg. Og jeg tror også det er roten til mange parproblemer. Man burde snakke åpent om hva man faktisk ser for seg, og kan klare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

... eller finne seg en ny og "bedre" når hans jevngamle partner begynner å "visne" etter eventuelle fødsler og alderens tann. 

 

Anonymous poster hash: 2ff69...b2d

 

Det er litt din jobb å sørge for at mannen din elsker og tenner på deg. Men helt enig i at man ikke bare bør velge en mann man liker men også en som har stor sannsynlighet for å være trofast. 

 

Å velge en man man ikke har noe å tilby i det lange løp er å be om å bli byttet ut.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...