Gå til innhold

Valg av brudekjole og svigers


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke et stygt ord om IKEA. Jeg elsker ikea. Men vet ikke om jeg ville sydd kjolen til en så viktig dag derfra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke hvorfor du tok med deg mannen din på kjoleshopping, han skal jo ikke se kjolen før bryllupsdagen... Du burde tatt med en venninne. Likte personlig ingen av kjolene, men bruk den du har lyst til.

Anonymous poster hash: 08c91...6fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du tok med deg mannen din på kjoleshopping, han skal jo ikke se kjolen før bryllupsdagen... Du burde tatt med en venninne. Likte personlig ingen av kjolene, men bruk den du har lyst til.

Anonymous poster hash: 08c91...6fe

Vi er ikke overtroiske sånn sett. Hans mening spiller en rolle for meg og tenkte at vi skulle velge de antrekkene sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene svigersøstra mi har faktisk kjøpt seg kjole uten å ha funnet mannen. Er veldig spent på å se denne kjolen. Og til dere som mener at den er drag og sigøyner kjole så er jeg helt enig. Ikke den typen bryllup vi skal ha i det hele tatt. Vi skal ha et tradisjonelt bryllup så brudekjolen skal jeg ikke ha på meg så veldig lenge da jeg skal ha andre kjoler også så skjønner ikke hvorfor de henger seg så veldig opp i dette.

 

Er det tradisjon med flere kjoler?

Anonymous poster hash: 53321...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tradisjon med flere kjoler?

Anonymous poster hash: 53321...a38

Ja det er tradisjon at brudeparet skifter gjennom dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i den familien.

 

Bruk kjolen. Si i fra om dine meninger i diskusjoner. Ikke la dem overkjøre deg!



Anonymous poster hash: faba7...fbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er tradisjon at brudeparet skifter gjennom dagen.

En nylig importert skikk fra Amerika, ja. Men uansett. Den kjølen du hadde valgt var nydelig. Stå på ditt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er tradisjon at brudeparet skifter gjennom dagen.

Ikke i dette landet. Ingen jeg kjenner har hatt mer enn en kjole...

Anonymous poster hash: 53321...a38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i dette landet. Ingen jeg kjenner har hatt mer enn en kjole...

Anonymous poster hash: 53321...a38

Jeg er ikke etnisk norsk og heller ikke amerikaner. Vi skal også ha bryllupet i det landet vi opprinnelig er ifra. :) Endret av Hjertehåp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke etnisk norsk og heller ikke amerikaner. Vi skal også ha bryllupet i det landet vi opprinnelig er ifra. :)

 

Et Balkanland, tenker jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egypt? Neida, jeg skal ikke mase. Uansett hvor det er ønsker jeg for deg at bryllupet blir en strålende, uforglemmelig begivenhet :).

Endret av Arabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk den kjolen svigersøstrene dine "valgte til deg", men jeg ville ikke tvingt andre til å gå i det samme :-) Jeg likte den du har valgt også altså! Velg den kjolen du vil bruke, uten å ha dårlig samvittighet :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke etnisk norsk og heller ikke amerikaner. Vi skal også ha bryllupet i det landet vi opprinnelig er ifra. :)

Det var derfor jeg lurte på hva du mente med at det var tradisjon...

Anonymous poster hash: 53321...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nydelig kjole du vil ha!! Vet at det kan være vanskelig noen ganger mtp andres meninger osv, men det er du som skal føle deg vakker denne dagen, og du som bestemmer! :) Gå for kjolen du vil ha, den er superfin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger. For de som lurer så er vi fra Marokko. De marokkanske kjolene jeg skal ha er ganske så overdådige og ekstravagangte så jg vil holde brudekjolen så enkel så mulig. Jeg skal ut på ny prøvetime da jeg har fått mine tvil ang diverse kommentarer nevnt tidligere fra svigers og mannen i etterkant. Denne gangen holdes kjolen skjult for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et eks på hvordan de andre kjolene jeg skal ha på meg kommer til å se ut med fullt tilbehør.

post-88434-26884_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole! Den MÅ du gifte deg i :).

Anonymous poster hash: 34871...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...