Gå til innhold

Valg av brudekjole og svigers


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjøp kjolen du! Er det drømmekjolen så kommer du ikke til å angre.

Søstrene kan få tilbud om å dra på IKEA, kjøpe metervare og sy en kjole som er like fin. 

Mannen din kommer antagelig til å synes at du er flott uansett, fordi du har en fin kjole, føler deg fin og antageligvis er fin. Det høres egentlig ut som innvendingene de hadde dukket opp på grunn av prisen, og siden du har egen kjolekonto så velger du helt selv om du ønsker å bruke pengene på denne kjolen.

 

Men om du er veldig i tvil nå, og føler for å finne på noe helt annet, så sett deg ned med mannen og se på kjoler sammen, så kan han vise deg hva han synes er fint og ikke, etterpå drar du og kjøper en kjole helt selv så søstrene garantert ikke har et ord de skal ha sagt før den store dagen. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja dette må være et kjøp jeg gjør alene og ingen får se kjolen før selve dagen tenker jeg. Nå kjenner jeg meg bekymret for at de skal blande seg inn i alt annet resten av livet vårt. Og så liten selvtillit som jeg så er jeg redd de kommer til å knekke meg fullstendig. Dumt å føle dette pga søstrene hans. Jeg elsker jo mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette må være et kjøp jeg gjør alene og ingen får se kjolen før selve dagen tenker jeg. Nå kjenner jeg meg bekymret for at de skal blande seg inn i alt annet resten av livet vårt. Og så liten selvtillit som jeg så er jeg redd de kommer til å knekke meg fullstendig. Dumt å føle dette pga søstrene hans. Jeg elsker jo mannen.

Har du ikke blitt kjent med de før nylig, eller er det slik at det er først nå de viser slik negativ oppførsel som du fortalte om?

Anonymous poster hash: 5ac30...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette må være et kjøp jeg gjør alene og ingen får se kjolen før selve dagen tenker jeg. Nå kjenner jeg meg bekymret for at de skal blande seg inn i alt annet resten av livet vårt. Og så liten selvtillit som jeg så er jeg redd de kommer til å knekke meg fullstendig. Dumt å føle dette pga søstrene hans. Jeg elsker jo mannen.

Håper at alt går bra! :hug:

Anonymous poster hash: 5ac30...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke blitt kjent med de før nylig, eller er det slik at det er først nå de viser slik negativ oppførsel som du fortalte om?

Anonymous poster hash: 5ac30...35b

Det er ikke så lenge siden vi ble ordentlig kjent og det er først nå de viser denne negative oppførselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og forsiden på kjolen. Hva syns dere?

Fantastisk kjole!

Ikke bry deg noe om hva de sier? Det er din og foloveden din sin dag ikke demes.

Håper du får en fantastisk dag :)

Endret av Lutten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk kjole!

Ikke bry deg noe om hva de sier? Det er din og foloveden din sin dag ikke demes.

Håper du får en fantastisk dag :)

Tusen takk:). Da er jeg vel ikke blind som de hevder da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil se meg i noe ala dette forresten, svigersøstrene mine altså. Jeg ble til traumatisert av denne kjolen. For det første alt for mye å holde fokus på og for det andre så viser den for mye hud til hva jeg er komfortabel med.

post-88434-35259_thumb.jpg

Endret av Hjertehåp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil se meg i noe ala dette forresten, svigersøstrene mine altså. Jeg ble til traumatisert av denne kjolen. For det første alt for mye å holde fokus på og for det andre så viser den for mye hud til hva jeg er komfortabel med.

OMG! hahah :) Den kjolen du liker er MYE finere :)

Det andre kjolen ble litt for mye av det gode :P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! hahah :) Den kjolen du liker er MYE finere :)

Det andre kjolen ble litt for mye av det gode :P

Less is more, ikke sant hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelig kjole, TS! 

 

Drit i søstrene (fikk sånn sigøynerbryllup-feeling av den kjolen de ønsket), men ta deg en prat med mannen din. Jeg synes ikke det er greit at han skal gi deg dårlig samvittighet og vond smak i munnen ang kjolen din.

Endret av Poppie
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kjolen! Fikk meg til å tenke på Downton Abbey. :rodmer:

 

Jeg reagerer på at andre blander seg inn i kjolevalget. Tenk hvordan man ville reagert om det var snakk om en vinterjakke eller en hverdagstopp. Jeg hadde blitt rasende dersom noen prøvde å diktere min klesstil! Og en bryllupskjole er gjerne en ganske big deal for mange, så da blir det jo bare enda verre. Det er jo spesielt kjipt å si noe sånt etter du har bestemt deg. Hvem er det som sier til en brud at kjolen hennes ser ut som gardiner fra IKEA? Classy oppførsel av de søstrene, altså...

 

Jeg synes også det er dårlig gjort av din forlovede, og dette ville jeg ha tatt tak i snarest. Dere må snakke om det, og jeg mener det er viktig at han skjønner at sånt er ikke greit. Og når du har spart til bryllup siden dere ble sammen, så er det jo tydelig at en sånn dag betyr mye for deg. Huff, nei, jeg kjenner jeg ble lei meg på dine vegne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De vil se meg i noe ala dette forresten, svigersøstrene mine altså. Jeg ble til traumatisert av denne kjolen. For det første alt for mye å holde fokus på og for det andre så viser den for mye hud til hva jeg er komfortabel med.

Du må jo ha på deg noe du skal føle deg vel i. Er jo din dag og du skal gå i den en hel dag og du skal jo føle deg fin. Jeg syns den kjolen så fryktelig voldsom ut. Alt for mye glitter og stas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forsiden på kjolen. Hva syns dere?

 

Den ser fantastisk ut TS og jeg tipper de søstrene er en smule sjalu eller blottet for stil.En haug med gardiner og Ikea?Høres ikke ut som de har smak og stilsans hvis de ikke ser at dette er en vakker kjole.

 

Uansett er det ingenting å bry seg om hva de måtte mene.Mannen din synes sikkert kjolen var nydelig han også.

Endret av Sandie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem betaler? Spleiser dere teller mannens mening like mye som din.

 

Dette er helt bak mål. Han har vel ingenting med hva HUN vil ha på seg på bryllupsdagen sin?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er helt bak mål. Han har vel ingenting med hva HUN vil ha på seg på bryllupsdagen sin?

Jo, det mener jeg absolutt hvis han hadde vært med og betalt for det. Da må de komme til enighet, noe begge er fornøyde med. Men nå er ikke det tilfelle og da kan hun kjøpe akkurat hva hun ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker kjole. Så absolutt ikke IKEA-metervarestoff.



Anonymous poster hash: 1f069...eeb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du som skal bære kjolen i bryllupet deres. Ergo er det du som bestemmer hvilken kjole du vil ha. Så lenge det kjolen ikke er utfordrende, har svigerinnene dine og mannen din ingenting de skulle ha sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw. Kjolen du har bestemt deg for er fantastisk nydelig, så stå på ditt og ikke gi deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...