Gå til innhold

FF..hva synes dere om det ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser ingenting galt med det. Hadde en fuckfriend i ca et halvt år før jeg traff han jeg er sammen med nå, det fungerte kjempebra.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det kan jeg love deg... Men så ser det ut til at det skal skje en forandring. Har nemlig fått god kontakt med en;-)

Heldiggris ! Nyt bekjentskapet :)

Skrevet

Jeg må innrømme at den siste tida har tankene oftere og oftere gått til dette temaet...Om det er inspirasjon fra div tråder her inne,eller rett og slett kåtheten som har blitt mer påtrengende skal jeg ikke si...Men ønsket om å ha ei fast venninne for felles kos og hygge...og ikke minst ei å kunne tilfredsstille og gjøre det godt for er definitivt tilstede...

Er igrunnen bare nyskjerrig på hva folket her synes om sånne forhold ?

Tror nok det er veldig bra på noen måter, hvertfall samfunnsmessig. Nå blir det jo mye enklere å bare finne en dame helt uforpliktende, noe som gjør tilgjengeligheten for sex mye enklere. Vil regne med det tar strupetak på restene av prostitusjonen nede i Karl Johan og Omegn, og sikkert i de fleste andre byer.

Men herregud.. rett og slett, jeg er mann og jeg burde ikke vært her og chatta knulle-politikk med dere, jeg burde ha vært på sukker.no eller en av de andre sidene som annonserer for sånt! Men jeg gjør det søren meg ikke, fordi når jeg møter en dame en gang, så vil jeg ikke ha ett avstompa følelsesliv, man bruker trossalt ett rituale som er basert på det intime mellom to mennesker, ikke en gjeng med random som ser ett quickies. Det er no gæærnt hvis hele FF-Norge avfeier det. Men det kan jo være en naturlig overgang til en ny sosial struktur, at FF er fremtiden, og parforhold er på vei ut. Isåfall, for min del må jeg ta ett valg, enten så går man for kjærligheten, eller så blir det VELDIG mye sex fremover, og avstompa følelsesliv, sex og kjærlighet må skille lag, for de to i sammen står i veien for nytelsen. Det er ett valg tror jeg. For meg er det hvertfall det. En moralsk fanden som meg. ;) Og jeg som var en ordentlig gutt.. ikke noe fucking around, ikke holdt på med horer, høflig og snill, og til å kjøre rundt og knulle fremmede damer. Nei... Det høres veldig befriende ut, men samtidig høres det helt disgusting ut, selve handlingen, ikke folka om holder på sånn. Men det er kanskje fremtiden, med mindre det ikke er en veldig konsentrasjon av FF her, så det virker som hele Norge holder på sånn. Nekter å tro det...

Lykke til a! Fuck Friends! xD

Skrevet

Heldiggris ! Nyt bekjentskapet :)

Takker så meget:-)

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg vil også ha en sånn...!!!!!

Anonymous poster hash: cbe97...5e4
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes det fungerer veldig bra, så lenge begge følger "reglene". ONS blir nok aldri noe for meg, og jeg har litt forpliktelsesangst, så FWB eller FF er et fint alternativ. De beste forholdene jeg har hatt av denne typen har vært med menn som jeg har vært nær venn med på forhånd.

Skrevet

Har hatt det fra tid til annen, funker fint for min del.

Skrevet

Nei, syns det er kvalmt. Har ikke sex utenom i forhold. Må være følelser til stede.

Anonymous poster hash: 78a2a...a49

Skrevet

Jeg synes det fungerer veldig bra, så lenge begge følger "reglene". ONS blir nok aldri noe for meg, og jeg har litt forpliktelsesangst, så FWB eller FF er et fint alternativ. De beste forholdene jeg har hatt av denne typen har vært med menn som jeg har vært nær venn med på forhånd.

Hva er reglene? Hvor ofte "forventes" det å møtes for sex?

Gjest Raindrops
Skrevet

Hva er reglene? Hvor ofte "forventes" det å møtes for sex?

Det står man vel fritt til å velge selv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...