Trøndermann Skrevet 20. august 2015 #1 Skrevet 20. august 2015 Jeg må innrømme at den siste tida har tankene oftere og oftere gått til dette temaet...Om det er inspirasjon fra div tråder her inne,eller rett og slett kåtheten som har blitt mer påtrengende skal jeg ikke si...Men ønsket om å ha ei fast venninne for felles kos og hygge...og ikke minst ei å kunne tilfredsstille og gjøre det godt for er definitivt tilstede... Er igrunnen bare nyskjerrig på hva folket her synes om sånne forhold ?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #2 Skrevet 20. august 2015 jeg har en og det fynker, men ikke sikkert det går i lengden om en av oss før følelser da Anonymous poster hash: 97ae4...470
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #3 Skrevet 20. august 2015 For meg personlig hadde det aldri gått. Jeg kan fint ha ONS og ikke tenke mer på han resten av livet, men blir det mer sex får jeg fort følelser. Men unngår man det er det jo helt perfekt. Anonymous poster hash: 82a2c...585
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2015 jeg har en og det fynker, men ikke sikkert det går i lengden om en av oss før følelser da Anonymous poster hash: 97ae4...470 Okay,spennende Neida..men sånne ting må man vel bare ta som det kommer...
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #5 Skrevet 20. august 2015 FF= NO GO! Kvalmende og tøsete.Anonymous poster hash: 78a2a...a49 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #6 Skrevet 20. august 2015 FF= NO GO! Kvalmende og tøsete.Anonymous poster hash: 78a2a...a49 Jeg mener omvendt, bedre med FF enn med stadige ONS. Med en FF får en en viss trygghet, en vet i større grad om det hvis det er sykdommer inne i bildet. Men så er det litt gråsoner også da. Jeg har venninner som har 2-3 FFer. Men synes de jeg kjenner som har FF er oppegående og gode folk. De som er dømmende, derimot... Anonymous poster hash: 363b6...e69 6
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2015 Jeg mener omvendt, bedre med FF enn med stadige ONS. Med en FF får en en viss trygghet, en vet i større grad om det hvis det er sykdommer inne i bildet. Men så er det litt gråsoner også da. Jeg har venninner som har 2-3 FFer. Men synes de jeg kjenner som har FF er oppegående og gode folk. De som er dømmende, derimot... Anonymous poster hash: 363b6...e69 Det tenker jeg også ja. Må være bedre med noe fast..ONS er heller ikke helt min greie 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #8 Skrevet 20. august 2015 Synes det er én ting: TRAGISKAnonymous poster hash: 8d38a...74b 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #9 Skrevet 20. august 2015 mange nordmenn vet ikke forskjellen på en FF/FB og en FWB, så hva mener du når du sier FF egentlig? Anonymous poster hash: 5d991...28a
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2015 mange nordmenn vet ikke forskjellen på en FF/FB og en FWB, så hva mener du når du sier FF egentlig? Anonymous poster hash: 5d991...28a Jeg mente fuck friend...eller elskerinne om du vil
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #11 Skrevet 20. august 2015 Jeg mente fuck friend...eller elskerinne om du vil joda, jeg skjønte hva du mente med det. men hva legger du i ordet fuck friend, eller elskerinne, som jeg jo også føler blir noe litt annet igjen enn FF. Slik jeg ser det er en fuck friend en person man kun har sex, andre relasjonelle aktiviterer unngås. Det er som et gjentagende ONS, men det fungerer bedre og man er tryggere fordi man er ærlige om sykdomsfrihet osv. En FWB, er noen man allerede er venner med, men som man tilegner vennskapet en ekstra dimensjon gjennom sex med. En elsker/elskerinne tenker jeg på en person man har et forhold til, til tross for at man er gift/samboer/forlovet med noen andre. Anonymous poster hash: 5d991...28a 3
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 Forfatter #12 Skrevet 20. august 2015 joda, jeg skjønte hva du mente med det. men hva legger du i ordet fuck friend, eller elskerinne, som jeg jo også føler blir noe litt annet igjen enn FF. Slik jeg ser det er en fuck friend en person man kun har sex, andre relasjonelle aktiviterer unngås. Det er som et gjentagende ONS, men det fungerer bedre og man er tryggere fordi man er ærlige om sykdomsfrihet osv. En FWB, er noen man allerede er venner med, men som man tilegner vennskapet en ekstra dimensjon gjennom sex med. En elsker/elskerinne tenker jeg på en person man har et forhold til, til tross for at man er gift/samboer/forlovet med noen andre. Anonymous poster hash: 5d991...28a Hva jeg legger i ordet ja...Kanskje først og fremst ei jeg møter for sex og kos..skjønt jeg er mest opptatt av å få tilfredsstille henne..Savner mest det å få tilfredsstille. Men er veldig åpen for at man kan gjøre andre ting sammen også..et litt utvidet vennskap kan du si Må for ordens skyld si at jeg er singel..og det synes jeg hun også bør være.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #13 Skrevet 20. august 2015 Hva jeg legger i ordet ja...Kanskje først og fremst ei jeg møter for sex og kos..skjønt jeg er mest opptatt av å få tilfredsstille henne..Savner mest det å få tilfredsstille. Men er veldig åpen for at man kan gjøre andre ting sammen også..et litt utvidet vennskap kan du si Må for ordens skyld si at jeg er singel..og det synes jeg hun også bør være. da høres det jo litt ut som du har mest lyst på en flørt en liten stund. det er bare å komme seg ut på markedet det sjø, din latsabb. Anonymous poster hash: 5d991...28a 1
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 Forfatter #14 Skrevet 20. august 2015 da høres det jo litt ut som du har mest lyst på en flørt en liten stund. det er bare å komme seg ut på markedet det sjø, din latsabb. Anonymous poster hash: 5d991...28a Haha,nei ikke helt...Ei fast venninne for kos er det jeg ønsker meg
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #15 Skrevet 20. august 2015 Digg å ha en ff. Men dumt hvis følelser oppstår. Det skjedde med min ff. Ble sjalu, spurte hvor og hvem jeg var med, stilte meg en del spørsmåler og han følte seg avvist at han kuttet helt kontakt med meg. Jaja. Anonymous poster hash: 366d3...41e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #16 Skrevet 20. august 2015 Jeg mener omvendt, bedre med FF enn med stadige ONS. Med en FF får en en viss trygghet, en vet i større grad om det hvis det er sykdommer inne i bildet. Men så er det litt gråsoner også da. Jeg har venninner som har 2-3 FFer. Men synes de jeg kjenner som har FF er oppegående og gode folk. De som er dømmende, derimot...Anonymous poster hash: 363b6...e69 Ja ff er bedre enn ons, men begge deler er grisete syns jeg.Anonymous poster hash: 78a2a...a49
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #17 Skrevet 20. august 2015 Ja ff er bedre enn ons, men begge deler er grisete syns jeg.Anonymous poster hash: 78a2a...a49 Det er kanskje fordi du har et anstrengt forhold til sex? Anonymous poster hash: 363b6...e69 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #18 Skrevet 20. august 2015 Det er kanskje fordi du har et anstrengt forhold til sex? Anonymous poster hash: 363b6...e69 Nei jeg elsker sex, men nyter det kun i forhold med følelser involvert.Anonymous poster hash: 78a2a...a49 1
peppermyntete Skrevet 20. august 2015 #19 Skrevet 20. august 2015 Jeg har hatt en fuck friend med stor suksess. Vi var kun det, null kjemi eller noe som helst å snakke om ellers. Fungerte ypperlig for begge to! 1
Trøndermann Skrevet 20. august 2015 Forfatter #20 Skrevet 20. august 2015 Jeg har hatt en fuck friend med stor suksess. Vi var kun det, null kjemi eller noe som helst å snakke om ellers. Fungerte ypperlig for begge to! Interessant..! Må si at tanken på noe sånt frister mer og mer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå