AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #21 Skrevet 20. august 2015 Jeg er jente og kunne tenkt meg det selv. Men da tror jeg det måtte vært en jeg virkelig visste at jeg aldri kunne vært kjæreste med, ellers hadde jeg nok innbilt meg at det var følelser der og kanskje kunne bli noe. Er heller ikke så fan av ONS og vil ikke pådra meg masse lumske kjønnssykdommer, så da er det jo bedre å ha en fast kosepartner. Anonymous poster hash: 08f66...f87 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2015 #22 Skrevet 20. august 2015 jeg har en FF eller FWB, men pleier ikke å kalle han noe som helst egentlig.. men det er en kompis av meg som jeg stadig har sex med vi er venner og kan finne på ting sammen ellers også, men jeg liker aller best å ha sex med han. ingen av oss har følelser for hverandre utover det. det er heller ingen av våre felles venner som vet at vi har sex Anonymous poster hash: 75027...8df 2
Trøndermann Skrevet 21. august 2015 Forfatter #23 Skrevet 21. august 2015 Virker som folket her ganske delt når det gjelder dette... Men man lever jo bare en gang..så hvorfor gå rundt å være singel og sexfrustrert når det kanskje finnes et alternativ...Jeg får iallefall lyst til å teste ut det å ha ei god venninne,hvis sjansen skulle by seg.... 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #24 Skrevet 21. august 2015 FF virker utrolig desperat og needy. Latterlig, dumt og bare trist. Skal man ha sex får det være med noen en også vil dele andre ting med, og være glad i. Anonymous poster hash: c6172...29c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #25 Skrevet 21. august 2015 Jeg mener omvendt, bedre med FF enn med stadige ONS. Med en FF får en en viss trygghet, en vet i større grad om det hvis det er sykdommer inne i bildet. Men så er det litt gråsoner også da. Jeg har venninner som har 2-3 FFer. Men synes de jeg kjenner som har FF er oppegående og gode folk. De som er dømmende, derimot... Anonymous poster hash: 363b6...e69 Ja, for man MÅ jo ha FF eller ONS? NOT! Man kan læres eg å være alene i perioder, UTEN sex, kjenne på savn og lengsel. Dette er et problem som kommer til å vokse, at unge mennesker ikke klarer å kjenne på et savn, en lengsel, men MÅ ha noen der konstant. Ikke rart samtlige ender opp som singel! Anonymous poster hash: 2d049...29c 1
Cinder Skrevet 21. august 2015 #26 Skrevet 21. august 2015 Har FF og det funker kjempebra. Bryr meg om ham som person og trives veldig godt med å prate og kose med ham etter og før sex. Fantastisk sex. Om han er den av oss som får seg kjæreste først vil jeg helt sikkert savne sexen med ham men jeg vil ønske han alt godt i forholdet. 1
Cinder Skrevet 21. august 2015 #27 Skrevet 21. august 2015 Ja, for man MÅ jo ha FF eller ONS? NOT! Man kan læres eg å være alene i perioder, UTEN sex, kjenne på savn og lengsel. Dette er et problem som kommer til å vokse, at unge mennesker ikke klarer å kjenne på et savn, en lengsel, men MÅ ha noen der konstant. Ikke rart samtlige ender opp som singel!Anonymous poster hash: 2d049...29c Ikke alle som finner FF så snart kåtheten melder seg. For meg er det en god løsning. Har vert uten sex i perioder så har fått kjenne på den følelsen. Og livet er bedre med god sex :-) 2
Trøndermann Skrevet 21. august 2015 Forfatter #28 Skrevet 21. august 2015 Har FF og det funker kjempebra. Bryr meg om ham som person og trives veldig godt med å prate og kose med ham etter og før sex. Fantastisk sex. Om han er den av oss som får seg kjæreste først vil jeg helt sikkert savne sexen med ham men jeg vil ønske han alt godt i forholdet. Høres kjempefint ut å ha en sånn venn ! Dere er heldige 1
Sannerlig Skrevet 21. august 2015 #29 Skrevet 21. august 2015 Noe sånt kunne aldri jeg klart. For meg må det ligge følelser til bunns først. Hadde neppe klart det å ha et slikt forhold på de premissene som ts ønsker, jeg er for sår sånn sett. Men forstår de som kan og vil:)
Jordbærogfløte Skrevet 21. august 2015 #31 Skrevet 21. august 2015 Nå er jeg nysingel etter to lange forhold og savner en å bare ha sex med. Er ikke klar for et nytt forhold nå, men er kåt som fy.. Har prøvd ONS en gang og det var mildt sagt en trist og vond opplevelse.. Vil ha en jeg kan utforske seksuallivets gleder med da sex er svært viktig for meg. 3
Gjest Nikee Skrevet 21. august 2015 #32 Skrevet 21. august 2015 Tråden er ryddet for personangrep Nikee, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #33 Skrevet 21. august 2015 Jeg må innrømme at den siste tida har tankene oftere og oftere gått til dette temaet...Om det er inspirasjon fra div tråder her inne,eller rett og slett kåtheten som har blitt mer påtrengende skal jeg ikke si...Men ønsket om å ha ei fast venninne for felles kos og hygge...og ikke minst ei å kunne tilfredsstille og gjøre det godt for er definitivt tilstede... Er igrunnen bare nyskjerrig på hva folket her synes om sånne forhold ? Har tenkt tanken jeg også, men har ingen erfaring med det da jeg har vært i et langvarig forhold "hele livet". Nå som jeg har vært singel i et år har jeg jo tenkt litt på det. Det som stopper meg er at jeg ikke klarer å skille sex og følelser på den måten. Sex er en veldig intim greie for meg, så et slikt forhold ville nok endt med såre følelser for min del. Synd egentlig, for ellers hadde det nok vært en god løsning akkurat nå. - Trønderjente 😜Anonymous poster hash: 0cc3e...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2015 #34 Skrevet 21. august 2015 Jeg har tenkt mye på dette med følelser og sex og kjærlighet - og konkludert for min egen del at jeg skal bli flinkere til å elske uten å ha behov for å eie. Og det er godt å kunne få det til. Man kan dele fine og intime øyeblikk med en person uten å kreve eierskap til han. Men man må selvfølgelig ha tillit og føle at man stoler på hverandre. Det er viktig. Og respekt.Anonymous poster hash: 78a37...924 2
Trøndermann Skrevet 24. august 2015 Forfatter #35 Skrevet 24. august 2015 Har tenkt tanken jeg også, men har ingen erfaring med det da jeg har vært i et langvarig forhold "hele livet". Nå som jeg har vært singel i et år har jeg jo tenkt litt på det. Det som stopper meg er at jeg ikke klarer å skille sex og følelser på den måten. Sex er en veldig intim greie for meg, så et slikt forhold ville nok endt med såre følelser for min del. Synd egentlig, for ellers hadde det nok vært en god løsning akkurat nå. - Trønderjente Anonymous poster hash: 0cc3e...dcf Hei Trønderjente Jeg har heller ingen erfaring med sånt....og jeg ser at følelser kan bli et problem...at sex er intimt er jo ikke til å komme fra.. Men jeg tenker at det kan være verdt å prøve likevel. Hvis man er åpne om følelser osv fra starten kan man jo lett avslutte hvis det skulle bli følelser fra en part...og er man riktig heldig så kan det bli følelser fra begge,og kanskje bli noe mer utav det. Uansett så tror jeg at dette med følelser kanskje vil bli litt annerledes når begge går inn i "forholdet" vel vitende om at det først og fremst dreier seg om sex og tilfredsstillelse,og ikke så mye mer.... Holder jo på å gå på veggen av kåthet her.. Så bare det å ha noen å dele tanker,følelser,fantasier osv rundt dette temaet hadde vært en "lettelse" for min del... Hvor i trøndelag er du fra da ?
Trøndermann Skrevet 24. august 2015 Forfatter #36 Skrevet 24. august 2015 Nå er jeg nysingel etter to lange forhold og savner en å bare ha sex med. Er ikke klar for et nytt forhold nå, men er kåt som fy.. Har prøvd ONS en gang og det var mildt sagt en trist og vond opplevelse.. Vil ha en jeg kan utforske seksuallivets gleder med da sex er svært viktig for meg. Du er ikke alene om det...! Blir ikke du også j...... lei av å fantasere,onanere... alene ?
HandymanOslo Skrevet 24. august 2015 #37 Skrevet 24. august 2015 Generelt vil jeg si at sex er bedre med en fast person over tid ... Da er det lettere å utforske erotikken, leke med fantasiene og lære seg alle de små triksene med hverandre. Samtidig er det godt å kunne prate litt, uten at det betyr at man må være en supermatch ute i "hverdagen". Samtidig er det lettere å passe godt på helsa. Det er mye snusk der ute! Om man da velger FF, FWB, elsker/elskerinne eller annet - det får være opp til de to kaninene selv :-)
Jordbærogfløte Skrevet 24. august 2015 #38 Skrevet 24. august 2015 Generelt vil jeg si at sex er bedre med en fast person over tid ... Da er det lettere å utforske erotikken, leke med fantasiene og lære seg alle de små triksene med hverandre. Samtidig er det godt å kunne prate litt, uten at det betyr at man må være en supermatch ute i "hverdagen". Samtidig er det lettere å passe godt på helsa. Det er mye snusk der ute! Om man da velger FF, FWB, elsker/elskerinne eller annet - det får være opp til de to kaninene selv :-) Er så enig, så enig;-) 1
Gjest Captain Hook Skrevet 24. august 2015 #39 Skrevet 24. august 2015 Fuckfriends er noe jeg må ha når jeg er singel. Har to stk nå.
Jordbærogfløte Skrevet 24. august 2015 #40 Skrevet 24. august 2015 Du er ikke alene om det...! Blir ikke du også j...... lei av å fantasere,onanere... alene ? Jo, det kan jeg love deg... Men så ser det ut til at det skal skje en forandring. Har nemlig fått god kontakt med en;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå