Gå til innhold

Testene blir aldri sterke! Er så redd for at jeg ikke har EL hver mnd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åh! EL-Testene blir aldri sterke!! Er så redd for at jeg ikke har EL hver mnd! 😔😔😔

Anonymous poster hash: a6a8b...dfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mens regelmessig hver måned? Isåfall har du nok EL også.

 

Jeg fikk aldri en eneste gang utslag på strimlene fra billige tester. Ble preggers likevel.



Anonymous poster hash: 796f8...141
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er bekymret for å ikke ha el ville jeg heller tempet noen sykluser, sammen med el-tester. Da får du er svar. El-tester kan ikke vis om du har el eller ikke.



Anonymous poster hash: b1b5a...de9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville også ha tempet. Kjempenyttig når man er bekymret for sykluskrøll og el.



Anonymous poster hash: 06f5d...3cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble heller aldri sterkere enn teststreken, men jeg så en økning. Og jammen ble jeg gravid også, så da må jo EL ha skjedd :)



Anonymous poster hash: bff6a...10f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuart det samme gjelder for meg. Jeg får aldri utslag i det hele tatt på billigtestene (har ikke prøvd noe annet heller da). Jeg ble så stressa at jeg tok en tur til gynekolog for å sjekke om noe så galt ut. Heldigvis syntes hun alt så fint ut og sa at når man har regelmessig menstruasjon har man mest sannsynlig eggløsning også. Men jeg blir fortsatt stressa av de testene så tror jeg må slutte med de. Men fint å høre at flere har det samme med disse testene. Krysser fingrene for oss alle sammen og at det klaffer snart ☺😊

Anonymous poster hash: ba326...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hengt meg på billigtester selv denne gangen. Blir aldri helt sterke mine heller, men et godt utslag tar jeg som positiv!

Har syklus på 25/26 dager :)



Anonymous poster hash: a1c03...084
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...