Helenearendal23 Skrevet 19. august 2015 #1 Del Skrevet 19. august 2015 Vet ikke helt hva det heter men er det noen som vet hva det heter sånn solfilm greie man kan ha på toppen av frontruta ? og hva det er.. Sånn lang strek over på toppen og hvor mye,det koster eventuelt og få det hos profesjonelle? , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 19. august 2015 #2 Del Skrevet 19. august 2015 Sun screening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #3 Del Skrevet 19. august 2015 Solfilm Anonymous poster hash: 422e6...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helenearendal23 Skrevet 19. august 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 19. august 2015 Ja vet det heter solfilm men tenkte det bare var et navn på det bare sånn tykk greie forann på frontruta:) men får ringe rundt og høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #5 Del Skrevet 19. august 2015 Ja vet det heter solfilm men tenkte det bare var et navn på det bare sånn tykk greie forann på frontruta:) men får ringe rundt og høre Solstripe Frontrutestripe Frontstripe med solfilm Husk forresten at det er ulovlig å sette på. Anonymous poster hash: 422e6...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 19. august 2015 #6 Del Skrevet 19. august 2015 Vet ikke helt hva det heter men er det noen som vet hva det heter sånn solfilm greie man kan ha på toppen av frontruta ? og hva det er.. Sånn lang strek over på toppen og hvor mye,det koster eventuelt og få det hos profesjonelle? , En slik hadde jeg på min første bil, og kan si med en gang at du bare kan glemme den! Jeg måtte ta den vekk når bilen ble vist til biltilsynet.(lenge før eu-kontrollen) Eneste som lov er to-tonet frontrute. Da er det en mørkere kant øverst😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helenearendal23 Skrevet 19. august 2015 Forfatter #7 Del Skrevet 19. august 2015 Ja var det jeg mente sånn kant øverst på front ruta ikke hele bare øverst sånn at man har god sikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå