Gå til innhold

Dermalogica foundation


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NastyNice

Utrolig holdbare er de i alle fall!

Eneste problemet jeg hadde med de, var at de var litt for fete til min hudtype og at de skinner så fælt. Hvis du skjønner hva jeg mener... Ikke at det er skimmer i de, men det ser ut som om man har fet hud på bilder og sånn.

Men de gir masse fuktighet da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en prøve på farget dagkrem og en foundation fra Dermalogica.

De ble for fete for meg. Spesielt dagkremen gjorde at ansiktet mitt *blankt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk lagt den på en gang hos hudpleier, etter hudpleietime. Ble egentlig ikke spesielt imponert, syntes den var fet og dessuten var fargen altfor mørk til meg (men det betyr jo ikke at det er noe galt med produktet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konsistensen er fin, lett å fordele, men den dekker nesten ingenting - bare svak utjevning.

Litt "skitten" farge, og den lyseste er ikke spesielt lys egentlig...

Den lukter IKKE godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

De som BARE har tall ,går i rosatone og de som har tall + bokstav går i gultone. jeg synes 2 G er fin farge men liker den ikke spesielt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også prøver på denne, og synes som Cuddly at fargen er litt skitten, og at den virker fettete og klissete, selv til tørr hud. Det samme gjelder den fargede dagkremen, som rant i strie strømmer så snart jeg svettet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de er greie, og greit å tenke på at de ikke inneholder uttørrende og hudirriterende stoffer, som mange andre foundations kan. Med litt transparent pudder på, skinner ikke huden heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden, men mineralfoundationen fra Bare Escentuals inneholder også bare naturlige stoffer, tørker ikke ut huden, irriterer heller ikke kviser o.l., og gir et fantastisk flott resultat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden' date=' men mineralfoundationen fra Bare Escentuals inneholder også bare naturlige stoffer, tørker ikke ut huden, irriterer heller ikke kviser o.l., og gir et fantastisk flott resultat :)[/quote']

Hmmm,...tror jeg får teste ut den da. For jeg vil veldig gjerne ha en med så lite kjemikalier i som mulig.

Får jeg kjøpt den på parfymerier?

(Har ikke hørt om merket før,...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De selger Bare Escentuals der hvor de fører MD formulations, dvs. på mange hudpleiesalonger. Be eventuelt om en demonstrasjon før du kjøper, den er nemlig litt uvant i forhold til vanlig foundation. Konsistensen i boksen er som løspudder, men ved kontakt med huden smelter den i huden og ser ut som en lett foundation, som likevel dekker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tusen takk.

Selv om jeg er veldig fan av internett-shopping tror jeg at jeg skal stikke innom hudpleieren så jeg får riktig farge til min hud. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...