Gå til innhold

Er denne oldingen på 40 vakker ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis en først skal dra frem kjendisoldinger, så hva med Jennifer Aniston, Sandra Bullock, Elle McPherson, Helena Christensen, Gwyneth Paltrow, Kate Winslet m.fl? Meget vakre damer, som alle er over 40 - og dermed oldinger. Tipper TS bare kan drømme om å ha draget på damer overhodet, uansett alder :nigo:

For ikke å snakke om Christie Brinkley og Olivia Newton John. Begge nærme 60, men ser uforskamma godt ut. Lekre damer ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud er man olding når man er 40 altså?

Javel.

Her er noen annen olding:

Anonymous poster hash: 5900e...c0b

Vakker!

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen frisører er veldig flinke til å overbevise om at kort hår er best.De som er litt usikre på eget utseende eller hva de kler,går ofte med på frisørens forslag.Har selv en venninne med nydelig halvlangt hår som ble klippet kjerringkort forrige uke,og angret da hun kom hjem.Frisørens argument var at hun har to barn og er 34 år..Så da var det på høy tid å få en mer voksen stil på håret.

(Voksen stil = Kjerringklipp)

 

Den halvlange bølgete frisyren hun på bildet i HI har virker veldig foryngende.Med kjerringfrisyre ville hun fort sett 10-15 år eldre ut.

Hvorfor gjør frisører dette?

Er det for å tjene penger? (kort frisyre krever hyppigere klipping enn mange lengre frisyrer= mer inntekt til frisersalongen om dette er faste kunder. Frisørene sparer kanskje også inn på andre produkter i forbindelse med vask, striping, bleking, farging, permanent osv ved å ma mange kortklippede kunder, for de behandlingene der det er samme pris for kort og halvlangt og evt langt hår )

Anonymous poster hash: 855fd...ae1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller er hun for gammel til å bli sett på som vakker ?

Anonymous poster hash: 842ac...8a8

Hun er lekker! 40 er da ingen alder. Ser mange flotte kvinner med killer body som er 40+ Jeg klarer nesten ikke å la være å glo på så vakre modne kvinner...

Endret av Mynona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ihvertfall ut som alderen sin. Mange ser jo ut som de er 10-20 år eldre enn alderen sin. Mange sier at jeg ser fryktelig gammel ut pga alkohol, røyk og slitasje, men føler de kun sier dette for å være frekke... Det var en ung mann som ville ha sex med meg, så kan umulig se SÅ gammel ut da... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ikke å snakke om Christie Brinkley og Olivia Newton John. Begge nærme 60, men ser uforskamma godt ut. Lekre damer ja :)

 

Jepp, og Helen Mirren er jo en flott dame med sine 70 år! For ikke å snakke om Sophia Loren som er 80. Det er en gang sånn at hvis man er vakker som ung, er man gjerne vakker hele livet, gitt at man tar vare på seg selv. Det finnes 25-åringer som ikke når disse kvinnene til knærne en gang, selv om mannfolka på KG later til å tro at man automatisk er pen bare fordi man er ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og Helen Mirren er jo en flott dame med sine 70 år! For ikke å snakke om Sophia Loren som er 80. Det er en gang sånn at hvis man er vakker som ung, er man gjerne vakker hele livet, gitt at man tar vare på seg selv. Det finnes 25-åringer som ikke når disse kvinnene til knærne en gang, selv om mannfolka på KG later til å tro at man automatisk er pen bare fordi man er ung.

Enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvorfor gjør frisører dette?

Er det for å tjene penger? (kort frisyre krever hyppigere klipping enn mange lengre frisyrer= mer inntekt til frisersalongen om dette er faste kunder. Frisørene sparer kanskje også inn på andre produkter i forbindelse med vask, striping, bleking, farging, permanent osv ved å ma mange kortklippede kunder, for de behandlingene der det er samme pris for kort og halvlangt og evt langt hår )

Anonymous poster hash: 855fd...ae1

 

 

Kan godt være,har aldri tenkt over akkurat det men vet jo om frisører som bevisst lar noen cm.inn mot hodebunnen forbli ettervekst når man skal stripe eller bleke håret,slik at kundene skal måtte bestille time oftere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å være preget av årene når du er 40, hvis man ikke velger å fylle inn og stramme opp.

Hvis man ikke har rynker eller antydning til linjer selv når man er 40 (grunnet fet hud, null soling, null alkohol, null røyk, sunt kosthold, gode gener, bra hudpleieprodukter, positivitet, etc), da ser folk med rynker eldre ut. Jeg har en venninne på 55 år som har samme hud som hun dama i åpningsinnlegget, så jeg ville ha sagt 55 år.

Alder sees også veldig ofte på halsen, og hun har allerede satte labionasale linjer.

Anonymous poster hash: b1317...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke har rynker eller antydning til linjer selv når man er 40 (grunnet fet hud, null soling, null alkohol, null røyk, sunt kosthold, gode gener, bra hudpleieprodukter, positivitet, etc), da ser folk med rynker eldre ut. Jeg har en venninne på 55 år som har samme hud som hun dama i åpningsinnlegget, så jeg ville ha sagt 55 år.

Alder sees også veldig ofte på halsen, og hun har allerede satte labionasale linjer.

Anonymous poster hash: b1317...a8b

Jeg er 23 og ser derfor 40-åringer som en gruppe. Jeg synes med det at kvinnen på bildet ser ut som en helt alminnelig 40-åring

Anonymous poster hash: cbad8...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og ser derfor 40-åringer som en gruppe. Jeg synes med det at kvinnen på bildet ser ut som en helt alminnelig 40-åringAnonymous poster hash: cbad8...047

Du kan se på en kvinne at hun er 40 år? Fortell.

Anonymous poster hash: b1317...a8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk ser veldig forskjellige ut rundt 40års alder.Noen ser ut som de er 30 mens andre ser ut som de er eldre enn de er.Dette har mye med gener å gjøre,men livsstil betyr selvfølgelig mye også.



Anonymous poster hash: 5900e...c0b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, og Helen Mirren er jo en flott dame med sine 70 år! For ikke å snakke om Sophia Loren som er 80. Det er en gang sånn at hvis man er vakker som ung, er man gjerne vakker hele livet, gitt at man tar vare på seg selv. Det finnes 25-åringer som ikke når disse kvinnene til knærne en gang, selv om mannfolka på KG later til å tro at man automatisk er pen bare fordi man er ung.

 

Min erfaring er at de mennene som tenker slik ofte er de med minst dameerfaring fra det virkelige liv.Menn som har vært litt ute og møtt forskjelige damer vet at skjønnhet ikke har noe bestemt aldersramme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden går så mange med på å kvitte seg med håret? Greit nok det er usannsynlig enkelt med kort hår og jeg er glad jeg er mann som slipper langt hår. Men så strever jo så mange med å se yngre ut, og det å klippe håret vekk har jo helt motsatt effekt.

Det er nok grunnet grått hår. Det er lettere å farge utvekst når det er kort. 

Anonymous poster hash: 69257...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se på en kvinne at hun er 40 år? Fortell.

Anonymous poster hash: b1317...a8b

Selvfølgelig varierer det fra person til person, men synes ikke personen som er avbildet skiller seg ut på noen måte :-) jeg hadde nok tippet rundt 40 :-)

Anonymous poster hash: cbad8...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...