Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha" Ja, for det er det vi gjør her på kg. Herregud. Anonymous poster hash: 12b73...6e2

De har i det minste begynt å bruke hodet litt:)

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha"

Ja, for det er det vi gjør her på kg. Herregud.

Anonymous poster hash: 12b73...6e2

Vedkommende var ikke mindre frekk i tåta, ved å skrive slikt.

Like bitch selv tenker jeg!

Anonymous poster hash: 1b0a1...6a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har i det minste begynt å bruke hodet litt:)

Det tenker jeg og. Selv om de gjør det av feil grunn (er da ikke oss de burde være redde for, men resten av verden) så har vi da fått gjennom en tankegang om at ting som skjer på gruppa faktisk er offentlig og kan "snappes" av diverse "bitches". 

Anonymous poster hash: 3103c...ee2

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvorfor hjelper vi ikke fattige som handler på ebay, så de kan handle enda mer? (??????????????)

post-61762-65090_thumb.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ville kjøpe fake Toms har lagt ut følgende etter noen sa hun burde kjøpe ekte :

Vet dere hva?????

Jeg kjøper hva jeg vil og trenger INGEN til å fortelle meg noe annet.

Vi bor i ett land der vi øser ut penger I øst og vest. Hjelper gud og hver mann.

Hva med de fattige her hjemme? ??????

Hjelpes meg, nå synes jeg virkelig det er nok..............

Stort sett ALT på ebay er vel gode kopier???

Så hvorfor er du med??????

Du som er så negativ til å kjøpe "fake?

Lol

Anonymous poster hash: 4e264...17f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er for sent ute... :P image-KZeLmmLk.jpgAnonymous poster hash: 97148...148

Synd jeg er ute av gruppa på fb, ellers skulle jeg ha postet bildet og spurt om noen hadde link...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke penger, så har man ikke. Synes det var en fin gest å ville gi sin søster en veske. Og hun gir også til en god sak, sin søster

Ja, så absolutt. Jeg hadde blitt utrolig glad om noen kjøpte en fake MK veske til meg  :ironi: Nei, vet du hva, da hadde jeg satt større pris på en bukett med blomster. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alt på ebay er fake??? :murvegg:

De vet ikke hva ebay er eller hva ebay faktisk har å by på virker det ut som... Jeg blir helt oppgitt av de folka der.

Anonymous poster hash: 21fb7...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest krangling om Toms. Så ei godt voksen dame som hadde mottatt "ikke Toms" idag, dvs fake Toms 😂 pynta litt på sannheta.. "Ikke Toms"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg snart må melde meg ut frivillig... Blir så provosert....

Anonymous poster hash: 322a6...878

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og veksler mellom gaping og latter når jeg leser inne på gruppa. 

Ei som postet bilde av en hundebæresele (!) antakelig for moro. Så er det ei som svarer at hun har en slik en. Og legger til: 

Blir ikje akkurat aktivt brukt men greit hvis hunden vil opp og eg ska rydde eller noe

Jeg blir litt sånn, tom inni meg? Om jeg kan si det slik. Det er spesielle folk der mildt sagt, når man ser at det finnes mennesker som behandler hunden som en baby og bruker bæresele hvis "den vil opp når hun skal rydde". Altså.. HÆ??

Anonymous poster hash: 3103c...ee2
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siste fra hun veldig smarte:

Hvis jeg ikke har penger til å kjøpe meg (og et fattig barn) ekte toms sko, så kan jeg ta av det lille jeg har å kjøpe meg fake? Sånn siden jeg allikevel ikke får gjort noe for det fattige barnet på denne måten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Miss Selfridge

Og ellers da? Nå har jeg også røket ut derfra... Uten å ha gjort en flue fortred.

Haha herregud. Hvordan velger de ut hvem som skal fjernes egentlig? Sitter de forann medlemslista og tar elle-melle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siste fra hun veldig smarte:

Hvis jeg ikke har penger til å kjøpe meg (og et fattig barn) ekte toms sko, så kan jeg ta av det lille jeg har å kjøpe meg fake? Sånn siden jeg allikevel ikke får gjort noe for det fattige barnet på denne måten.

:huh: ( :sprettoy:)

Anonymous poster hash: 21fb7...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la ut bilde av seg selv i trusa for å vise 2 topper hun hadde kjøpt?  :klo: Hvorfor ikke slenge på seg bukse, eller klippe ut overkroppen? 

Endret av urenluren
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ellers da? Nå har jeg også røket ut derfra... Uten å ha gjort en flue fortred.

Jeg henger fremdeles med, men tørr snart ikke skrive det her mer for jeg regner med de leter etter meg  :fnise:

Endret av IglePigle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...