daemonia Skrevet 22. august 2015 #1061 Del Skrevet 22. august 2015 "bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha" Ja, for det er det vi gjør her på kg. Herregud. Anonymous poster hash: 12b73...6e2 De har i det minste begynt å bruke hodet litt:) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1062 Del Skrevet 22. august 2015 "bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha" Ja, for det er det vi gjør her på kg. Herregud. Anonymous poster hash: 12b73...6e2 Vedkommende var ikke mindre frekk i tåta, ved å skrive slikt. Like bitch selv tenker jeg! Anonymous poster hash: 1b0a1...6a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1063 Del Skrevet 22. august 2015 De har i det minste begynt å bruke hodet litt:) Det tenker jeg og. Selv om de gjør det av feil grunn (er da ikke oss de burde være redde for, men resten av verden) så har vi da fått gjennom en tankegang om at ting som skjer på gruppa faktisk er offentlig og kan "snappes" av diverse "bitches". Anonymous poster hash: 3103c...ee2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thalassos Skrevet 22. august 2015 #1064 Del Skrevet 22. august 2015 Ja, hvorfor hjelper vi ikke fattige som handler på ebay, så de kan handle enda mer? (??????????????) 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1065 Del Skrevet 22. august 2015 Hun som ville kjøpe fake Toms har lagt ut følgende etter noen sa hun burde kjøpe ekte : Vet dere hva????? Jeg kjøper hva jeg vil og trenger INGEN til å fortelle meg noe annet. Vi bor i ett land der vi øser ut penger I øst og vest. Hjelper gud og hver mann. Hva med de fattige her hjemme? ?????? Hjelpes meg, nå synes jeg virkelig det er nok.............. Stort sett ALT på ebay er vel gode kopier??? Så hvorfor er du med?????? Du som er så negativ til å kjøpe "fake? LolAnonymous poster hash: 4e264...17f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. august 2015 #1066 Del Skrevet 22. august 2015 Stort sett alt på ebay er fake??? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ssi Skrevet 22. august 2015 #1067 Del Skrevet 22. august 2015 Du er for sent ute... Anonymous poster hash: 97148...148 Synd jeg er ute av gruppa på fb, ellers skulle jeg ha postet bildet og spurt om noen hadde link... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 22. august 2015 #1068 Del Skrevet 22. august 2015 Stort sett alt på ebay er fake??? Jeg har aldri bestilt noe fake der ass 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. august 2015 #1069 Del Skrevet 22. august 2015 Har man ikke penger, så har man ikke. Synes det var en fin gest å ville gi sin søster en veske. Og hun gir også til en god sak, sin søster Ja, så absolutt. Jeg hadde blitt utrolig glad om noen kjøpte en fake MK veske til meg Nei, vet du hva, da hadde jeg satt større pris på en bukett med blomster. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. august 2015 #1070 Del Skrevet 22. august 2015 Og ellers da? Nå har jeg også røket ut derfra... Uten å ha gjort en flue fortred. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1071 Del Skrevet 22. august 2015 Stort sett alt på ebay er fake??? De vet ikke hva ebay er eller hva ebay faktisk har å by på virker det ut som... Jeg blir helt oppgitt av de folka der. Anonymous poster hash: 21fb7...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 22. august 2015 #1072 Del Skrevet 22. august 2015 Mest krangling om Toms. Så ei godt voksen dame som hadde mottatt "ikke Toms" idag, dvs fake Toms 😂 pynta litt på sannheta.. "Ikke Toms" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 22. august 2015 #1073 Del Skrevet 22. august 2015 + admin har fått fargeblyantene sine, så nå kan ett nytt kapittel begynne 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1074 Del Skrevet 22. august 2015 Tror jeg snart må melde meg ut frivillig... Blir så provosert....Anonymous poster hash: 322a6...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1075 Del Skrevet 22. august 2015 Jeg sitter her og veksler mellom gaping og latter når jeg leser inne på gruppa. Ei som postet bilde av en hundebæresele (!) antakelig for moro. Så er det ei som svarer at hun har en slik en. Og legger til: Blir ikje akkurat aktivt brukt men greit hvis hunden vil opp og eg ska rydde eller noe Jeg blir litt sånn, tom inni meg? Om jeg kan si det slik. Det er spesielle folk der mildt sagt, når man ser at det finnes mennesker som behandler hunden som en baby og bruker bæresele hvis "den vil opp når hun skal rydde". Altså.. HÆ?? Anonymous poster hash: 3103c...ee2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 22. august 2015 #1076 Del Skrevet 22. august 2015 Og siste fra hun veldig smarte: Hvis jeg ikke har penger til å kjøpe meg (og et fattig barn) ekte toms sko, så kan jeg ta av det lille jeg har å kjøpe meg fake? Sånn siden jeg allikevel ikke får gjort noe for det fattige barnet på denne måten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 22. august 2015 #1077 Del Skrevet 22. august 2015 Og ellers da? Nå har jeg også røket ut derfra... Uten å ha gjort en flue fortred. Haha herregud. Hvordan velger de ut hvem som skal fjernes egentlig? Sitter de forann medlemslista og tar elle-melle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #1078 Del Skrevet 22. august 2015 Og siste fra hun veldig smarte: Hvis jeg ikke har penger til å kjøpe meg (og et fattig barn) ekte toms sko, så kan jeg ta av det lille jeg har å kjøpe meg fake? Sånn siden jeg allikevel ikke får gjort noe for det fattige barnet på denne måten. ( ) Anonymous poster hash: 21fb7...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
urenluren Skrevet 22. august 2015 #1079 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Noen som la ut bilde av seg selv i trusa for å vise 2 topper hun hadde kjøpt? Hvorfor ikke slenge på seg bukse, eller klippe ut overkroppen? Endret 22. august 2015 av urenluren 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 22. august 2015 #1080 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Og ellers da? Nå har jeg også røket ut derfra... Uten å ha gjort en flue fortred. Jeg henger fremdeles med, men tørr snart ikke skrive det her mer for jeg regner med de leter etter meg Endret 22. august 2015 av IglePigle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg