Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal si dette tok av. Jeg var ute på handel i dag og kom over toms sko til  50% rabatt. Det vil si at en betaler 300 kroner for de. 200 kroner mer enn hva en betaler for de feeike på ebay. Om en virkelig har så lyst på toms så bør en kanskje la være å kjøpe ørten pakker fra ebay, da får en faktisk råd til skoene. Bare et lite tips.

Det må da gi en mye bedre følelse å vite at en har vært med på å gi et barn et par sko fremfor det å gå rundt med sko som faktisk er laget av barn. 

Edid: Jeg velger å ikke svare ReMalaka mer da jeg tviler på jeg kommer noen vei. 

Endret av IglePigle
  • Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si dette tok av. Jeg var ute på handel i dag og kom over toms sko til 50% rabatt. Det vil si at en betaler 300 kroner for de. 200 kroner mer enn hva en betaler for de feeike på ebay. Om en virkelig har så lyst på toms så bør en kanskje la være å kjøpe ørten pakker fra ebay, da får en faktisk råd til skoene. Bare et lite tips.

Det må da gi en mye bedre følelse å vite at en har vært med på å gi et barn et par sko fremfor det å gå rundt med sko som faktisk er laget av barn.

Edid: Jeg velger å ikke svare ReMalaka mer da jeg tviler på jeg kommer noen vei.

Hvor var dette? :D

Skrevet

Skal si dette tok av. Jeg var ute på handel i dag og kom over toms sko til  50% rabatt. Det vil si at en betaler 300 kroner for de. 200 kroner mer enn hva en betaler for de feeike på ebay. Om en virkelig har så lyst på toms så bør en kanskje la være å kjøpe ørten pakker fra ebay, da får en faktisk råd til skoene. Bare et lite tips.

Nei nå må vi ikke pirke så fælt på de stakkars damene! Du må skjønne det, IglePigle, at det er veldig vondt å ikke ha 200 kr å rutte med fordi man har brukt dem opp på ti pakker med 20-kroners skrot fra Ebay. Så fattig kan man altså være i Norge også! når maten er kjøpt, husleia betalt og man har gjort opp for alle 150 Ebaypakkene så skal man altså sitte der og gremmes uten Toms-sko eller MK-veske! At det sitter en person i et annet land og verken har tak over hodet å betale husleie for, mat til hvert måltid eller mulighet til å kjøpe og oppbevare Ebay-kupp, det må man da klare å fortrenge så lenge man får de nødvendige skoene med riktig merke!

At vi ikke skjønner dette gjør oss til slemme kaklehøner som legger oss opp i andres saker!

Jeg kjenner at jeg ikke gidder å prøve å være saklig og seriøs lenger. Det når ikke inn.

• Liker 16
Skrevet

Jeg tenker på det at hvorfor lar de ikke være å kjøpe alle disse dingsene og fake varer og heller sparer pengene slik at de kan få råd til å kjøpe drømme- skoene/veskene på skikkelig måte?

Anonymous poster hash: 99125...8bd
  • Liker 5
Skrevet

Jeg tenker på det at hvorfor lar de ikke være å kjøpe alle disse dingsene og fake varer og heller sparer pengene slik at de kan få råd til å kjøpe drømme- skoene/veskene på skikkelig måte?

Det har jeg også lurt på mange ganger. Som jeg skrev i går: I stedet for å kjøpe 100 ting til en billig peng som til slutt utgjør flere tusen, så hvorfor ikke bruke de pengene på å kjøpe de originale skoene?

For man får ikke det man alltid har ønsket seg. Man får en billig kopi av en helt annen kvalitet.

Kvalitet fremfor kvantitet.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Endret av ReMalaka
Skrevet

Hvor var dette? :D

En liten lokal butikk :) 

Skrevet (endret)

.

Endret av IglePigle
Skrevet

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, brukerdebatt og samtlige svar til dette. Minner på at spørsmål om modereringen tas på Ris/Ros eller pr. PM.

- Pavilion, mod

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nå har noen lagt ut et bilde av en hullemaskin (til å ta hull i ører) de har kjøpt på ebay med spørsmål om hvordan den fungerer..... :fnise:

Endret av IglePigle
  • Liker 7
Skrevet

Nå har noen lagt ut et bilde av en hullemaskin (til å ta hull i ører) de har kjøpt på ebay med spørsmål om hvordan den fungerer..... :fnise:

Det er jo kjempefarlig  :sjokkert: Er vedkommende klar over hvor mange nervepunkter det er i ørene? Man kan bli lam i deler av ansiktet om de settes feil! For ikke å nevne risikoen med å bruke billig kinavare til å gjøre dette med... Den kan jo inneholde både det ene og det andre av kjemikalier og liknende.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo kjempefarlig  :sjokkert: Er vedkommende klar over hvor mange nervepunkter det er i ørene? Man kan bli lam i deler av ansiktet om de settes feil! For ikke å nevne risikoen med å bruke billig kinavare til å gjøre dette med... Den kan jo inneholde både det ene og det andre av kjemikalier og liknende.

?? Enig i at det ikke er lurt, men altså, når jeg var liten gjorde venninner hull i ørene på hverandre med vanlig nål?

Anonymous poster hash: 97148...148

• Liker 2
Skrevet

Jaaadaaa, de vet det! Men jeg tror nok at de er voksne nok til å ta ansvar for eget liv og helse og voksne nok til å vite hva de gjør!

:ironi:

• Liker 2
Skrevet

Det er flere som prøver å opplyse om det i tråden, men er usikker på om det synker inn..

• Liker 2
Skrevet

Lurer alvorlig på om jeg skal kalle den neste kolleksjonen med strikkeklær jeg lager for "FAKE". Så kan man kjøpe "ekte" fake...

Anonymous poster hash: 8382e...39c

• Liker 3
Skrevet

Lurer alvorlig på om jeg skal kalle den neste kolleksjonen med strikkeklær jeg lager for "FAKE". Så kan man kjøpe "ekte" fake...

Hvor kan jeg legge inn bestilling?  :fnise:

Skrevet

Du er for sent ute... :P

image-KZeLmmLk.jpg

Anonymous poster hash: 97148...148

• Liker 2
Skrevet

Hvor kan jeg legge inn bestilling?  :fnise:

Jeg vil også bestille  :danse:

Skrevet

"bilde med den på ??? nei det tør jeg ikke tilfelle bitches fra Kg snapper den å latter gjorder meg haha"

Ja, for det er det vi gjør her på kg. Herregud.

Anonymous poster hash: 12b73...6e2
  • Liker 16
Skrevet

Bitches fra kg... Så sprekt ordforråd. Resten av setningen var også såvidt lesbar. Imponert.

Anonymous poster hash: b3762...3df
  • Liker 16
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...