Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oi, den gruppa var det mye rart i... Jeg jobber i NAV, med sosialhjelp og bare ved å se nedover veggen på gruppa har jeg sett to av brukerne jeg jobber med legge ut lange lister med ting de har kjøpt...så som noen sier, man bety aldri hvem som det hva når gruppene blir.så store....

Anonymous poster hash: 81ea1...3bb

 

Ikke sant...... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, den gruppa var det mye rart i... Jeg jobber i NAV, med sosialhjelp og bare ved å se nedover veggen på gruppa har jeg sett to av brukerne jeg jobber med legge ut lange lister med ting de har kjøpt...så som noen sier, man bety aldri hvem som det hva når gruppene blir.så store....

Anonymous poster hash: 81ea1...3bb

så neste gang dem kommer til deg fordi dem har dårlig råd,så er det ikke mye penger å få ?  :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sett deg i det minste inn i lovverket før du begynner å tipse tollvesenet eller andre. Det du nevner her er ikke ulovlig.

Anonymous poster hash: dd38e...114

 

 

 

 

Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å kjøpe falske merkevarer til eget bruk, så å sutre til tollvesenet hjelper ikke mye..

http://www.dinside.no/873073/dyrt-aa-kjope-falske-merkevarer

"I Norge er det faktisk ikke ulovlig å handle piratkopier dersom varene er til eget privat bruk."

Anonymous poster hash: c29f4...bd7

 

 

Dette stemmer :)

 

I Norge er det lov å handle og importere falske merkevarer til eget bruk, så de i gruppen gjør ingenting ulovlig :)

Anonymous poster hash: d0501...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette stemmer :)

 

I Norge er det lov å handle og importere falske merkevarer til eget bruk, så de i gruppen gjør ingenting ulovlig :)

Anonymous poster hash: d0501...633

 

 

Vil vel stille spørsmål ved lovligheten ved selve gruppa, da den faktisk organiserer salg av falske merkevarer.....

Anonymous poster hash: bd7ca...269

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble medlem i denne gruppa før helgen og jeg bare ler og ler 😂

Anonymous poster hash: 4d4d1...38b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåå driver de å snakker om mensen siden ei har kjøpt bind som kan vaskes. Hu om det altså, men jeg personlig syntes det er fryktelig ekkelt! 



Anonymous poster hash: 81709...7f3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nåå driver de å snakker om mensen siden ei har kjøpt bind som kan vaskes. Hu om det altså, men jeg personlig syntes det er fryktelig ekkelt! 

Anonymous poster hash: 81709...7f3

Ja men så ikke få mensen da! :P

Anonymous poster hash: 97148...148

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

som noen sier, man bety aldri hvem som det hva når gruppene blir.så store....

Anonymous poster hash: 81ea1...3bb

Wut? :klo:

Anonymous poster hash: 97148...148

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja men så ikke få mensen da! :P

Anonymous poster hash: 97148...148

 

Looool, la meg spesifisere, jeg syntes det er ekkelt å vaske brukte bin. Liker helst de en gangs bindene. 

Anonymous poster hash: 81709...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Looool, la meg spesifisere, jeg syntes det er ekkelt å vaske brukte bin. Liker helst de en gangs bindene. 

Anonymous poster hash: 81709...7f3

 

så du bruker plasttruser? eller kaster du trusene dine etterbruk? for du vasker dem vel ikke! det er jo ekkelt. Det som vertfall er ekkelt er jo når man vasker de trusene man har brukt etter en natt, så har man ligget og svettet i trusa, og det kommer utflod, å man promper.. nei æsj, blir kvalm!

Anonymous poster hash: 82361...39c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

så du bruker plasttruser? eller kaster du trusene dine etterbruk? for du vasker dem vel ikke! det er jo ekkelt. Det som vertfall er ekkelt er jo når man vasker de trusene man har brukt etter en natt, så har man ligget og svettet i trusa, og det kommer utflod, å man promper.. nei æsj, blir kvalm!

Anonymous poster hash: 82361...39c

 

Nå drar du det ut av proposjoner. Jeg personlig syntes det er ekkelt å skulle bruke bind som er full av blod for å bruke de igjen. Det er jo noe helt annet å ha masse blod i trusa vs. svette. Ærlig talt. 

Anonymous poster hash: 81709...7f3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nå drar du det ut av proposjoner. Jeg personlig syntes det er ekkelt å skulle bruke bind som er full av blod for å bruke de igjen. Det er jo noe helt annet å ha masse blod i trusa vs. svette. Ærlig talt. 

Anonymous poster hash: 81709...7f3

 

Vis du vasker bindene så er de rene, og ikke noe blod :) 

Anonymous poster hash: 82361...39c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vis du vasker bindene så er de rene, og ikke noe blod :)

Anonymous poster hash: 82361...39c

 

But still... Men ellers takk for tipset ;)

Anonymous poster hash: 81709...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har skjønt det inne på gruppa! Er faktisk ganske overrasket over selvinnsikten til dette medlemmet:

 

 

Sitter her og shopper som bare det. Etterpå teller jeg hvor mangen pakker jeg har bestilt.. Joda, 85 pakker. 85!!! Er rett før jeg åpner min egen AA-meetings for eBay-koholikerevi trenger serriøst hjelp!!!!

Første steget er å innrømme at man har et problem :tommelopp: 
 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har skjønt det inne på gruppa! Er faktisk ganske overrasket over selvinnsikten til dette medlemmet:

 

Første steget er å innrømme at man har et problem :tommelopp: 

 

wow :D

ser det er ei som prøver å advare i gruppa nå, hun er halshugd. Venter bare å se hvor lang tid det tar før hun blir kasta ut :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jentene får som oftest advarsler angående sminke og får råd til å kjøpe det som funker. Akkurat DET synes jeg faktisk er kjempepositivt med denne gruppa."

Men...hæ? Alle som prøver å advare om noe blir jo bare utestengt? :forvirra:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"Jentene får som oftest advarsler angående sminke og får råd til å kjøpe det som funker. Akkurat DET synes jeg faktisk er kjempepositivt med denne gruppa."

Men...hæ? Alle som prøver å advare om noe blir jo bare utestengt? :forvirra:

Reagerte på samme selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er allerede kasta ut, så det gikk veldig fort!

Det ble til og med nevnt at hun påpekte at folk ikke hadde bruk for alt i en annen tråd.
Den fikk jeg med meg, og synes egentlig at det er fascinerende at det tok så lang tid før hun forsvant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ble også sletta ser det ut som. Fordi det er en DRAMAfri gruppe, og da skal vi ikke plages med å tenke over forbruket vårt. Syns hun hadde et veldig godt poeng jeg :)



Anonymous poster hash: 80af4...d6b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...