Gå til innhold

Facebook-gruppen eBay for jenter / kvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser ut til at jeg har overlevd sletterunden. Lurer på om man vil merke noe der inne på hva de deler etter dette eller om de alle kommer til å fortsette i samme sporet med oversharing.

Jeg tror nok noen vil dele mer i et barnslig forsøk på provokasjon.

Men virker også som om den del har fått noe utav det mtp oversharing. De falske MK-veskene som kan støtte terror har nok flere vanskelig med å få inn.

Anonymous poster hash: 80af4...d6b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt sletta nå jeg... Tydeligvis så har de sletta alle som har lagt seg til etter denne tråden ble laget...

Og de har fått medieomtale!

http://inspirertmamma.blogg.no/1439677542_vi_er_i_avisa_p.html#comment

Anonymous poster hash: 74887...7e2

Den bloggen var skremmende lesning. I stedet for å legge vekk penger til fremtiden, shoppes det helt vilt. Ikke ser det ut til at det er særlig kvalitet på innkjøpene heller. Den gulrotskrelleren virker jo upraktisk, da den kun vil skrelle tuppen av gulroten og ikke hele.

Jaja, hver sin lyst...

Anonymous poster hash: 99125...8bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen var skremmende lesning. I stedet for å legge vekk penger til fremtiden, shoppes det helt vilt. Ikke ser det ut til at det er særlig kvalitet på innkjøpene heller. Den gulrotskrelleren virker jo upraktisk, da den kun vil skrelle tuppen av gulroten og ikke hele.

Jaja, hver sin lyst...

Du skreller bare tuppen, kaster resten av gulroten og kjøper nye gulrøtter på ebay.

GMO, hva er det? Yolo lizm.

Anonymous poster hash: b6b66...3c2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en sånn blyantkvesser-skreller? Jeg kjøpte en sånn på moro men innrømmer lett at den aldri har vært brukt :fnise:

Tror jeg holder meg til å kjøpe klær heretter. Duppeditter og nips har jeg lite bruk for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det en sånn blyantkvesser-skreller? Jeg kjøpte en sånn på moro men innrømmer lett at den aldri har vært brukt :fnise:

Tror jeg holder meg til å kjøpe klær heretter. Duppeditter og nips har jeg lite bruk for.

Åh hjelpes...  Som sagt: Overforbruk og mange tusen som går ut på ræl.

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

-Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg noen har bestilt en pad for å skjule cameltoe

Hadde de bare latt være å dra trusa/buksa/shortsen så langt opp at den trenger inn både framme og bak så hadde de spart 5 kroner :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, hver sin lyst...

Gulerotskrelleren fra Tupperware er mye bedre, å jeg tror man får kjøpt den på ebay også. Hennes gulerotskreller ser mye mer ut som en blyantspisser
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de bare latt være å dra trusa/buksa/shortsen så langt opp at den trenger inn både framme og bak så hadde de spart 5 kroner :fnise:

Er du sjalu? vil du ha link?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gått glipp av en ekstra pakke i posten
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg noen har bestilt en pad for å skjule cameltoe

Synes selgere på ebay burde vurdere en ny pakkeløsning der man kan bestille trange jumpsuits og truser i multipack sammen med en sånn cameltoe-pad. Det hadde sikkert slått an.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke å legge ut linker da jeg kun har 5 min igjen av pausen min, men hvis dere googler "arsenic cosmetics" så finner man masse artikler om helsefarlig kosmetikk. Ikke kjøp noe uten ingrediensliste eller med et språk dere ikke kan tyde.

Anonymous poster hash: 6d5ef...682

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å legge ut linker da jeg kun har 5 min igjen av pausen min, men hvis dere googler "arsenic cosmetics" så finner man masse artikler om helsefarlig kosmetikk. Ikke kjøp noe uten ingrediensliste eller med et språk dere ikke kan tyde.

Legg dette ut på den omtalte Ebaygruppa. De trenger nok infoen mer enn oss.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg dette ut på den omtalte Ebaygruppa. De trenger nok infoen mer enn oss.

Det blir jo bare slettet om man legger ut det der..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du sjalu? vil du ha link?

Jaaaa! Jeg også vil ha pakke!!! :grine:

Men gått glipp av en ekstra pakke i posten

Huff ja... for å være sikker så er det best å bestille MINSt 10 pakker hver dag. Sånn at man alltid har noe i vente. Og kanskje man til og med får en ekstra postkasse til å henge opp ved siden av den vanlige postkassen av den snille (men sikkert oppgitte) postmannen :rodme:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av folkene fra denne gruppen her inne. Det var mye friskere og spennende i denne tråden i går kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lest hele denne tråden? Har du lagt merke til hovedpoengene? Nettvett, overforbruk og etikk? I tillegg til problemene med å si i fra på en grei måte i gruppa der inne?

At det blir gjort litt morsomheter utav hele greia er ikke til å komme utav, og noe de som legger ut ting for 40 000 mennesker skulle tenkt over før de la det ut.... ( Det er blant annet det som kalles nettvett - tenk før du deler).

KG har glimrende flinke moderatorer som går inn og sletter eller moderere om det kommer identifiserende innegg eller innlegg som bryter med forumets regler. Er man uenig i reglene, kan man klage. Ser man noe som er over grensa for greit, kan man rapportere.

Jeg tror de som har blitt diskutert skal være glade for at det var KG brukere som satte i gang denne diskusjonen og ikke en random side på nettet som ikke har noen skrupler overhode når det gjelder å legge ut bilder og personopplysninger. Igjen, nettvett!!! :)

Anonymous poster hash: bd7ca...269

Javel, så alt dette oppgulpet er bare velmenende? Hånlige nedsettende kommentarer, grove spekulasjoner rundt andres livsførsel/økonomi og latterliggjøring er ikke akkurat godt nettvett det heller såvidt meg bekjent.

Anonymous poster hash: ca372...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååå blir det nytt drama der inne, med svindeltelefoner :fnise:

Anonymous poster hash: 5f95f...675
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...