Sirah Skrevet 17. august 2015 #301 Del Skrevet 17. august 2015 Oi, den gruppa var det mye rart i... Jeg jobber i NAV, med sosialhjelp og bare ved å se nedover veggen på gruppa har jeg sett to av brukerne jeg jobber med legge ut lange lister med ting de har kjøpt...så som noen sier, man bety aldri hvem som det hva når gruppene blir.så store....Anonymous poster hash: 81ea1...3bb Ikke sant...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 17. august 2015 #302 Del Skrevet 17. august 2015 Oi, den gruppa var det mye rart i... Jeg jobber i NAV, med sosialhjelp og bare ved å se nedover veggen på gruppa har jeg sett to av brukerne jeg jobber med legge ut lange lister med ting de har kjøpt...så som noen sier, man bety aldri hvem som det hva når gruppene blir.så store....Anonymous poster hash: 81ea1...3bb så neste gang dem kommer til deg fordi dem har dårlig råd,så er det ikke mye penger å få ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #303 Del Skrevet 17. august 2015 Sett deg i det minste inn i lovverket før du begynner å tipse tollvesenet eller andre. Det du nevner her er ikke ulovlig. Anonymous poster hash: dd38e...114 Så vidt jeg vet er det ikke ulovlig å kjøpe falske merkevarer til eget bruk, så å sutre til tollvesenet hjelper ikke mye.. http://www.dinside.no/873073/dyrt-aa-kjope-falske-merkevarer "I Norge er det faktisk ikke ulovlig å handle piratkopier dersom varene er til eget privat bruk." Anonymous poster hash: c29f4...bd7 Dette stemmer I Norge er det lov å handle og importere falske merkevarer til eget bruk, så de i gruppen gjør ingenting ulovlig Anonymous poster hash: d0501...633 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #304 Del Skrevet 17. august 2015 Dette stemmer I Norge er det lov å handle og importere falske merkevarer til eget bruk, så de i gruppen gjør ingenting ulovlig Anonymous poster hash: d0501...633 Vil vel stille spørsmål ved lovligheten ved selve gruppa, da den faktisk organiserer salg av falske merkevarer..... Anonymous poster hash: bd7ca...269 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #305 Del Skrevet 17. august 2015 Ble medlem i denne gruppa før helgen og jeg bare ler og ler 😂Anonymous poster hash: 4d4d1...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #306 Del Skrevet 17. august 2015 Nåå driver de å snakker om mensen siden ei har kjøpt bind som kan vaskes. Hu om det altså, men jeg personlig syntes det er fryktelig ekkelt! Anonymous poster hash: 81709...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #307 Del Skrevet 17. august 2015 Nåå driver de å snakker om mensen siden ei har kjøpt bind som kan vaskes. Hu om det altså, men jeg personlig syntes det er fryktelig ekkelt! Anonymous poster hash: 81709...7f3 Ja men så ikke få mensen da! Anonymous poster hash: 97148...148 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #308 Del Skrevet 17. august 2015 som noen sier, man bety aldri hvem som det hva når gruppene blir.så store....Anonymous poster hash: 81ea1...3bb Wut? Anonymous poster hash: 97148...148 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #309 Del Skrevet 17. august 2015 Ja men så ikke få mensen da! Anonymous poster hash: 97148...148 Looool, la meg spesifisere, jeg syntes det er ekkelt å vaske brukte bin. Liker helst de en gangs bindene. Anonymous poster hash: 81709...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #310 Del Skrevet 17. august 2015 Looool, la meg spesifisere, jeg syntes det er ekkelt å vaske brukte bin. Liker helst de en gangs bindene. Anonymous poster hash: 81709...7f3 så du bruker plasttruser? eller kaster du trusene dine etterbruk? for du vasker dem vel ikke! det er jo ekkelt. Det som vertfall er ekkelt er jo når man vasker de trusene man har brukt etter en natt, så har man ligget og svettet i trusa, og det kommer utflod, å man promper.. nei æsj, blir kvalm! Anonymous poster hash: 82361...39c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #311 Del Skrevet 17. august 2015 så du bruker plasttruser? eller kaster du trusene dine etterbruk? for du vasker dem vel ikke! det er jo ekkelt. Det som vertfall er ekkelt er jo når man vasker de trusene man har brukt etter en natt, så har man ligget og svettet i trusa, og det kommer utflod, å man promper.. nei æsj, blir kvalm! Anonymous poster hash: 82361...39c Nå drar du det ut av proposjoner. Jeg personlig syntes det er ekkelt å skulle bruke bind som er full av blod for å bruke de igjen. Det er jo noe helt annet å ha masse blod i trusa vs. svette. Ærlig talt. Anonymous poster hash: 81709...7f3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #312 Del Skrevet 17. august 2015 Nå drar du det ut av proposjoner. Jeg personlig syntes det er ekkelt å skulle bruke bind som er full av blod for å bruke de igjen. Det er jo noe helt annet å ha masse blod i trusa vs. svette. Ærlig talt. Anonymous poster hash: 81709...7f3 Vis du vasker bindene så er de rene, og ikke noe blod Anonymous poster hash: 82361...39c 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #313 Del Skrevet 17. august 2015 Vis du vasker bindene så er de rene, og ikke noe blod Anonymous poster hash: 82361...39c But still... Men ellers takk for tipset Anonymous poster hash: 81709...7f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 17. august 2015 #314 Del Skrevet 17. august 2015 Noen som har skjønt det inne på gruppa! Er faktisk ganske overrasket over selvinnsikten til dette medlemmet: Sitter her og shopper som bare det. Etterpå teller jeg hvor mangen pakker jeg har bestilt.. Joda, 85 pakker. 85!!! Er rett før jeg åpner min egen AA-meetings for eBay-koholikerevi trenger serriøst hjelp!!!! Første steget er å innrømme at man har et problem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 17. august 2015 #315 Del Skrevet 17. august 2015 Noen som har skjønt det inne på gruppa! Er faktisk ganske overrasket over selvinnsikten til dette medlemmet: Første steget er å innrømme at man har et problem wow :D ser det er ei som prøver å advare i gruppa nå, hun er halshugd. Venter bare å se hvor lang tid det tar før hun blir kasta ut 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 17. august 2015 #316 Del Skrevet 17. august 2015 "Jentene får som oftest advarsler angående sminke og får råd til å kjøpe det som funker. Akkurat DET synes jeg faktisk er kjempepositivt med denne gruppa." Men...hæ? Alle som prøver å advare om noe blir jo bare utestengt? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 17. august 2015 #317 Del Skrevet 17. august 2015 åå der var hun ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 17. august 2015 #318 Del Skrevet 17. august 2015 "Jentene får som oftest advarsler angående sminke og får råd til å kjøpe det som funker. Akkurat DET synes jeg faktisk er kjempepositivt med denne gruppa." Men...hæ? Alle som prøver å advare om noe blir jo bare utestengt? Reagerte på samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 17. august 2015 #319 Del Skrevet 17. august 2015 Hun er allerede kasta ut, så det gikk veldig fort! Det ble til og med nevnt at hun påpekte at folk ikke hadde bruk for alt i en annen tråd. Den fikk jeg med meg, og synes egentlig at det er fascinerende at det tok så lang tid før hun forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #320 Del Skrevet 17. august 2015 Tråden ble også sletta ser det ut som. Fordi det er en DRAMAfri gruppe, og da skal vi ikke plages med å tenke over forbruket vårt. Syns hun hadde et veldig godt poeng jeg Anonymous poster hash: 80af4...d6b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg