Gå til innhold

Kan du tiltrekkes av hengepupper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 17. september 2015 at 4.11, Mister skrev:

Jeg skal være helt ærlig og si det sånn at en fast, spretten c-cup er finere enn en c-cup som henger.. Det tror jeg de fleste er enige om... Men i det store og det hele er ikke dette viktig i det hele tatt.. En eks av meg hadde sånne unormalt spretne, pene, faste c/d-cup pupper, og det var flott. Men hun var også ganske anstrengt og stiv i senga. Det resulterte i at sexen med en annen eks som hadde litt heng, var MYE bedre.. fordi hun var tryggere på seg selv, og sexen ble ikke sånn anstrengt. I tilegg så er ikke pupper det eneste men ser på... et søtt, sjarmerende smil er viktigere en faste pupper! Så mitt råd til jenter med hengepupper er tenk positivt og konstruktivt! Aksepter at puppene kanskje ikke er din beste atributt, men innse at det er veldig mange andre ting som gjør dere mere attraktive, og de kan dere gjøre noe med. Reint kroppslig så er jo trening og kosthold noe å jobbe med. En sprek og sunn kropp med hengepupper er jo mye mere sexy enn en dvask utrent kropp med sprettpupper... Hvis dere er engstelig for at han ikke tenner i senga, så er uansett hvordan dere oppfører dere mye viktigere enn Puppene..

Damer er med pupper, som menn er med peniser.. altfor mye fokus på den ene tingen man ikke kan gjøre noe med...

Man trenger ikke å ha falske bryst selv om man ikke har heng...Da nevnte unaturlig faste..

Jeg har hatt faste bryster hele livet naturlig, aldri hatt heng selv om jeg er voksen.

Det er også individuelt hvordan man er i senga, selv om jeg også er enig i noe av det du skriver og skjønte poenget ditt.

Anonymkode: cbfa4...221

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har store henge pupper. Menn elsker mine.

Anonymkode: 44b18...14b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på hva man kaller hengepupper da. 

Man kan ha store og ganske faste bryster selv om de henger litt. Det er bare stas. 

Men man kan også ha sokker som ser ut som raggsokker, omtrent uten brystvev. Det er dessverre ikke noe pent. 

http://www.poustiplasticsurgery.com/case-of-the-week/wp-content/uploads/2012/02/DSC02053.JPG

Anonymkode: 7971d...a91

bilde gjort om til link.

-Saraby, mod.

Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Absolutt ja. 

Nå er det ikke sånn at menn kun tenner på det ytre på en kvinne. 

Det finnes mange menn som kanskje i utgangspunktet ikke vil tenne på puppene dine. De samme mennene vil også like godt kunne tenne på dem. Det handler ikke om puppene men om personen som eier dem. 

Syns det er rart at kvinner reduserer sin verdi til å bli avgjort av fysiske attributter.

Det er absolutt ingenting i veien for at jeg ikke kunne date deg eller ha et forhold med deg på grunn av puppene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...