Gå til innhold

Iglow vippeserum. Erfaringer?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

16 timer siden, Mystix skrev:

Da har jeg hatt en hvilefase på 20 år.

Nei, du har nok fjernet hårsekken. Hvilefasen er rundt 100 dager. Herregud.

Anonymkode: 3ac47...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har brukt iGlow nesten hver dag i 3 uker nå (har glemt det 2-3 ganger) og ser resultater allerede. har lest at mange måtte bruke det hver dag i 8 uker o.l. før de så resultater så jeg blei ganske overraska egentlig. de har blitt mye lengre på kort tid. har fått kommentarer på det :) jeg er kjempefornøyd og kommer nok til å bestille igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cocosa skrev:

Kan man bruke denne som gravid?

Står på siden deres at den ikke er testet på gravide (av etiske årsaker... )og at dette er på eget ansvar. 

Anonymkode: 03135...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Står på siden deres at den ikke er testet på gravide (av etiske årsaker... )og at dette er på eget ansvar. 

Anonymkode: 03135...431

Takk, fant det ut 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Går det greit å farge vippene samt bruke mascara og gni/vaske seg i øynene når man bruker dette, eller tåler ikke vippene det slik som extentions ikke gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutes ago, GT-R said:

Går det greit å farge vippene samt bruke mascara og gni/vaske seg i øynene når man bruker dette, eller tåler ikke vippene det slik som extentions ikke gjør?

Jeg har farget mine og jeg bruker mascara hver dag. De tåler fint det samme som før av rens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Maddy25 skrev:

Jeg har farget mine og jeg bruker mascara hver dag. De tåler fint det samme som før av rens:)

Så bra 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 2.8.2017 den 21.14, Ardwinna skrev:

Jeg har nettopp begynt å teste ut Komorebi vippeserum og er veldig spent på om jeg kommer til å merke forskjell. Tok nærbilde av vippene mine uten mascara før jeg startet så jeg kan sjekke om en måneds tid eller to om jeg ser forskjell. Valgte Komorebi fordi det inneholder naturlige ingredienser (jeg er redd for allergisk reaksjon) og er produsert i Sverige, og fordi det er billig i forhold til andre serum (kostet 199,- på tilbud). Jeg er litt nervøs for at det kommer til å fungere dårlig siden det er et serum som ikke er så mye nevnt verken i tester eller i kundeomtaler. Har sett noen bloggere som er fornøyde men stoler ikke 100% på reklameinnlegg :P

Det blir ihvertfall spennende å se :) Funker ikke dette er det mulig jeg tester ut iGlow siden så mange skryter av det. Har noen merket noen bivirkninger eller rare reaksjoner? Jeg merker at Komorebi er ganske flytende i konsistensen så jeg må være veldig forsiktig under påføring så det ikke skal renne inn i øynene. Kjenner bare en svak følelse av tørrhet på øynene ei stund etterpå så blir det ikke verre tror jeg det går helt fint å bruke dette serumet. Har ikke fått kløe, svie eller rødhet på øynene.

 

Hva syns du om produktet? Har selv bestilt det da det var salg på Nelly, håper det fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lita_go skrev:

 

Hva syns du om produktet? Har selv bestilt det da det var salg på Nelly, håper det fungerer :)

Har brukt det hver kveld i ca to måneder og synes vippene mine har blitt litt lengre, men ingen dramatisk forandring som det stadig dukker opp bilder av fra iGlow-brukere. Det er også litt vanskelig å se da vippene mine er veldig lyse i tuppene, så det er når jeg har på mascara at jeg merker størst forskjell.
Nå har jeg måttet trappe ned bruken pga eksem på øyelokkene. Eksemet kom før jeg begynte med vippeserumet men det ser ut til å blusse litt opp når jeg bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ardwinna skrev:

Har brukt det hver kveld i ca to måneder og synes vippene mine har blitt litt lengre, men ingen dramatisk forandring som det stadig dukker opp bilder av fra iGlow-brukere. Det er også litt vanskelig å se da vippene mine er veldig lyse i tuppene, så det er når jeg har på mascara at jeg merker størst forskjell.
Nå har jeg måttet trappe ned bruken pga eksem på øyelokkene. Eksemet kom før jeg begynte med vippeserumet men det ser ut til å blusse litt opp når jeg bruker det.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare bruke vaselin istedenfor et produkt som IGlow som koster flere hundre kroner? Jeg legger vaselin på eyeliner linjen og på vippene og merker enormt forskjell etter å ha brukt det 2 ganger. Vippene har blitt mye lenger og mørkere.

Anonymkode: 4063b...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare bruke vaselin istedenfor et produkt som IGlow som koster flere hundre kroner? Jeg legger vaselin på eyeliner linjen og på vippene og merker enormt forskjell etter å ha brukt det 2 ganger. Vippene har blitt mye lenger og mørkere.

Anonymkode: 4063b...af9

Du har fått lengre vipper av å påføre vaselin på vippekanten 2 ganger?   Ok,  sikkert veldig sant. :rolleyes:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte et merke som het LiLash i mange år og jeg fikk helt sykt lange og tette vipper av det. Tok både før og etter bilder, men de ligger på en gammel iPhone som er pakket ned et sted... Nå har jeg sluttet med serumet fordi jeg fikk tom og LiLash er så pes å få tak. Går på B-vitamin tilskudd nå som ser ut som gjør samme nytten som serumet, så håper det forsetter. Du må i hvertfall forberede deg på at du vil bli lilla langs vippekanten, men det forsvinner når du slutter med serumet.

Anonymkode: fe11d...cbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Vippeserum - https://no.iherb.com/c/rapidlash Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag.

Endret av artemmeeete
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...