Gå til innhold

Iglow vippeserum. Erfaringer?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd kaldpresset lakserolje som jeg ser du også har fått tips om her. Jeg brukte det i ca 3 mnd og så en liten effekt av det også, men ikke en WOW effekt på meg. Men nå for snart 3 uker siden starta jeg å bruke serumet fra iGlow. Foreløpig ser det lovende ut! Jeg ser at vippene har blitt tydelig lengre. Er spent på hvordan det er om tre uker til :D Har hørt at en kan bruke serumet hver dag frem til en har fått den effekten en ønsker på serumet. Og da kan en ta vedlikeholdsbehandling annen hver dag eller noe slikt. Det er forresten lurt å oppbevare den beholderen stående. Og når du påfører må du holde deg noen mm unna vipperøttene. 

Synd at serumet er så dyrt. Jeg leste at de skulle ha tilbud på det neste gang i november. Da skal jeg kjøpe neste ladning. Får håpe den jeg har nå virker frem til den tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen før og etterbilder de vil dele?

Stoler ikke helt på de bildene som vippeserumprodusentene selv legger ut, ser ofte for godt ut til å være sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.2.2017 den 14.35, Mystix skrev:

Hårsekkene sover ikke, de er enten døde f.eks pga napping eller voksing eller så vokser det hår enten tykt eller tynt, langt eller kort, rett eller buet.  Jeg har ikke fått flere vipper, de har bare blitt ørlite lengre. 

Stemmer ikke. 

Hårsekker "sover", eller hviler som det så fint heter. Hver hårsekk produserer hår i tre faser:

1. Anagen fase. Håret vokser i 3-8 år. 

2. Katagen fase. Håret slutter å vokse (overgangsfase).

3. Telogen fase. Håret faller ut og hårsekken hviler i rundt 100 dager før det starter på nytt.

Vippeserum som sier de skal vekke hårsekker som sover, forsøker å fremskynde prosessen. 

Anonymkode: 3ac47...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2017 den 19.03, Gomora skrev:

Synd at serumet er så dyrt. Jeg leste at de skulle ha tilbud på det neste gang i november. Da skal jeg kjøpe neste ladning. Får håpe den jeg har nå virker frem til den tid. 

Det ser ut som det er tilbud på iglow nå? Jeg skal bestille for første gang nå og er veldig spent. Håper det fungerer på meg! 

Anonymkode: d820e...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer ikke. 

Hårsekker "sover", eller hviler som det så fint heter. Hver hårsekk produserer hår i tre faser:

1. Anagen fase. Håret vokser i 3-8 år. 

2. Katagen fase. Håret slutter å vokse (overgangsfase).

3. Telogen fase. Håret faller ut og hårsekken hviler i rundt 100 dager før det starter på nytt.

Vippeserum som sier de skal vekke hårsekker som sover, forsøker å fremskynde prosessen. 

Anonymkode: 3ac47...e80

Hvordan har det seg da at jeg som 20 åring hadde tykke bryn og jeg nå etter å ikke ha nappet et brynshår på 15 år fremdeles ikke har tykke bryn.   Vokser man f.eks leggene jevnlig i noen år, slutter også disse hårene å vokse.  Vippeserum gjør at vipper som naturlig faller av ikke faller av, de virker derfor litt lengre fordi man ha flere hår.  Jeg hadde et opphold med serumet nå i sommer på 3 uker, da begynte vippene å falle av.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ser ut som det er tilbud på iglow nå? Jeg skal bestille for første gang nå og er veldig spent. Håper det fungerer på meg! 

Anonymkode: d820e...c2b

Det funker, du må bare bruke det morgen og kveld og etter ca 8 uker ser du forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mystix skrev:

Det funker, du må bare bruke det morgen og kveld og etter ca 8 uker ser du forskjell. 

Jeg bruker det bare på kvelden fordi jeg bruker kontaktlinser på dagen. Men ser helt klart forskjell allikevel. Har ikke fått flere vipper men lengre og med mere bøy. På meg virker det som serumet forhindrer at vippen faller ut når den skal, den forlenger levetiden på hver vippe.

Har også prøvd castor oil, virket ikke. Fikk bare millier.

Anonymkode: d38d3...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har en rabattkode som kan brukes nå fant jeg ut: august. Ai, håper jeg oppgir rett nå, men jeg mener det var bare navnet på måneden vi er i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2017 den 20.35, Superblomst skrev:

Har noen før og etterbilder de vil dele?

Stoler ikke helt på de bildene som vippeserumprodusentene selv legger ut, ser ofte for godt ut til å være sant!

Jeg pleier ikke å legge ut bilder av meg selv på nettet. Er så deilig å være anonym til en viss grad ;) Men jeg kan sverge på et lass med Bibler at det har funka for meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å få de ekstreemt lange vippene som jeg ser på nettsidene til iGlow, men for mine vipper har det i hvert fall blitt forskjell. Gleder meg til å se om noen uker hvordan det har blitt da :D 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Gomora skrev:

Jeg pleier ikke å legge ut bilder av meg selv på nettet. Er så deilig å være anonym til en viss grad ;) Men jeg kan sverge på et lass med Bibler at det har funka for meg. Jeg tror ikke jeg kommer til å få de ekstreemt lange vippene som jeg ser på nettsidene til iGlow, men for mine vipper har det i hvert fall blitt forskjell. Gleder meg til å se om noen uker hvordan det har blitt da :D 

Vil ikke tro et nærbilde av et lukket øye er nok til å ødelegge for anonymiteten, men men :laugh: Hvor lenge har du gått på det nå som du har begynt merke resultater :O? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Jeg har så ufattelig sexy og særpregede øyne at de som kjenner meg ville kjent meg igjen uansett :fnise:. Neida. Men altså... Jeg har vært tett nok til å ikke ta bilde før jeg startet på serumet. Men jeg ser likevel forskjell ja, uten tvil. Nå setter mascaraen merker fordi vippene mine når bort til huden nesten oppe ved øyenbrynene. Altså ikke hele tiden, men ved visse bevegelser. Så nå har jeg et nytt problem med at jeg må bytte mascara til en som sitter litt mer fast. 

Har brukt serumet i 3-4 uker nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gomora skrev:

De har en rabattkode som kan brukes nå fant jeg ut: august. Ai, håper jeg oppgir rett nå, men jeg mener det var bare navnet på måneden vi er i. 

Hvor fant du denne rabattkoden? Har forresten brukt vippeserumet i ett par år, fått mye spørsmål om vippene mine. Selv min nye kjæreste på 50 år spurte her en dag om jeg hadde falske vipper siden de var så lange med bøy på. Selv er jeg 45. 

Anonymkode: 6b886...2b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man bruke øyekrem samtidig med iglow? 

Anonymkode: 31403...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man bruke øyekrem samtidig med iglow? 

Anonymkode: 31403...3c6

Øyekremen skal jo ikke inn på vippekanten så det er ikke noe problem.  Når jeg bruker det før sminke pleier jeg å legge serumet først slik at det tørker innen jeg kommer til øyesminken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 7.8.2017 den 16.28, Mystix skrev:

Hvordan har det seg da at jeg som 20 åring hadde tykke bryn og jeg nå etter å ikke ha nappet et brynshår på 15 år fremdeles ikke har tykke bryn.   Vokser man f.eks leggene jevnlig i noen år, slutter også disse hårene å vokse.  Vippeserum gjør at vipper som naturlig faller av ikke faller av, de virker derfor litt lengre fordi man ha flere hår.  Jeg hadde et opphold med serumet nå i sommer på 3 uker, da begynte vippene å falle av.  

Du har vel nappet ut hårsekken da, rett og slett. Hvis du ikke har noen hårsekk, så kan du jo ikke produsere hår.

Håret har en hvilefase. Det er tiden før det produseres nye hårstrå.

Anonymkode: 3ac47...e80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har vel nappet ut hårsekken da, rett og slett. Hvis du ikke har noen hårsekk, så kan du jo ikke produsere hår.

Håret har en hvilefase. Det er tiden før det produseres nye hårstrå.

Anonymkode: 3ac47...e80

Da har jeg hatt en hvilefase på 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...