Gå til innhold

Iglow vippeserum. Erfaringer?


ClosedParadise

Anbefalte innlegg

vurderer å bestille iglow sitt vippeserum. Hørt mye bra, men er det noen her som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Lurer jeg også på...

Har bestilt og får det snart i postkassen. Dette blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer du?

Ja! Fikk den i posten i dag. Prøvde den for første gang i kveld. Håper virkelig dette virker :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser jeg er veldig rød i øynene og får sånn rød "stripe" der jeg har tatt på serumet. Ser jo ut som det er futt i dette😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff er bare tull.... !!!!! Kjenner et par som har prøvd de der og ingen fremgang etter 3-4 mnd !
Og nå har de kampanje tilbud siden de ønsker å etablere seg som et kjent merke, og jenter hopper på, men ingen har så langt noen positive reviews. (uten om de som legges ut fra siden dems som garantert et betalte / fake profiler )
Jeg ville aldri brukt så mange penger på et produkt som knapt er utprøvd....!

Bruk Castor olje til 100 kr flaska i stedet, da har du olje til vipper bryn og hår i minst et halvt år!
Påføringskost kan du kjøpe på nett på ebay "mascara brush" for 7 kr.
Sov med den på natta og etter 3-4 uker vil du se du har fått tykkere og sunnere vipper.
Om de blir så veldig merkbart lengere kan jeg ikke skrive under på, men at de er sunnere og fyldigere gir ihvertfall den visuelle effekten med at de har blitt lengre :)



Anonymous poster hash: add47...314
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har brukt det ca 2 år. Det funker fjell!! Men føler virkningen gir seg i serumet før den er tom. Sikkert fordi man har har utsatt serumet for luft så mange ganger. Har av og til hatt pauser, og da har alle vippene falt av og det ser helt teit ut.. Så man blir litt avhengig, og det er liksom "krise" dersom jeg ikke har et helt nytt serum liggende i kjøleskapet.. Men det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er at det virker. Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag. Jeg har hatt en travel uke nå, uten påføring- og nå har de fine lange vippene mine falt av. Men fortsetter som før, om noen uker er de fjonge igjen :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt xlash lenge. Kjøpte 2 flasker før de ble dritdyre. Nå koster en 1599 el 1699. Helt sykt. Den funker. Har fine vipper nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dine egne vipper faller av?? Blir du sittende igjen helt uten øyevipper da...?

 

Svaret er at det virker. Jeg har selv brukt det over lengre tid, men har også gitt det igave til 3 personer. De har også erfart effekten. Men man må ha litt tålmodighet. Vippene vokser seg ikke lange over natten. Det tar ca 2 uker med daglig påføring før du ser det, deretter må man fortsette minst annenhver dag. Jeg har hatt en travel uke nå, uten påføring- og nå har de fine lange vippene mine falt av. Men fortsetter som før, om noen uker er de fjonge igjen :lillesky:

 



Anonymous poster hash: 9f03d...8e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bedre effekt ved 2x daglig påføring i stedet for 1?

Anonymous poster hash: c9398...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret er at det virker. 

Nei, det er feil.

Svaret er at det fungerer for noen og det er noen det ikke fungerer for.

All serum er ekstremt avhengig av personen, det er en alternativ "medisin" som kun fungerer på noen men absolutt ikke alle.

 

Anonymous poster hash: 98c02...131

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de bildene de legger ut på face er så ekle, så nei.



Anonymous poster hash: 5ff50...33c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Etude house lash serum. Super billig, og innen 14dager ser du endring.

Anonymous poster hash: cdc6c...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Huff er bare tull.... !!!!! Kjenner et par som har prøvd de der og ingen fremgang etter 3-4 mnd !

Og nå har de kampanje tilbud siden de ønsker å etablere seg som et kjent merke, og jenter hopper på, men ingen har så langt noen positive reviews. (uten om de som legges ut fra siden dems som garantert et betalte / fake profiler )

Jeg ville aldri brukt så mange penger på et produkt som knapt er utprøvd....!

Bruk Castor olje til 100 kr flaska i stedet, da har du olje til vipper bryn og hår i minst et halvt år!

Påføringskost kan du kjøpe på nett på ebay "mascara brush" for 7 kr.

Sov med den på natta og etter 3-4 uker vil du se du har fått tykkere og sunnere vipper.

Om de blir så veldig merkbart lengere kan jeg ikke skrive under på, men at de er sunnere og fyldigere gir ihvertfall den visuelle effekten med at de har blitt lengre :)

Anonymous poster hash: add47...314

Hvor kjøpte du den oljen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...