Gå til innhold

Iglow vippeserum. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet
17 timer siden, Arabella skrev:

Mener du tettere?

Mente rettere, mine var på en måte bøyd og krusete før. Så jeg så absolutt at mine ble mye penere generellt sett. Men fikk også tette selvfølgelig. Er kjempe fornøyd og skal kjøpe mer. Anbefales på det sterkeste. 

Hadde ikke trua i begynnelsen men det virker så absolutt. 

• Liker 1
Skrevet
På Monday, December 14, 2015 den 1.58, AnonymBruker skrev:

Har dere fått testet det mer nå, har dere fått finere vipper? Jeg har lyst til å bestille serumet, men er redd det er bortkastede penger og at vippene faller av :s

Anonymkode: 69e54...9ea

Det virker! Bare kjøp det! 

Skrevet
På Friday, September 04, 2015 den 4.44, AnonymBruker skrev:

Huff er bare tull.... !!!!! Kjenner et par som har prøvd de der og ingen fremgang etter 3-4 mnd !
Og nå har de kampanje tilbud siden de ønsker å etablere seg som et kjent merke, og jenter hopper på, men ingen har så langt noen positive reviews. (uten om de som legges ut fra siden dems som garantert et betalte / fake profiler )
Jeg ville aldri brukt så mange penger på et produkt som knapt er utprøvd....!

Bruk Castor olje til 100 kr flaska i stedet, da har du olje til vipper bryn og hår i minst et halvt år!
Påføringskost kan du kjøpe på nett på ebay "mascara brush" for 7 kr.
Sov med den på natta og etter 3-4 uker vil du se du har fått tykkere og sunnere vipper.
Om de blir så veldig merkbart lengere kan jeg ikke skrive under på, men at de er sunnere og fyldigere gir ihvertfall den visuelle effekten med at de har blitt lengre :)

Anonymous poster hash: add47...314

"Du kjenner noen"! Vel her får dere svar fra mange som har prøvd det selv! Og vi sier det virker! Da er vel det mer sannferdig enn en som kjenner noen som har prøvd det......

• Liker 3
Skrevet

Det virker 👍🏻 Kan varmt anbefale det. 

Anonymkode: 1c1cc...d05

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet
På 9/4/2015 den 5.30, tøydokka skrev:

Ja, jeg har brukt det ca 2 år. Det funker fjell!! Men føler virkningen gir seg i serumet før den er tom. Sikkert fordi man har har utsatt serumet for luft så mange ganger. Har av og til hatt pauser, og da har alle vippene falt av og det ser helt teit ut.. Så man blir litt avhengig, og det er liksom "krise" dersom jeg ikke har et helt nytt serum liggende i kjøleskapet.. Men det funker!

Jeg må vite, falt alle vippene av, eller bare de "nye"? Tør ikke prøve det om alle vippene mine faller av etter bruk :(

Noen som har brukt det på øyenbryn da? Kunne tenke meg å fylle på der også.

Og noen som egentlig vet hvordan dette serumet fungerer? Man gror nye hår, og når man slutter med serumet så blir hårene borte igjen? Jeg skjønner ikke helt hvordan prosessen der foregår.

Anonymkode: 7e5c0...e24

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må vite, falt alle vippene av, eller bare de "nye"? Tør ikke prøve det om alle vippene mine faller av etter bruk :(

Noen som har brukt det på øyenbryn da? Kunne tenke meg å fylle på der også.

Og noen som egentlig vet hvordan dette serumet fungerer? Man gror nye hår, og når man slutter med serumet så blir hårene borte igjen? Jeg skjønner ikke helt hvordan prosessen der foregår.

Man gror ikke nye hår, man forhindrer bare at de faller av.   Jeg tror ikke man mister alle vippene selv om man slutter, jeg bare vedlikeholder og av og til glemmer jeg å bruke det i kanskje et par uker.  Aldri merket at de har falt av.  Jeg har brukt det på øyebryn, det funker ikke her fordi vi har andre hårsekker her.  Jeg har merket at de ikke er fullt så lange så lenge jeg ikke bruker det hver dag. For å merke forskjell må det brukes morgen og kveld i 8-10 uker. 

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Boomonster skrev:

Man gror ikke nye hår, man forhindrer bare at de faller av.   Jeg tror ikke man mister alle vippene selv om man slutter, jeg bare vedlikeholder og av og til glemmer jeg å bruke det i kanskje et par uker.  Aldri merket at de har falt av.  Jeg har brukt det på øyebryn, det funker ikke her fordi vi har andre hårsekker her.  Jeg har merket at de ikke er fullt så lange så lenge jeg ikke bruker det hver dag. For å merke forskjell må det brukes morgen og kveld i 8-10 uker. 

Jaha. På iglow står det at serumet skal stimulere sovende hårsekker så de gror hår, eller noe. Lurte veldig på hvordan dette fungerte, og om det er vanlig at disse hårsekkene "sovner" og hårene faller ut igjen.

Skrevet

Jeg bruker serumet fra MayBeauty fordi det bare er naturlige ingredienser i det. Har brukt det 1 mnd nå,og ser en liten forskjell i lengden. De har ikke blitt noe tjukkere eller tettere da,men de er tydelig lengre både med og uten sminke. Nå er dette et annet serum,som muligens ikke er like sterkt,men at vippeserum har alt fra litt til veldig god effekt hos mange,har jeg ingen tvil om.

Anonymkode: 50132...618

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker serumet fra MayBeauty fordi det bare er naturlige ingredienser i det. Har brukt det 1 mnd nå,og ser en liten forskjell i lengden. De har ikke blitt noe tjukkere eller tettere da,men de er tydelig lengre både med og uten sminke. Nå er dette et annet serum,som muligens ikke er like sterkt,men at vippeserum har alt fra litt til veldig god effekt hos mange,har jeg ingen tvil om.

Anonymkode: 50132...618

Takk for svar, skal sjekke det ut! Det står mye rart om de forskjellige serumene og hva de inneholder. Etter å ha lest litt om emnet prøver jeg meg på castor olje først, ettersom det er naturlig og ikke minst passe rimelig.

Skrevet

Den funker på meg, og jeg har prøvd ALT av vippeserum. Til og med Latisse til 2300,- for 3 ml.(virka den og, mn til den prisen😳)

Castor olje er bare tull, har prøvd. Bør ikke smøre olje rundt ønene heller; kan få poser under øya. Hvis du sliter med å drite, så er castorolje tingen: er avføringsmiddel.

Anonymkode: 13837...7bc

• Liker 4
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaha. På iglow står det at serumet skal stimulere sovende hårsekker så de gror hår, eller noe. Lurte veldig på hvordan dette fungerte, og om det er vanlig at disse hårsekkene "sovner" og hårene faller ut igjen.

Hårsekkene sover ikke, de er enten døde f.eks pga napping eller voksing eller så vokser det hår enten tykt eller tynt, langt eller kort, rett eller buet.  Jeg har ikke fått flere vipper, de har bare blitt ørlite lengre. 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den funker på meg, og jeg har prøvd ALT av vippeserum. Til og med Latisse til 2300,- for 3 ml.(virka den og, mn til den prisen😳)

Castor olje er bare tull, har prøvd. Bør ikke smøre olje rundt ønene heller; kan få poser under øya. Hvis du sliter med å drite, så er castorolje tingen: er avføringsmiddel.

Anonymkode: 13837...7bc

Whatevs, så billig som castorolje er så er det i hvert fall ikke bortkastede penger ;)

Og jeg skjønner ikke helt hvordan man får poser under øynene av å smøre olje på øvre øyelokk? :vetikke:

Skrevet
6 timer siden, Boomonster skrev:

Hårsekkene sover ikke, de er enten døde f.eks pga napping eller voksing eller så vokser det hår enten tykt eller tynt, langt eller kort, rett eller buet.  Jeg har ikke fått flere vipper, de har bare blitt ørlite lengre. 

Feilaktig markedsføring med andre ord da :P Jeg prøver castor olje først, så får vi se! Hvis jeg ikke får noen effekt så står serumet fra iglow som neste på lista :) Har ikke akkurat hastverk med å få lengre vipper, da hadde jeg måttet ty til andre metoder :P

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feilaktig markedsføring med andre ord da :P Jeg prøver castor olje først, så får vi se! Hvis jeg ikke får noen effekt så står serumet fra iglow som neste på lista :) Har ikke akkurat hastverk med å få lengre vipper, da hadde jeg måttet ty til andre metoder :P

Jeg hadde ingen effekt med laksèrolje, brukte det av og på i 2-3 år.  Men den gjør nok ikke noe skade. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, Boomonster skrev:

Jeg hadde ingen effekt med laksèrolje, brukte det av og på i 2-3 år.  Men den gjør nok ikke noe skade. 

Jeg tenker at det er verdt forsøket siden 1) det er billig, og 2) i den testen til tv2 var det noen som fikk best effekt av oljen. Prøver den først før jeg evt prøver iglow sin :)

• 5 måneder senere...
Skrevet (endret)

Ble ferdig med vippeextensions og hadde skikkelig korte knekte vipper, og ukene etter vokste vippene seg så lange av seg selv(sikkert bare til normal lengde) at om jeg hadde brukt noe form for serum ville jeg sverget til det resten av livet...:laugh: 

Men nå har jeg brukt castor olje i 3 mnd uten resultat, og gikk over til iglow i går. Spent:D 

Endret av Superblomst
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Superblomst skrev:

Ble ferdig med vippeextensions og hadde skikkelig korte knekte vipper, og ukene etter vokste vippene seg så lange av seg selv(sikkert bare til normal lengde) at om jeg hadde brukt noe form for serum ville jeg sverget til det resten av livet...:laugh: 

Men nå har jeg brukt castor olje i 3 mnd uten resultat, og gikk voer til castor olje igår. Spent:D 

🤔

Anonymkode: e4003...fb9

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å teste ut Komorebi vippeserum og er veldig spent på om jeg kommer til å merke forskjell. Tok nærbilde av vippene mine uten mascara før jeg startet så jeg kan sjekke om en måneds tid eller to om jeg ser forskjell. Valgte Komorebi fordi det inneholder naturlige ingredienser (jeg er redd for allergisk reaksjon) og er produsert i Sverige, og fordi det er billig i forhold til andre serum (kostet 199,- på tilbud). Jeg er litt nervøs for at det kommer til å fungere dårlig siden det er et serum som ikke er så mye nevnt verken i tester eller i kundeomtaler. Har sett noen bloggere som er fornøyde men stoler ikke 100% på reklameinnlegg :P

Det blir ihvertfall spennende å se :) Funker ikke dette er det mulig jeg tester ut iGlow siden så mange skryter av det. Har noen merket noen bivirkninger eller rare reaksjoner? Jeg merker at Komorebi er ganske flytende i konsistensen så jeg må være veldig forsiktig under påføring så det ikke skal renne inn i øynene. Kjenner bare en svak følelse av tørrhet på øynene ei stund etterpå så blir det ikke verre tror jeg det går helt fint å bruke dette serumet. Har ikke fått kløe, svie eller rødhet på øynene.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Jeg rakk knapt å bruke det før jeg måtte avslutte. Dag tre våknet jeg med hovne øyne, men fortsatte å bruke det. Etter noen dager hadde jeg uklart syn og røde,rennende og hovne øyne, samt at jeg var hoven helt ned til nesen. Så faktisk litt ut som en kjøttkake😬Har ikke brukt serumet siden😐

Skrevet

Helt sykt effektivt. Men ikke ta det for nært våtkanten, det sprer seg og virker der det skal uansett. Jeg blir iallfall litt rød dersom jeg påfører for nærme. 

Tror kanskje serumet blir mindre potent etter 3 mnd, at kvaliteten synker litt for virkestoffene. Så de siste par mnd, altså 4-5 mnd, blir det mer sånn vedlikehold og sakte nedgang - hos meg iaf. 

Men, jeg fikk driiitlange vipper - og castoroil funket dessverre ikke på meg :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...