Gå til innhold

Iglow vippeserum. Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpte du den oljen? :)

Finner den på apotek til litt over 100 kr flaska eller på iHerb til 40 kr.  

Skrevet

Oppdatering: Det virker, så absolutt! Vippene er lengre, og mer bøyd. Faktisk gøy å påføre mascara haha. Strålende greier! 👍🏼😃

TS

• Liker 1
Skrevet

Oppdatering: Det virker, så absolutt! Vippene er lengre, og mer bøyd. Faktisk gøy å påføre mascara haha. Strålende greier!

TS

Jeg har brukt den i ca 1,5 uke og merker ikke noe forskjell enda, må vel være litt tålmodig.

Skrevet

Jeg har brukt den i ca 1,5 uke og merker ikke noe forskjell enda, må vel være litt tålmodig.

Har vel brukt min i ca 3-4 uker. Merket ikke noe i førsten men nå på slutten har det bare sagt "pang", og de har vokst som bare det! Mer bøyd og rettere, altså mye penere vipper en jeg noengang har hatt. Hadde ikke trua på dette i begynnelsen, men nå er jeg jammen overbevist og fornøyd med vippene mine for engangs skyld. Tommel opp!

• 3 uker senere...
Skrevet

Brukt det nå i litt over 3 uker og tror jeg merker en bitteliten forskjell på tykkelse og lengde men vet ikke om det er innbilt.  Bruker dere det morgen og kveld?  Jeg bruker det stort sett bare på kvelden. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Har vel brukt min i ca 3-4 uker. Merket ikke noe i førsten men nå på slutten har det bare sagt "pang", og de har vokst som bare det! Mer bøyd og rettere, altså mye penere vipper en jeg noengang har hatt. Hadde ikke trua på dette i begynnelsen, men nå er jeg jammen overbevist og fornøyd med vippene mine for engangs skyld. Tommel opp!

Brukt det nå i litt over 3 uker og tror jeg merker en bitteliten forskjell på tykkelse og lengde men vet ikke om det er innbilt.  Bruker dere det morgen og kveld?  Jeg bruker det stort sett bare på kvelden. 

Har dere fått testet det mer nå, har dere fått finere vipper? Jeg har lyst til å bestille serumet, men er redd det er bortkastede penger og at vippene faller av :s

Anonymkode: 69e54...9ea

Skrevet

Har dere fått testet det mer nå, har dere fått finere vipper? Jeg har lyst til å bestille serumet, men er redd det er bortkastede penger og at vippene faller av :s

Anonymkode: 69e54...9ea

Jeg har brukt det helt siden det kom i posten, mine vipper er lange og kjempe fine. Jeg brukte det i 6 uker, begynte å miste toldmodigheten, men så sa det pang, og da vokste de som bare rakkern. Så serumet virker, det er det ingen tvil om! 

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker det bare på kvelden, men er veldig sløv på det. Glemmer det ofte, men ser heller ingen tegn på at det er glemt..

Mine er fortsatt lange og fine. 

• 4 måneder senere...
Skrevet
Den ‎24‎.‎09‎.‎2015 at 17.57, Sommernatt skrev:

Kan like gjerne kjøpe Etude House My Lash Serum fra Korea på ebay til 40 kroner!

Jeg har kjøpt den, men det fulgte ingen bruksanvisning med...
Hvordan bruker man vippeserum? Denne har en mascara-kost.

Skrevet
20 minutter siden, lillesky skrev:

Jeg har kjøpt den, men det fulgte ingen bruksanvisning med...
Hvordan bruker man vippeserum? Denne har en mascara-kost.

Jeg tar det fra roten og utover om kvelden før jeg legger meg :-) 

Skrevet

iGlow sier at man skal merke noe etter et par uker. Jeg har brukt i tre uker, og merker ikke noe ennå. Men jeg ser at veldig mange skriver det tok lengre tid før det plutselig skjedde noe, så jeg lever i håpet :)

Siden så veldig mange skryter av det og kan dokumentere forskjellen, så har jeg tro på produktet.

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet
Den 13.8.2015 at 2.16, ClosedParadise skrev:

vurderer å bestille iglow sitt vippeserum. Hørt mye bra, men er det noen her som har prøvd det?

Den 27.8.2015 at 0.18, Ella Grisella skrev:

Lurer jeg også på...

Anbefales ikke..

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, Tibbie skrev:

iGlow sier at man skal merke noe etter et par uker. Jeg har brukt i tre uker, og merker ikke noe ennå. Men jeg ser at veldig mange skriver det tok lengre tid før det plutselig skjedde noe, så jeg lever i håpet :)

Siden så veldig mange skryter av det og kan dokumentere forskjellen, så har jeg tro på produktet.

Jeg så ikke forskjell før etter 5-6 uker.  har brukt det nå i 6 mnd, bruker det bare ca 4 g pr uke.  De stoppet å vokse, ble ikke milelange men litt lengre enn de jeg hadde. 

• Liker 1
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Jeg har nå brukt det i over et år. De var på det lengste etter 3-4 måneder. Sluttet jeg å bruke det så ofte etter 8-9 mnd, nå bruker jeg det kanskje 3-4 ganger i uken og de føles ikke like lange lengre. Hadde en tube i nesten et år så det er ikke så dyrt å bruke hver dag men gadd ikke å dille med det hver kveld og ihvertfall ikke så lenge jeg ikke alltid fjerner maskaraen hver kveld. Min er faring er at de blir bittelitt lengre men ikke tykkere. 

Skrevet

Etter mange uker funket det superbra på øyenbryn, i alle fall! :)  Jeg kjøpte den som er spesielt for bryn (fra iGlow), men regner med det er ca. samme greia.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er vippene dine nå @ClosedParadise?

Anonymkode: 80075...d8a

Hei! Jeg prøvde serumet, og tenkte å gi opp etter noen uker men plutselig sa det bom og vippene vokste noe helt fryktelig!! Jeg hadde nydelige vipper og var helt lamslått av det serumet. Jeg glemte etterhvert å bruke det og nå er vippene mine korte og kjedelige igjen. Skal absolutt bestille meg mer, for dette funket utrolig bra!!

Skrevet

Jeg har samme erfaring som resten. Fikk knallfine vipper! Etter at jeg sluttet å bruke det har de blitt normale igjen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke trua i det heletatt og jeg så faktisk ikke resultat før etter ca åtte uker. Vippene ble både lengre og fikk en fin bøy. 

Skrevet
På 3.10.2015 den 15.38, ClosedParadise skrev:

Mener du tettere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...