Gå til innhold

Farmen 2015

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herreguuuud, Silje er så irriterende! Håper hun ryker idag!

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke være venn med henne noen gang fordi hun valgte henne som førstekjempe i et tv show. Wow, for ei skrulling...

Anonymkode: 74740...07c

• Liker 8
Skrevet

Herreguuuud, Silje er så irriterende! Håper hun ryker idag!

Men hun er deilig 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Patetisk når Silje kommenterer at  "Marte har tatt et valg som kun gagner henne selv"

Javel?

for det har hun jo aldri gjort det selv :ironi:

Dessuten manipulerer hun Charlotte trill rundt.

Endret av Sandie
  • Liker 10
Skrevet

Men hun er deilig 

Mye mulig, men er ikke det som betyr noe. 

Gjest Caroline91
Skrevet

"Drittkjerring" og "hespetre". Veldig voksent Silje og Charlotte. Veldig voksent.. 

Skrevet

Vil ikke være venn med henne noen gang fordi hun valgte henne som førstekjempe i et tv show. Wow, for ei skrulling...

Det er jo noe de sier inni bobla der. De har jo sagt i ettertid at de er venner ;) 

Anonymkode: 75778...ab1

• Liker 1
Skrevet

"Drittkjerring" og "hespetre". Veldig voksent Silje og Charlotte. Veldig voksent.. 

Når sa de det?

• Liker 1
Gjest Caroline91
Skrevet

Når sa de det?

De sa det i stad. 

Skrevet

Du er hennes lege eller psykiater? i så fall bryter du taushetsplikten din. Men jeg tror du er en sofasynser uten særlig kunnskap om hva du synser her på KG. Silje en lur og bøyer kappe etter vinden. Men slutt med denne diagnostiseringen på nett. Det avlsører deg som en uvitende Ab, samt krenkende for den det gjelder. Men jeg tror Silje er smart nok til å overse sike sofasynsere som deg.  

Det er helt sant at manipulasjon og hersketeknikker er trekk en psykopat ofte har, men det å kalle noen for psykopat er jo litt drøyt  basert på er tv program! Men sånn hun blir framstilt, enten hun spiller eller at tv 2 har klipt det slik til så virker hun som en uspiselig dame som man bør passe seg for. For hennes skyld håper jeg hun ikke er slik. Men har man stilt opp på et program og er på tv må man tåle og Høre meninger. Og det er vår rett som tv tittere å bli litt i overkant engasjerte :P

Anonymkode: 4faa3...688

• Liker 1
Skrevet

:skya:

Anonymkode: 3455d...2a2

Skrevet

Er Charlotte mindre begavet? Trekker om hvem som skal få besøk, og velger mens Silje har hendene BAK ryggen???

Skrevet

Nå blir det sikkert enda mer gråting, og hulking over en lav sko i den utfordrer-hytten!!

Skrevet

Er Charlotte mindre begavet? Trekker om hvem som skal få besøk, og velger mens Silje har hendene BAK ryggen???

Nei, hun studerer jus.

Anonymkode: 18713...7ad

• Liker 2
Skrevet

Fy faen, se og hør spoila hvem som vinner. Jeg er møkk lei av all avsløringa...

Klikk på denne linken av eget ansvar... http://www.seher.no/kjendis/fikk-hemmelig-kj-reste-etter-farmen-83088

Skrevet

Jaja. Hvis det blir behov for advokat en gang i fremtiden, så blir det ikke henne...

Skrevet

Fy faen, se og hør spoila hvem som vinner. Jeg er møkk lei av all avsløringa...

Klikk på denne linken av eget ansvar... http://www.seher.no/kjendis/fikk-hemmelig-kj-reste-etter-farmen-83088

Spoilet? Ser ikke noe som tilsier spoiling. 

• Liker 2
Skrevet

Jaja. Hvis det blir behov for advokat en gang i fremtiden, så blir det ikke henne...

Det er vel ikke bare fremtidige  advokater som studerer juss ?

Skrevet

Spoilet? Ser ikke noe som tilsier spoiling. 

e9

Anonymkode: 18713...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...