Gå til innhold

Hvem betaler på aller første date.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Jacklost

Mange menn her inne leter etter + i margen fra damer.;) Hvis det er eneste måten å skaffe seg dame på, så kan jeg skjønne det. Det hører iallefall ikke hjemme i 2015..Anonymous poster hash: 38b90...11e

Gir du aldri opp?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gir du aldri opp?

Gi opp hva da? Ser at mane både menn og kvinner er helt enig med meg. Du er gammeldags som ei kvinne sa i tråden her. Du er vel den samme som mener kvinner skal ta mest arbeid i hjemnet også. I 2015 bør alt være likestilt. Vi trenger holdninger som vil holde på det gamle kjente og "trygge". Verden har gått videre. Takk og pris for det.

Anonymous poster hash: 38b90...11e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Gi opp hva da? Ser at mane både menn og kvinner er helt enig med meg. Du er gammeldags som ei kvinne sa i tråden her. Du er vel den samme som mener kvinner skal ta mest arbeid i hjemnet også. I 2015 bør alt være likestilt. Vi trenger holdninger som vil holde på det gamle kjente og "trygge". Verden har gått videre. Takk og pris for det.Anonymous poster hash: 38b90...11e

De fleste her er enige med meg og Ragnar89

Det andre er så idiotisk at jeg ikke gidder og svare på...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her er enige med meg og Ragnar89

Det andre er så idiotisk at jeg ikke gidder og svare på...

Hvem betalte når du sist var på date?

Anonymous poster hash: b68fd...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste her er enige med meg og Ragnar89

Det andre er så idiotisk at jeg ikke gidder og svare på...

Fordi du har ingen logisk forklaring for hvorfor kjønn med penis skal spandere og de med innovertiss skal bli påspandert?

Anonymous poster hash: 38b90...11e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Fordi du har ingen logisk forklaring for hvorfor kjønn med penis skal spandere og de med innovertiss skal bli påspandert?Anonymous poster hash: 38b90...11e

Går det an å komme med noe mer umodent innlegg?
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går det an å komme med noe mer umodent innlegg?

Hvordan skal man ellers forklare det, når betegnelsen damer og menn ikke synker inn?

Anonymous poster hash: 38b90...11e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forskjellige meninger

Ja det har du helt rett i.:)

Anonymous poster hash: 38b90...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvor blir det av alle feministene som sier at feminisme handler om likestilling her? Absolutt tystnad...

Anonymous poster hash: d8d64...678

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner har lettere for å finne en partner en det menn har siden de fleste kvinner har flere beilere en det menn har. Dette gjør at menn må være mer aktive og mer opptatt av å vise seg fra sin beste side når de har muligheten til det, de må selge seg inn og skille seg ut på en positiv måte for å beholde oppmerksomheten hennes. Klarer de ikke det har hun som regel flere andre som er interessert i å date henne. Som mann er det da viktigere å gjøre et godt inntrykk på første date, kvinnen har ikke det samme presset på seg...



Anonymous poster hash: e88f9...394
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvor blir det av alle feministene som sier at feminisme handler om likestilling her? Absolutt tystnad...

Anonymous poster hash: d8d64...678

Handler dette om likestilling?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler dette om likestilling?

 

Ja.

Anonymous poster hash: 96cb8...aa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kvinner har lettere for å finne en partner en det menn har siden de fleste kvinner har flere beilere en det menn har. Dette gjør at menn må være mer aktive og mer opptatt av å vise seg fra sin beste side når de har muligheten til det, de må selge seg inn og skille seg ut på en positiv måte for å beholde oppmerksomheten hennes. Klarer de ikke det har hun som regel flere andre som er interessert i å date henne. Som mann er det da viktigere å gjøre et godt inntrykk på første date, kvinnen har ikke det samme presset på seg...

Anonymous poster hash: e88f9...394

 

 

Ja

 

Ja.

Anonymous poster hash: 96cb8...aa1

 

Nei

Anonymous poster hash: 18ce8...683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn her inne leter etter + i margen fra damer. ;) Hvis det er eneste måten å skaffe seg dame på, så kan jeg skjønne det. Det hører iallefall ikke hjemme i 2015..

Anonymous poster hash: 38b90...11e

Nå har jeg ingen problemer med å skaffe meg dame, da jeg er ydmyk, følsom samtidig som jeg er litt barsk, men verdsetter en kvinne og vil gjøre mye for at hun skal ha det godt om jeg liker henne. Synd folk her inne oppfatter det som at vi diskuterer  likestilling, men slik er det ikke.

 

Jeg vil påstå at gjerrige menn som roper om likestilling hele tiden, er de som ikke får seg noe , elelr de ender opp med ei kvinne som skal dele alt på midten ,også kjøleskapet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja.

Anonymous poster hash: 96cb8...aa1

 

Kanskje et statlig organ burde gå inn og regulere betalingen dersom to av ulikt kjønn er ute og spiser..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste her er enige med meg og Ragnar89

Det andre er så idiotisk at jeg ikke gidder og svare på...

 

Enig i hva? Du har fortsatt ikke sagt hva du mener. Mener du at den som inviterer skal betale, uansett kjønn, eller mener du at menn skal betale, uansett hvem som inviterer? Svarene dine vingler veldig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et statlig organ burde gå inn og regulere betalingen dersom to av ulikt kjønn er ute og spiser..

 

De aller fleste likestillingsutfordringer og diskrimeringsproblemer er ikke, og bør ikke bli, lovregulert. Det er sosiale utfordringer. Det er ingen lov som sier at du ikke har lov til å kommentere rumpa til en dame du går forbi på gata, men det er ikke dermed sagt at det ikke er litt ufint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

At noe kan tenke likestilling når de ber ut ei jente er så turn off som det år an å bli! Hvem tenker på slikt når du vil bli kjent med ei jente du liker?`Haha.. virkeligheten er IKKE slik som på KG iallefall  :fnise:  :fnise:

 

Høres ut som du tilhører en veldig gammel skole. Tror du virkelig alle menn blir som en unge på julaften av å ha en date med en dame? Det er ikke engang sikkert man liker jenta i det man går på en date. Det finnes oss som faktisk ikke blander det å være fysisk tiltrukket av noen med det å like vedkommende. Det ville vært veldig infantilt.

 

Utover det kan jeg se poenget i det å skulle spandere på noen man inviterer ut. Og  de fleste tilfeller vil det bety at han spanderer på henne. Det er derimot mange unntak her. Folk på datingsider for eksempel. Har man møttes på sukker eller tinder eller  på andre arenaer der man annonserer at man er ute etter å date kvalifiserer man ikke som å bli bedt ut, uansett hvor passivt man må eventuelt er i forhold til å bli kjent med potensielle beilere. Du er interessert i dating, du gjør ikke et unntak for en person som har lyst til å bli kjent med deg, så da betaler du for deg selv. De eneste jentene som kan tillate seg å gå på date å forvente eller ha et sterkt ønske om at den andre betaler for henne er de som helt uten egne ønsker eller initiativ har gått med på å gå på en date for å gi han en sjanse. Har du derimot sikla på en mann lenge, prøvd å bli kjent med han og hintet til eller gjort ditt for at han skal be deg ut, så har du ingenting med å forvente at han spanderer på deg. Du er like interessert i daten som han. Han skal derfor ikke måtte spandere den på deg heller.  

 

Utover det er det noe mye mer attraktivt med kvinner som faktisk er av den typen som dater for  bli kjent med noen, og ikke av den som skal vartes opp fordi hun er kvinne. Menn med draget dater som regel ikke på den måten du beskriver. Vi blir kjent med jenter på måfå der det er underforstått at det ikke behøves noen gentleman-fakter for å nyte hverandres selskap. 

Anonymous poster hash: fe44e...ca5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Enig i hva? Du har fortsatt ikke sagt hva du mener. Mener du at den som inviterer skal betale, uansett kjønn, eller mener du at menn skal betale, uansett hvem som inviterer? Svarene dine vingler veldig.

Jeg har sagt klart hva jeg mener
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...