Gå til innhold

God nattpleie?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørsmålet er vel hva du ønsker deg av et nattpleieprodukt.

Skin Brightening/ Night Bright er vel først og fremst ment for å lysne og utjevne ujevn pigmentering, på linje med et "whitening" produkt. Hvis det er dette du har behov for så ville jeg forsøkt.

Hvis du bare har bruk for fuktighet, evt. balansering av fet hud, ville jeg droppet Brightening-produktene og heller brukt pengene på noe fuktgivende, evt. oljefritt. (Er heller ikke sikkert du trenger et spesielt nattprodukt, hvor gammel er du?)

Hvis du vil lese mer om Dermalogicas produkter, les her:

Dermalogica

Makeupalley

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Spørsmålet er vel hva du ønsker deg av et nattpleieprodukt.

Skin Brightening/ Night Bright er vel først og fremst ment for å lysne og utjevne ujevn pigmentering, på linje med et "whitening" produkt. Hvis det er dette du har behov for så ville jeg forsøkt.

Hvis du bare har bruk for fuktighet, evt. balansering av fet hud, ville jeg droppet Brightening-produktene og heller brukt pengene på noe fuktgivende, evt. oljefritt. (Er heller ikke sikkert du trenger et spesielt nattprodukt, hvor gammel er du?)

Hvis du vil lese mer om Dermalogicas produkter, les her:

Dermalogica

Makeupalley

jeg er 21 år.

Har en del pigmentflekker etter kviser i ansikt.

Ellers har jeg en ganske fet hud (har lett for innbygde kviser, fet tsone).

Men den brightening greia er da for å få vekk pigmentflekker?

Takk for linker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er du sikker på det er pigmentflekker du har? Du sier pigmentflekker ETTER kviser... kanskje det er små arr du har/røde prikker/ujevnheter?

Jeg bruker dermalogica produkter og er veldig fornøyd. Jeg hadde endel kviser før, og nå får jeg lett en her og der i ny og ne -så jeg må passe på.

Jeg anbefaler Anti-bac skin wash til rens, Daily Microfoliant etter rens om morgenen, Active moist til dagen og medicated clearing gel til natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...