Gå til innhold

Intimbarbering og lege ?

Fremhevede innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Jeg barberer meg ikke før jeg går på stranda engang, hell no om jeg barberer meg før legesjekk.

uuuusjjj du tuller ikke sant hihi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg barberer meg ikke før jeg går på stranda engang, hell no om jeg barberer meg før legesjekk.

Så fint at du er så åpen om det og så selvsikker :) Det er alt for mye negativitet knyttet til kvinners kroppshår!
  • Liker 4
Skrevet

uuuusjjj du tuller ikke sant hihi

Nei, tuller vel egentlig ikke :P Syntes du det er ekkelt? :)

Så fint at du er så åpen om det og så selvsikker :) Det er alt for mye negativitet knyttet til kvinners kroppshår!

Jo, ja.. Er vel egentlig enig! Jeg gjør det egentlig ikke for kvinnekampen da, men vi kan godt late som jeg gjør det! :P latskap er den egentlige grunnen. Men det får bli vår lille hemmelighet ;p

Gjest lipgloss
Skrevet

Nei, tuller vel egentlig ikke :P Syntes du det er ekkelt? :)

Jo, ja.. Er vel egentlig enig! Jeg gjør det egentlig ikke for kvinnekampen da, men vi kan godt late som jeg gjør det! :P latskap er den egentlige grunnen. Men det får bli vår lille hemmelighet ;p

ja litt hihi:) men jeg mener folk må få gjøre det som de føler for da:)

Skrevet

Legen ser etter eventuelle sykdomstegn, og er ellers totalt uinteressert i hvordan dere ser ut nedentil. Hun/han har sett alle mulige slags varianter av bearbeidet og ubearbeidet kroppshår uten at det spiller noen som helst rolle.

Anonymous poster hash: 2f304...9f6
Skrevet

Nei, det ser i jeg ikke noe poeng i, det er  innvendig underlivet mitt  skal undersøkes, ikke utsiden. Har uansett aldri i hele hele mitt liv hatt "full busk" .  Men jeg bryr meg ikke om jeg har litt stubber hos gynekologen!

Skrevet

Absolutt !  Kvinners kroppshår er både fint og sexy i full vekst ! Kjønnshår er jo feminint..lange,myke,deilige hår er herlig på damer :)

Skrevet

Bor du i skogen?

Anonymous poster hash: ce4f5...ec6

kanskje det er huldra??

Anonymous poster hash: 68e82...0a4

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg gjennomfører normal personlig hygiene (som en dusj og rent undertøy så klart), men en lege har så jobb å undersøke underliv, med eller uten hår, jeg føler ikke at jeg må pynte meg for legen. 

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Jeg gjennomfører normal personlig hygiene (som en dusj og rent undertøy så klart), men en lege har så jobb å undersøke underliv, med eller uten hår, jeg føler ikke at jeg må pynte meg for legen. 

Du føler ikke at du må pynte deg for legen sier du... Men er det å barbere å pynte seg da ? Mulig at det er jeg som er dum her altså...men jeg har aldri forstått dette med at et barbert underliv er finere enn et hårete...Synes full busk på kvinner ER vakkert jeg :)

Skrevet

Du føler ikke at du må pynte deg for legen sier du... Men er det å barbere å pynte seg da ? Mulig at det er jeg som er dum her altså...men jeg har aldri forstått dette med at et barbert underliv er finere enn et hårete...Synes full busk på kvinner ER vakkert jeg :)

Du har et poeng. Hva som er vakkert avhenger jo av øyet som ser. :) Personlig synes jeg ikke det er så fint å se prepubertal ut der nede, så da er vi nok mer enige enn uenige. 

Skrevet

Du har et poeng. Hva som er vakkert avhenger jo av øyet som ser. :) Personlig synes jeg ikke det er så fint å se prepubertal ut der nede, så da er vi nok mer enige enn uenige. 

Å se prepubertal ut der nede synes ikke jeg noe om heller nei.  Har bare inntrykk av at samfunnet har "bestemt" at barbert liksom er det som er fint....Og det er jo egentlig ganske merkelig ,når en tenker over det...:)

Skrevet

Går du forresten for full busk også eller ?

Skrevet

Det handler jo ganske enkelt om hvordan man føler seg best. Det er selvsagt ingen ting i veien for å ha hår men kunne aldri møtt "hårete" personlig. Føler meg så utrolig mye mer velstelt når det er tatt hånd om.

Skrevet

Hadde ikke vært komfortabel med å være glattbarbert akkurat.. Men det liker jeg uansett ikke. Har ikke så veldig mye hår uansett, holder seg innenfor bikinikanten så trenger aldri gjøre noe med den. Men pleier å trimme det helt kort da. Så det ville jeg nok gjort. Men fokuset mitt ville vært på vask rett før.

Anonymous poster hash: e3c48...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...