Gå til innhold

Intimbarbering og lege ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som helsepersonell kan jeg bekrefte at hår på kroppen IKKE er ekkelt, og at de aller fleste som vet de skal undersøkes er nyvasket.

Anonymous poster hash: 7dcf7...f5b
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler at barbering er en seksuell greie som jeg gjør for å glede kjæresten(når jeg var i er forhold). Som singel stusser jeg av og til, men ikke når jeg skal til gynekologen, da holder det med å være nyvasket.

Skrevet

Føler at barbering er en seksuell greie som jeg gjør for å glede kjæresten(når jeg var i er forhold). Som singel stusser jeg av og til, men ikke når jeg skal til gynekologen, da holder det med å være nyvasket.

Jeg tror at mange damer tenker som deg,gjør det for sex og for å glede mannen... Det jeg lurer litt på er om dere damer ville latt det gro for mannen også,hvis han likte det ?    Liker full busk på kvinner,men har inntrykk av det er sjelden vare

Gjest Castielz
Skrevet

Nei. Man er ikke ekkel selv om man har kjønnshår altså. Anonymous poster hash: 321e4...85e

Jo.

Skrevet

Går du på stranda ubarbert ? 70 tallet er over nå....!

Anonymous poster hash: 1f073...7d9

Bare til orientering, det var helt vanlig å barbere bikinikanten og under armene også på 70-tallet.

Anonymous poster hash: a69cf...f64

Skrevet

Jo.

Hvordan er det ekkelt da ???

• Liker 1
Skrevet

Nei? Har ikke tenkt til å ha sex med legen heller

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet

Hvordan er det ekkelt da ???

Hvordan er det ikke?

Skrevet

Hvordan er det ikke?

På alle måter :) Har aldri skjønt hva som er usexy med kjønnshår... Hårstubber etter barbering osv kan jeg skjønne at er ubehagelig ved oralsex osv..Men full busk er jo bare fint og naturlig. Da er hårene myke og gode å kjenne på..det ser så "fritt" og vakkert så ;)

• Liker 3
Gjest Castielz
Skrevet

På alle måter :) Har aldri skjønt hva som er usexy med kjønnshår... Hårstubber etter barbering osv kan jeg skjønne at er ubehagelig ved oralsex osv..Men full busk er jo bare fint og naturlig. Da er hårene myke og gode å kjenne på..det ser så "fritt" og vakkert så ;)

Nei.

Skrevet

Ikke bevisst nei. Jeg kan være nytrimmet hvis legetimen er den dagen jeg ordner busken, men aldri fordi jeg har legetime. Herre, de er leger, regner med de vet at kvinner er født med hår på dåsa.

• Liker 4
Skrevet

Ikke bevisst nei. Jeg kan være nytrimmet hvis legetimen er den dagen jeg ordner busken, men aldri fordi jeg har legetime. Herre, de er leger, regner med de vet at kvinner er født med hår på dåsa.

Skulle tro det ja... :)

Skrevet

Nei, det ville vært kjempeflaut å komme glattbarbert til lege! :-O Kanskje det er forskjell på å bo i Oslo og resten av landet...? her i periferien hvor jeg bor er det vanlig å se hår. Pent trimmet, men absolutt hår. Tror aldri jeg har vært i dusjen i bassenget og sett en glattbarbert dame...

Anonymous poster hash: 3caa3...91e

Bor du i skogen?

Anonymous poster hash: ce4f5...ec6

Skrevet

For min del handler et glatt underliv om min egen velvære. 

Det er synd at du fjerner kjønnshåret kun for partneren din sin skyld. 

Skrevet

For min del handler et glatt underliv om min egen velvære.

Det er synd at du fjerner kjønnshåret kun for partneren din sin skyld.

Og for å føle meg sexy. Poenget var at er jeg hos gynekologen er det så langt unna sexy jeg kan komme og stusser/barberer ikke fordi jeg skal i stolen 😄
Skrevet

Jeg tror at mange damer tenker som deg,gjør det for sex og for å glede mannen... Det jeg lurer litt på er om dere damer ville latt det gro for mannen også,hvis han likte det ? Liker full busk på kvinner,men har inntrykk av det er sjelden vare

Tja, til en viss grad. Men foretrekker helst å være litt trimmet til enhver tid. Glattbarbert er jeg aldri.

Skrevet

Tja, til en viss grad. Men foretrekker helst å være litt trimmet til enhver tid. Glattbarbert er jeg aldri.

Litt trimming kan jeg jo skjønne at er greit hvis en har mye hår. Godt å høre at det finnes jenter som deg,tross moten om det skal være hårløst ;)

Gjest Morello
Skrevet

Nei. Er jeg barbert fra før, noe jeg ofte er om dagen siden kjæresten min liker det best, går jeg selvsagt sånn, men jeg barberer meg ikke fordi jeg skal til legen. :)

Skrevet

Nei. Er jeg barbert fra før, noe jeg ofte er om dagen siden kjæresten min liker det best, går jeg selvsagt sånn, men jeg barberer meg ikke fordi jeg skal til legen. :)

Så du barberer deg for kjæresten bare ?

Gjest Morello
Skrevet

Så du barberer deg for kjæresten bare ?

Ja, foretrekker å ha litt hår selv. Barberer meg ikke hver dag, da, en gang i uken kanskje, hvis jeg gidder. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...