AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #1 Skrevet 10. august 2015 barberer du deg før du skal ha underlivssjekk ? Anonymous poster hash: 585b6...66a
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #2 Skrevet 10. august 2015 Ja, ca to-tre dager før. Vil ikke komme nybarbert, men heller ikke med busk. Til vanlig barberer jeg en gang i uken. Anonymous poster hash: 32161...b90
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #3 Skrevet 10. august 2015 Ja. Bruker å være nydusjet før jeg skal til massasje også. Synes det er høflig å "servere" dem et rent og ryddig arbeidsområde. Vil ikke være ekkel. : ) Anonymous poster hash: 7ff1d...420 4
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #4 Skrevet 10. august 2015 Nei. Ja. Bruker å være nydusjet før jeg skal til massasje også. Synes det er høflig å "servere" dem et rent og ryddig arbeidsområde. Vil ikke være ekkel. : ) Anonymous poster hash: 7ff1d...420 Man er ikke ekkel selv om man har kjønnshår altså. Anonymous poster hash: 321e4...85e 29
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #5 Skrevet 11. august 2015 Ja. Jeg føler meg ikke komfortabel med å vise underlivet mitt når det er behåret. Nå vokser jeg uansett da, så jeg er jo nesten hele tiden glatt. Anonymous poster hash: ce4f5...ec6
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #6 Skrevet 11. august 2015 Nei, det ville vært kjempeflaut å komme glattbarbert til lege! :-O Kanskje det er forskjell på å bo i Oslo og resten av landet...? her i periferien hvor jeg bor er det vanlig å se hår. Pent trimmet, men absolutt hår. Tror aldri jeg har vært i dusjen i bassenget og sett en glattbarbert dame... Anonymous poster hash: 3caa3...91e 5
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #7 Skrevet 11. august 2015 Nei, vasker meg såklart men barberer meg ikke. Har fått høre av både fastlege og gynekolog på Olafia at de foretrekker at det ikke er nybarbert (innen siste 1-2 ukene) fordi barbering kan irritere huden der nede enda mere og da kan irritert hud forveksles med noe annet og fører også til mere utflod siden hårene ikke er der for å beskytte for bakterier og da er det vanskelig for de å vite om utfloden skyldes noe farlig eller ikke. Anonymous poster hash: 769ba...1f0 9
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #8 Skrevet 11. august 2015 Nei. Stusser et par ganger i måneden, men gjør ikke noe spesielt før jeg går til legen utenom å dusje Anonymous poster hash: 13228...65e
Adara Skrevet 11. august 2015 #9 Skrevet 11. august 2015 Jeg barberer meg ikke før jeg går på stranda engang, hell no om jeg barberer meg før legesjekk. 3
Trøndermann Skrevet 11. august 2015 #10 Skrevet 11. august 2015 Jeg barberer meg ikke før jeg går på stranda engang, hell no om jeg barberer meg før legesjekk. Digg !! Har aldri skjønt dette med at dere kvinner ikke skal ha hår på kroppen....?
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #11 Skrevet 11. august 2015 Nei. Man er ikke ekkel selv om man har kjønnshår altså. Anonymous poster hash: 321e4...85e Det er jo en subjektiv følelse da. Jeg vil ikke være den ekle uflidde pasienten. Er ikke glattbarbert, men ikke villskog heller. Tenker at leger må borti en del skitne ekle kropper i jobben sin, og det er sikkert ikke særlig hyggelig...ellers så er det bare jeg som synes at folk sine kropper er ekle, som er godt mulig. Glad jeg ikke må jobbe med kropper. Anonymous poster hash: 7ff1d...420 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #12 Skrevet 11. august 2015 Jeg er aldri glattbabert uansett, stusser bikinikanten som jeg ville gjort om jeg skulle ta på meg bikini. Det er egentlig mest for min egen del, jobber selv i helsevesenet og vet at det ikke er så nøye hvordan det ser ut, er viktigere at det er rent Anonymous poster hash: 3dcc1...81a Anonymous poster hash: 3dcc1...81a 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #13 Skrevet 11. august 2015 Det er jo en subjektiv følelse da. Jeg vil ikke være den ekle uflidde pasienten. Er ikke glattbarbert, men ikke villskog heller. Tenker at leger må borti en del skitne ekle kropper i jobben sin, og det er sikkert ikke særlig hyggelig...ellers så er det bare jeg som synes at folk sine kropper er ekle, som er godt mulig. Glad jeg ikke må jobbe med kropper. Anonymous poster hash: 7ff1d...420 Det er greit at du ikke føler deg vel om du ikke barberer deg, poenget var måten du skrev det på. Det var liksom 'selvfølgelig gjør jeg det, det er jo ekkelt å ikke gjøre det'. Sannsynligvis vil ingen lege syntes du er ekkel bare fordi at du ikke barberer kjønnshårene, det er nemlig helt naturlig å ha kjønnshår. Så lenge man passer på å vaske seg skikkelig er man ikke ekkel, og det gjør vel de aller fleste av oss, og spesielt før en underlivsundersøkelse. Og som noen nevnte lengre oppe er det mange leger som faktisk foretrekker at man ikke er nybarbert heller. Anonymous poster hash: 321e4...85e 4
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #14 Skrevet 11. august 2015 Nei. Man er ikke ekkel selv om man har kjønnshår altså.Anonymous poster hash: 321e4...85e Det tror jeg er opp til hvert enkelt menneske å bedømme. JEG føler meg ekkel hvis det går mer enn 2 uker mellom barberingene. Har ikke hatt full busk siden konfirmasjonen. Etter to uker klør det, jeg får mer utflod, det kjennes som sopp, uten at det er det, og det kommer hvis det går 2 uker mellom hver barbering. Så jo, JEG synes kjønnshår er forferdelig ekkelt og barberer 1-2 ganger pr uke. At folk klarer å gå med urskog der nede er helt ubegripelig. Ville aldri gått til legen for GU med full busk, på samme måte som jeg ikke ville gått dit uten å dusje.Anonymous poster hash: 7d428...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 11. august 2015 #16 Skrevet 11. august 2015 Det er greit at du ikke føler deg vel om du ikke barberer deg, poenget var måten du skrev det på. Det var liksom 'selvfølgelig gjør jeg det, det er jo ekkelt å ikke gjøre det'. Sannsynligvis vil ingen lege syntes du er ekkel bare fordi at du ikke barberer kjønnshårene, det er nemlig helt naturlig å ha kjønnshår. Så lenge man passer på å vaske seg skikkelig er man ikke ekkel, og det gjør vel de aller fleste av oss, og spesielt før en underlivsundersøkelse. Og som noen nevnte lengre oppe er det mange leger som faktisk foretrekker at man ikke er nybarbert heller. Anonymous poster hash: 321e4...85e Måten du "oppfattet" det jeg skrev om meg selv, mener du. Jeg skrev ikke liksom selvfølgelig noe annet enn det jeg føler og grunnen til at jeg gjør det. Og for øvrig kan alle gjøre som de vil. Anonymous poster hash: 7ff1d...420
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #17 Skrevet 12. august 2015 Da jeg var ca 20 var jeg med min daværende kjæreste til gynekolog. Hun hadde mye hårvekst nedentil og full busk...Jeg husker at den kvinnelige legen ga henne ros for å være naturlig og ubarbert nedentil,tross mye hårvekst. Dette var det absolutt sunneste og beste for underlivet ble hun fortalt 4
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #18 Skrevet 12. august 2015 Jeg barberer meg ikke før jeg går på stranda engang, hell no om jeg barberer meg før legesjekk. Går du på stranda ubarbert ? 70 tallet er over nå....! Anonymous poster hash: 1f073...7d9 1
Adara Skrevet 12. august 2015 #19 Skrevet 12. august 2015 Går du på stranda ubarbert ? 70 tallet er over nå....! Anonymous poster hash: 1f073...7d9 Mja, den ble kanskje litt drøy. Jeg tar bikinilinjen og under armene, men ikke mer. 1
Trøndermann Skrevet 12. august 2015 #20 Skrevet 12. august 2015 Mja, den ble kanskje litt drøy. Jeg tar bikinilinjen og under armene, men ikke mer. Jeg som trodde du gikk for full busk... Noe mange flere skulle gjort etter min mening ! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå