Gå til innhold

Hun står i veien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Har helt siden jeg var tenåring kost meg med premier league og annen fotball på tv både i midtuka og i helgene, men nå står dama i veien for meg.

 

Vi ble samboere i fjor høst og etter mye diskusjon ble hun enig om å kjøpe de rette fotballpakkene.. Men hun skjønner ikke at det ikke er noe vits å abonnere på det hvis du ikke skal se på det og sånn som det er nå blir hun sur hvis jeg ser mer enn en kamp per dag.

 

Vi krangler utrolig mye om det og jeg har ikke fått sett en kamp med god samvittighet det sista halve året og kjenner jeg er møkklei av det.

 

I går var hun i godt humør helt til jeg skulle se kamp nummer to på kvelden og hele kvelden gikk bort til surmuling fra hennes side.Klarte ikke glede meg over resultatet en gang.

 

Dette tærer på meg, hun er gravid så det er foreløpig ikke aktuelt å gå fra hverandre heller, men samtidig kjenner jeg at lysten blir større og større. Ikke får jeg lyst å snakke med henne heller. 

 

Hvordan skal jeg få henne til å forstå hvilken viktig del av livet mitt det er?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

 

 

Nå er det på tide å bli voksen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det på tide å bli voksen.

 

Åja man skal ikke ha det gøy når man er voksen altså?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Åja man skal ikke ha det gøy når man er voksen altså?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

 

 

Jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo

 

Så hva er poenget ditt?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du kommer uansett ikke til å få tid til å se så mye fotball når babyen kommer, så hva med å trappe litt ned på tv-tittingen for å forberede deg på farsrollen. Kanskje hun er redd for at du kommer til å prioritere tv over familien? En baby kan ikke vente med bleieskift, trøst osv uansett hvor viktig du synes fotballkampen på tv er.

Anonymous poster hash: 97772...4cd

 

Det går an å skifte bleier og trøste samtidig som man følger med på en kamp. Han sier jo selv at han snakke og gjøre andre ting samtidig, han sitter ikke helt paralysert foran skjermen.

Anonymous poster hash: 16b60...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det går an å skifte bleier og trøste samtidig som man følger med på en kamp. Han sier jo selv at han snakke og gjøre andre ting samtidig, han sitter ikke helt paralysert foran skjermen.

Anonymous poster hash: 16b60...4a8

 

 

Ikke sant? Føler at dama er lit tsom damene her inne. At de blir provosert over at jeg er en mann som koser meg. Virker som om damer hater det. Har jeg rett?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Så hva er poenget ditt?

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

 

 

Hva er poenget ditt?

 

Når man er voksen og bestemmer seg for å gå inn i et forhold med et annet menneske, betyr det at man skal ta valg som er til det beste for seg selv og den man har valgt å være sammen med. Noe som betyr at man må ofre noe, lære noe nytt og leve annerledes enn når man er tenåring (som uthevet i teksten jeg siterte).  A B C

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Føler at dama er lit tsom damene her inne. At de blir provosert over at jeg er en mann som koser meg. Virker som om damer hater det. Har jeg rett? Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Nei du har ikke rett.

De damene jeg kjenner med fotballgal type har en fyr som ALLTID skal se en eller annen kamp. Er det ikke tippeligaen så er det UEFA,er det ikke UEFA så er det la liga osv...alltid tv og fotball. Samme gjelder gaming. Kommer hjem fra jobb også er det 6-7timer foran dataen. Det er der problemet ligger. "Hobbyen"blir altoppslukende og noe man bruker altfor mye tid på.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det går an å skifte bleier og trøste samtidig som man følger med på en kamp. Han sier jo selv at han snakke og gjøre andre ting samtidig, han sitter ikke helt paralysert foran skjermen.

Anonymous poster hash: 16b60...4a8

 

 

TV på badet også? Denne mannen kommer ikke til å bruke tid på barnet sitt. Jeg har en bror som oppførte seg tilsvarende. Ikke en eneste gang har jeg sett at han har tatt initiativ til å gjøre noe med barna eller sammen med dem.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud forby at dama di føder på en lørdag!!

Anonymous poster hash: 6c8df...3ba

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde jo ikke være i forhold. Du burde bare jobbe, se på fotball og gjøre nøyaktig hva du vil.

 

Bare synd at din samboer nå er gravid. Går du fra henne, så skal du vel fortsatt ha barnet ditt? Og da kan du ikke sitte og se på fotball da du skal ta deg av barnet.



Anonymous poster hash: 03d3f...52e
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er poenget ditt?

 

Når man er voksen og bestemmer seg for å gå inn i et forhold med et annet menneske, betyr det at man skal ta valg som er til det beste for seg selv og den man har valgt å være sammen med. Noe som betyr at man må ofre noe, lære noe nytt og leve annerledes enn når man er tenåring (som uthevet i teksten jeg siterte).  A B C

 

Selvfølgelig syns du det, for du har jo oppussingsdilla selv. Det er så typisk dere kvinner . Dere er så lidenskapelig opptatt av å pusse opp, kjøpe hus, få barn og alt det der, så definerer dere modenhet etter hva der selv vil få ut av livet. Mens det vi er opptatt av er umodent og teit og ikke verdt å bruke tid på. Du bekrefter akkurat det jeg mistenker at dama egentlig mener også. 

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du burde jo ikke være i forhold. Du burde bare jobbe, se på fotball og gjøre nøyaktig hva du vil.

 

Bare synd at din samboer nå er gravid. Går du fra henne, så skal du vel fortsatt ha barnet ditt? Og da kan du ikke sitte og se på fotball da du skal ta deg av barnet.

Anonymous poster hash: 03d3f...52e

 

 

Ja jeg har tenkt på det selv egentlig. At jeg vil slippe å være i forhold nå, men blir så vanskelig når hun er gravid. Men vurderer å gå fra henne når barnet kommer. For nå har jeg lite livsglede.

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Selvfølgelig syns du det, for du har jo oppussingsdilla selv. Det er så typisk dere kvinner . Dere er så lidenskapelig opptatt av å pusse opp, kjøpe hus, få barn og alt det der, så definerer dere modenhet etter hva der selv vil få ut av livet. Mens det vi er opptatt av er umodent og teit og ikke verdt å bruke tid på. Du bekrefter akkurat det jeg mistenker at dama egentlig mener også. 

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

 

 

 

Hahaha jeg er hvertfall i et lykkelig forhold akkurat nå, på tven klinger det lyder av Stoke vs Liverpool, og i rommet ved siden av legges det gulv og settes opp nye vegger, i skjønn harmoni. Lykke til videre TS, du og dama vil få det bedre om dere hører på hverandre og ofrer litt for hverandre. Det er sånn det er å leve sammen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har ikke rett.

De damene jeg kjenner med fotballgal type har en fyr som ALLTID skal se en eller annen kamp. Er det ikke tippeligaen så er det UEFA,er det ikke UEFA så er det la liga osv...alltid tv og fotball. Samme gjelder gaming. Kommer hjem fra jobb også er det 6-7timer foran dataen. Det er der problemet ligger. "Hobbyen"blir altoppslukende og noe man bruker altfor mye tid på.

 

Har TS her snakket om 6-7 timer hver eneste dag? Så vidt jeg kan se så har han ikke det, ergo er det ikke noe som er totalt altoppslukende. 

Anonymous poster hash: 72d4b...fe2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg er hvertfall i et lykkelig forhold akkurat nå, på tven klinger det lyder av Stoke vs Liverpool, og i rommet ved siden av legges det gulv og settes opp nye vegger, i skjønn harmoni. Lykke til videre TS, du og dama vil få det bedre om dere hører på hverandre og ofrer litt for hverandre. Det er sånn det er å leve sammen

 

Selvfølgelig er du lykkelig i forholdet som kan sitte å bruke egentid på dataen mens typen din legger gulv for deg. Du bekrefter bare poengene mine.  Jeg vil ikke bli som typen din

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Dere skjønner jo ingenting. Hvis jeg skulle gitt faen i terminlista og bare sett kamper spontant så hadde jeg gått glipp av det  meste som var verdt å se. Får sånn "bil er bil" følelse av svarene jeg får her inne, av sånne huskoner som med stolthet har underkuet tøffelheltene sine. 

Anonymous poster hash: 23b62...6d9

 

Du skal se årsaken er at noen av oss kjenner menn som har mer krevende oppgaver innen fotball enn å følge kampen fra sofaen.

Begynn å spille sjøl, så kanskje pipa får en annen lyd hos fruen.

 

Slik du knatrer i vei om hvor usannsynlig viktig serien er, så regner jeg med du kommer til å "måke til kjerringa om hu skal til å føde" når du er opptatt med en kamp.

Anonymous poster hash: 74f78...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV på badet også? Denne mannen kommer ikke til å bruke tid på barnet sitt. Jeg har en bror som oppførte seg tilsvarende. Ikke en eneste gang har jeg sett at han har tatt initiativ til å gjøre noe med barna eller sammen med dem.

Så du mener at det ikke er mulig å skifte bleier andre steder enn på badet? De som har lite bad uten plass til å stelle kan ikke få barn de da eller?

Anonymous poster hash: 16b60...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har TS her snakket om 6-7 timer hver eneste dag? Så vidt jeg kan se så har han ikke det, ergo er det ikke noe som er totalt altoppslukende.  Anonymous poster hash: 72d4b...fe2

Har du hørt om eksempler? Og dette er et ganske vanlig eksempel skal jeg si deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV på badet også? Denne mannen kommer ikke til å bruke tid på barnet sitt. Jeg har en bror som oppførte seg tilsvarende. Ikke en eneste gang har jeg sett at han har tatt initiativ til å gjøre noe med barna eller sammen med dem.

 

At man ikke gjør noe sammen med barna handler om at man er lat, ikke at man har fotballdilla i seg selv. Fotball er fælt gitt, det kunne jo - gud forby - hende at sønnen/datteren blir interessert i fotball og begynner å spille selv, som så mange andre tenåringer. Det er jo fælt å ha en fysisk hobby som barn/tenåring, man skal sitte med sykkelhjelm i stua hjemme på iPad og spille spill må vite. 

Anonymous poster hash: 72d4b...fe2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...