Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!

MissStiles

Anbefalte innlegg

Uff, for en utrolig ekkel opplevelse! :klem: Stakkars lille E. Godt å høre at hun er bedre igjen, men jeg tror nok det blir godt noe ferie. Synes dere har fått mer enn deres andel sykdom i det siste... 

Endret av Surriball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at E er i bedre form nå. Dere får komme dere til hektene i helga, så får vi håpe at dere har fått deres dose med sykdom på en lang stund! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg funnet en stilling som jeg tror at jeg skal søke på. Søknadsfristen går ut denne uka, så får sette meg ned ikveld og skrive en søknad og rette på CVen min. Lurer på om jeg skal ta en tlf til en jeg kjenner i bransjen som kanskje kan fortelle meg litt om jobben. Må bare være sikker på at hun ikke sier noe videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er søknaden sendt! Jeg tok kontakt med en jeg kjenner som jobber i kjeden (P) siden jeg ikke fikk tak i personen (W) man skulle kontakte på hotellet. P synes det var artig at jeg ville søke på den jobben og skulle nevne navnet mitt for W. Spent på om jeg hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Nautika skrev:

Så spennende! Er det kortere reisevei dit?

Ja, det er i Oslo sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbsøknad! Krysser fingrene for deg. Kortest mulig reisevei til jobben er ganske viktig, kjenner spesielt på det nå etter at jeg ble mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det blir ny jobb på deg, skjønner godt at kortere reisevei hadde vært gull sånn at du får litt mer tid med E. :jepp: Er alltid bra når du har noen som kan legge inn et godt ord for deg også!

Snart sommerferie for dere! :duskedame: Har dere noen morsomme planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede fått mail om at jeg ikke gikk videre i prosessen. Hæ? Jeg var litt sikker på at jeg kom til å bli innkalt til et intervju. I hvert fall. Men nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass! Har aldri hørt om at en slik prosess går så fort. Tenker at de allerede har en intern som er tiltenkt stillingen? Synd, men det dukker nok opp noe annet snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit! Visste ikke at de forkastet søknader så kjapt!  Virker som de nesten har ansatt noen allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nori skrev:

Såpass! Har aldri hørt om at en slik prosess går så fort. Tenker at de allerede har en intern som er tiltenkt stillingen? Synd, men det dukker nok opp noe annet snart. 

Kanskje det. 

9 timer siden, Nautika skrev:

Shit! Visste ikke at de forkastet søknader så kjapt!  Virker som de nesten har ansatt noen allerede...

Ikke jeg heller. Men fristen går ut idag og da kan det hende at de allerede er igang med intervjuer og at de har fått nok gode søkere. 

Men jeg fikk veldig lyst til å spørre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.6.2016 at 11.08, juliane skrev:

Snart sommerferie for dere! :duskedame: Har dere noen morsomme planer?

M og E reiste nedover til sørlandet idag morges. Jeg var allerede på jobb kl halv 8 siden jeg satt på med dem. Siden jeg alene på kontoret idag, så går tiden veldig sakte. Jeg spurte sjefen om jeg kunne gå kl 15 og det var greit. 

Jeg tar fly nedover til M og E ikveld. Vi skal bo hos faren til M. Gøy for E å tilbringe litt tid sammen med farfaren sin. Også skal nok hele familien samles flere ganger til grilling i løpet av uken. Pluss en tur eller to i dyreparken blir det også. Ellers har vi lite planer mens vi er der nede. Håper bare virkelig at det blir litt bedre vær enn det er nå. Fordi det er litt trist om det regner hele ferien E og jeg har sammen med M. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig med avslag! :( Men litt greit å få det raskt, kanskje? Det er kjedelig å vente leeenge, og så få det.

God tur sørover! Krysser fingrene for godvær, det blir det helt sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg på en solstol og slapper av mens E sover og M bader. Vi er på dag 2 i dyreparken og idag er det nydelig vær så da tester vi badeland for første gang. Gleder meg til E våkner fordi da skal hun få bade litt. Fin avdeling for små barn her.

Vi koser oss på sørlandet. Været har vært litt av og på men vi har vært mye sammen med familien til M. Dessverre har søvnen for oss 3 ikke vært den beste så vi er slitne og trøtte hele gjengen. Vi angret litt på at vi sa ja til å bo hos svigerfar og ikke sa ja til å leie et eget hus. Men men.. Da vet vi det til neste gang.

Fortsatt god sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere masse på Sørlandet! Håper det blir litt mer søvn på dere :) 

Dyreparken høres fryktelig koselig ut! Har lyst til å ta meg en tur dit selv når litjmor blir større. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...