Nautika Skrevet 28. mars 2016 #381 Del Skrevet 28. mars 2016 Så koselig med masse babling fra E Ønsker dere en fin kveld, og håper dere ikke er altfor trøtte i morgen tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 29. mars 2016 #382 Del Skrevet 29. mars 2016 Håper det første dag tilbake i hverdag gikk bra for både store og små. Det er så moro å følge utviklingen til disse små håpefulle. Artig å kunne kommunisere mer med E. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #383 Del Skrevet 31. mars 2016 Allerede torsdag? Hurra for det!! skinner ute... Herlig!! Idag skal jeg ut og spise med 2 venninner, før vi skal på Mariah Carey konserten. Vi gleder oss!! Men litt rart å ikke se E før imorgen tidlig. Hun har det nok fint sammen med faren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 31. mars 2016 #384 Del Skrevet 31. mars 2016 Håper du koser deg på konsert, så koser nok E og pappaen seg hjemme tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. april 2016 #385 Del Skrevet 1. april 2016 Kos deg masse på konsert og med venninner! E og mannen har det sikkert supert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2016 Forfatter #386 Del Skrevet 2. april 2016 Det var hyggelig på torsdag. Selve konserten var bra men kjipt å ha betalt for sitteplasser også sto alle sammen, hele tiden. Så jeg så nesten ingenting. Ulempen med å være lav. Jaja.. Nettene for tiden er ikke noe særlig å skryte av. E våkner 3-5 ganger i løpet av natta. Da føler jeg at jeg får mye mindre søvn når det ikke er sammenhengende. Håper det blir bedre snart. Idag skal vi benytte oss av bursdagens gaven min. Hotellopphold med middag og massasje. Og moren min skal sitte barnevakt over natta. Første gang vi har barnevakt over natta. Hun er forberedt på at E våkner om natta og står opp mellom kl 5-6. Ellers tror jeg nok at E og moren min får det fint sammen. Synd det er dårlig vær. Men vi har gledet oss til dette veldig lenge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 2. april 2016 #387 Del Skrevet 2. april 2016 Så hyggelig! Kjipt med høyden, jeg kjenner til den jeg også. Jeg føler selv at jeg er høy, men uten blant folk er jeg jaggu ikke det Så godt med hotellopphold, må innrømme at det høres veldig veldig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 3. april 2016 #388 Del Skrevet 3. april 2016 Den konserten kunne jeg ha tenkt meg også, men jeg er jo også lav så hadde vel ikke sett noe jeg heller. Kjipt at det blir sånn. Høres utrolig deilig ut med spahelg med kjæresten altså. Dere er så flinke til å finne på ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. april 2016 Forfatter #389 Del Skrevet 5. april 2016 Det var super herlig med hotellopphold i helgen! Jeg tok spa behandling, vi spiste en 4-retters middag og drakk god vin. Sov godt i den mye sengen. Våknet tidlig men det er vel en vanesak. Og avsluttet med å spise en god frokost! E hadde kost seg sammen med bestemoren sin og det er bra! Nå må vi snart begynne og tenke på sommerferien. Barnehagen må ha beskjed innen 15.april om når E skal ha ferie i sommer. Det var tidlig! Så M har søkt om ferie etter permisjonen sin, så da håper vi at han får ferie i 2-3 uker etter permisjonen sin. Hvis ikke, så får vi ikke ferie sammen i år og det blir jo litt trist. Da må jeg evt. se på andre alternativer fordi det blir litt kjedelig å være hjemme i 3-4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 5. april 2016 #390 Del Skrevet 5. april 2016 Sommerferie ja. Får håpe dere får ferie sammen. Jeg bruker jo opp ferien min for å forlenge permisjonen, så blir ikle noe ferie på meg i sommer. Men håper vi kan få til litt helgeturer og slik allikevel. Hva kunne dere tenke dere å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. april 2016 Forfatter #391 Del Skrevet 8. april 2016 Den 5. april 2016 at 20.54, Nori skrev: Sommerferie ja. Får håpe dere får ferie sammen. Jeg bruker jo opp ferien min for å forlenge permisjonen, så blir ikle noe ferie på meg i sommer. Men håper vi kan få til litt helgeturer og slik allikevel. Hva kunne dere tenke dere å gjøre? Heldigvis så ordnet det seg. Han får 2 uker ferie rett etter permisjon. Akuurat som vi ønsket. Håpet på 3 uker men da har han ferie til overs til høsten. Ikke verst det heller. Kanskje hoppe på en tur? Til sommeren blir det sørlandsferie igjen. Billig når vi kan bo hos familien hans. I egen leilighet. Da sparer vi litt penger. Endelig fredag! Denne uka har gått fort. Sikkert fordi sjefen ikke har vært på jobb. Da får man ofte gjort litt mer. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. april 2016 Forfatter #392 Del Skrevet 9. april 2016 Idag var vi i bursdagsselskap. Veldig hyggelig. E koste seg masse og fikk leke med kusina og fetteren sin. Vi glemte tida litt og var ikke hjemme før kl 18:30. Vi pleier å legge henne kl 19 så da ga vi henne grøt og lot henne leke litt. Hun fikk sove en halvtime i bilen, ikke så bra så hun var nok ikke særlig trøtt når vi la henne rundt kl 20. Gjett hvem som ikke sovnet før kl 21:30. Vi krysser fingerne for at hun ikke våkner kl 6 imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 9. april 2016 #393 Del Skrevet 9. april 2016 Så hyggelig å leke med kusine og fetter. Håper hun ikke våkner for tidlig og dere får sove litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. april 2016 #394 Del Skrevet 10. april 2016 Så deilig med ordentlig kjærestehelg! Og bra at ferien ordnet seg Man trenger jo ikke å reise utenlands for at det skal være skikkelig ferie, det holder å komme seg litt unna der man bor noen dager. Få seg en luftetur, liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 10. april 2016 #395 Del Skrevet 10. april 2016 Så bra at ferien ordna seg! Hvordan gikk det med snuppa i dag? Våknet hun tidlig? Vi skal i bursdag i ettermiddag og er redd vi får samme problem som dere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. april 2016 Forfatter #396 Del Skrevet 10. april 2016 59 minutter siden, Nori skrev: Så bra at ferien ordna seg! Hvordan gikk det med snuppa i dag? Våknet hun tidlig? Vi skal i bursdag i ettermiddag og er redd vi får samme problem som dere i kveld. Hun våknet kl 6:30. Ikke overrasket men bedre en halv 6. Også har vi gått ned til en lur denne uka og idag blir ikke det lett. Hun sov kun en halvtime når vi la henne kl 11. Selvom hun sovnet i armene mine. Så M går en liten tur med henne nå. Hun holder ikke ut resten av dagen på en halvtimes lur. Men idag fikk vi kjøpt en helt ny bæremeis via finn.no. Til halv pris. Gleder oss til bruke den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 12. april 2016 #397 Del Skrevet 12. april 2016 Hvordan merket dere at hun var klar for en lur? Synes denne sovinga er noe av det vanskeligste med å ha barn jeg. Bæremeis er artig da og alltid moro å få ting til en god pris. Kommer nok godt med i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2016 Forfatter #398 Del Skrevet 13. april 2016 15 timer siden, Nori skrev: Hvordan merket dere at hun var klar for en lur? Synes denne sovinga er noe av det vanskeligste med å ha barn jeg. Bæremeis er artig da og alltid moro å få ting til en god pris. Kommer nok godt med i sommer. Godt spørsmål. Jeg har ingen fasit siden det ble litt tull med soving på dagen i helga. Håper vi får det til bedre nå til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. april 2016 Forfatter #399 Del Skrevet 13. april 2016 De to nettene har ikke vært noe særlig morsomme. E holdt oss våkne fra kl 2-4 på mandag og igår kveld merket vi at hun begynte å bli forkjølet. Så hun våknet allerede i 22 tiden og sovnet ikke ved 23:30 tiden. KL 5 var hun våken igjen. Forkjølet og hoster. Nesten så jeg ikke ville levere henne i barnehagen idag men hun var i godt humør. Ga beskjed om at de bare måtte ringe om hun ble verre. Kl 10 ringte de og sa at hun ikke var fornøyd men vi ble enig om at de skulle legge henne tidligere og etter det har jeg ikke hørt noe mer. Da regner jeg med at hun var trøtt. Jeg regner med at det kommer noen nye tenner men ikke sett noen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. april 2016 #400 Del Skrevet 13. april 2016 Hvordan gikk det med E i dag, var formen sånn rimelig ok? Krysser fingrene for at dere får litt mer søvn i natt! Hvor mange tenner har hun nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå