Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

Høsten har virkelig kommet! Det har også høstens første forkjølelse. :forkjola:

Men godt at det bare er en måned til vi reiser til varmere strøk. Gleder meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 16.9.2017 den 18.14, MarianneE skrev:

De er så skjønne de snappene du sender av hu lille. ❤

Takk, det var hyggelig å høre! Jeg prøver å ikke sende for mange men synes det er veldig hyggelig å dele.

På mandag begynte vi med avvenning av smokk på dagtid. Shit - det er ikke lett! Det er jeg som leverer henne i barnehagen på morgenen og hun har vært vant til å ha smokken med seg og legge den i sekken. Så da vet hun veldig godt at den ligger den når hun skal gå hjem med M på ettermiddagen. Men ikke nå lenger! Det er ikke veldig populært og hun spør etter den sikkert 50 ganger når vi skal gå ut døra. Og når jeg sier nei, blir det skriking og kasting av sko/jakker osv. Bare å holde ut og håpe at det blir bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da har vi tatt høstferie. Litt senere enn andre men... imorgen reiser vi til varmere strøk. Gleder meg masse!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Kun 3 uker siden forrige gang E var hjemme fra barnehagen pga feber og hoste. Nå er vi igang igjen. 3 dage igjen til jul! Blir veldig lei meg om hun eller vi er syke på julaften! Hun gleder seg sånn til vi skal pynte juletreet og til å åpne pakker. Håper virkelig at vi blir friske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke skrevet noe her siden vi gikk inn i året 2018. På tide!

I helga ble jeg et år eldre og nå er jeg nærmere 40 enn 30. :ohmy: Det ble en rolig feiring med M og E. Vi var ute i et par timer. Veldig hyggelig nå som det er så mye snø og sola skinte. Også var det kaffe&kaker med familien på ettermiddagen. 

Bare 1 måned til E blir 3 år. Vi er igang med å planlegge bursdagen hennes. Hun har bursdag på en lørdag så det blir veldig enkelt å ha feiringen den dagen. Hun er veldig opptatt av bursdager for tiden så tror det blir artig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...