Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg

Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Jeg liker bloggen din, Kristine. Synes det er utrolig mange med fordommer der ute som skjærer alle bloggere over en kam. Synes du fremstår som en fornuftig og jordnær jente med ben i nesen. Masse lykke til med forberedelsene til bryllupet. Gleder meg til å se deg i kjolen. Du kommer til å være så vakker:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker bloggen din, Kristine. Synes det er utrolig mange med fordommer der ute som skjærer alle bloggere over en kam. Synes du fremstår som en fornuftig og jordnær jente med ben i nesen. Masse lykke til med forberedelsene til bryllupet. Gleder meg til å se deg i kjolen. Du kommer til å være så vakker:-)

Det gjør vi alle sammen det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Syntes egentlig det er en ganske grei blogg, litt morsomt å lese om hverdagen til noen som har et helt annet liv enn seg selv. Skriveleifene og det dårlige språket er jo allerede påpekt flere ganger, men jeg må innrømme at det var verre enn jeg hadde sett for meg (leste denne tråden før jeg gikk inn på bloggen). Er ekstremt mye slurv, f eks skriver hun "venninne Loiuse Angelice" - heter hun ikke Louise Angelica? ;)

Et annet eksempel er "her kommer et outfit antrekk bilde".. Hmm? Outfit og antrekk er vel det samme? Og ellers enormt mye skriveleifer, f eks "hair extation" og "inpulsive" o.l. Er ikke meningen å sitte å hakke på dette, men når det er 10-20 skriveleifer i étt innlegg blir det litt mye og mange av dem virker som feil som kunne vært rettet opp bare hun hadde kastet et lite blikk over teksten før hun publiserte :) (Dette er altså ment som konstruktiv kritikk). 

Ellers søt jente og fine innlegg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes egentlig det er en ganske grei blogg, litt morsomt å lese om hverdagen til noen som har et helt annet liv enn seg selv. Skriveleifene og det dårlige språket er jo allerede påpekt flere ganger, men jeg må innrømme at det var verre enn jeg hadde sett for meg (leste denne tråden før jeg gikk inn på bloggen). Er ekstremt mye slurv, f eks skriver hun "venninne Loiuse Angelice" - heter hun ikke Louise Angelica? ;).

Et annet eksempel er "her kommer et outfit antrekk bilde".. Hmm? Outfit og antrekk er vel det samme? Og ellers enormt mye skriveleifer, f eks "hair extation" og "inpulsive" o.l. Er ikke meningen å sitte å hakke på dette, men når det er 10-20 skriveleifer i étt innlegg blir det litt mye og mange av dem virker som feil som kunne vært rettet opp bare hun hadde kastet et lite blikk over teksten før hun publiserte :) (Dette er altså ment som konstruktiv kritikk).

Ellers søt jente og fine innlegg!

Hei og takk. Skal skjerpe meg å lese over hva jeg skriver ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk. Skal skjerpe meg å lese over hva jeg skriver ;)

Så bra :) Jeg skal i hvertfall fortsette å lese bloggen din, syntes den er fin!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Til dere som vil se bilder fra bryllupet og forberedelsene. Add Nataliehenrikse på snap. Hun er en av brudepikene og har allerede lagt ut en del bilder der. Linni er også brudepike, men vet ikke om hun har snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vil se bilder fra bryllupet og forberedelsene. Add Nataliehenrikse på snap. Hun er en av brudepikene og har allerede lagt ut en del bilder der. Linni er også brudepike, men vet ikke om hun har snap?

Kristinesalt på snap så kan man se brura sjølv in action også😊 Endret av Ljhh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristinesalt på snap så kan man se brura sjølv in action også

Lagt til begge for å se Kristine på den store dagen som var i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
  • Opprett ny...