Gå til innhold

Kristine Saltvold Høili blogg


Gjest Ljhh

Anbefalte innlegg

Tror ikke hun blogger fordi hun er gift med en som har mye penger, er vel mer for å ha noe å gjøre.

 

Ja, akkurat! Hun kjeder seg, fordi hun ikke gidder jobbe, mannen har penger. Men, det betyr ikke at noen synes det er kjekt å lese om kjedsommeligheten hennes likevel.

Alt jeg leste var; jeg kjeder meg, så da sprer jeg kjedeligheten min utover, vinklet i et positivt lys, for at ingen skal forstå at jeg lever et kjedelig liv. 

 

Hun må både lære seg å skrive, og å ta bilder, skal hun bli blogger. Det der var absolutt lavmål. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloggen til Linni er vel ikke stort bedre og hun gjør jo det ganske bra. Makan til amatørmessig blogg :dry: Men hun jobber nå selv i det minste...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hun hatt en kjæreste dag.

   Er det dagen i dag som er så kjær for henne, altså den kjæreste dagen?
   Eller er det hennes mann, ved navn Dag som er den kjæreste for henne? Eller har de hatt en kjærestedag sammen, kanskje?

 

Hyggelig for henne at hun har hatt en kjærestedag, på den kjæreste dagen med kjæresten Dag i dag, i hvert fall.

Endret av Kelsi
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hun hatt en kjæreste dag.

   Er det dagen i dag som er så kjær for henne, altså den kjæreste dagen?

   Eller er det hennes mann, ved navn Dag som er den kjæreste for henne? Eller har de hatt en kjærestedag sammen, kanskje?

 

Hyggelig for henne at hun har hatt en kjærestedag, på den kjæreste dagen med kjæresten Dag i dag, i hvert fall.

 

He, he, når du legger det frem sånn.....  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke hun blogger fordi hun er gift med en som har mye penger, er vel mer for å ha noe å gjøre.

Tror jeg også.. Greit å ha noe å fylle dagene med vel? Eller ha en hobby for den saks skyld..

Ganske fascinerende hvor folk henger seg opp i aldersforskjellen på dem -er bare i Norge man gjør sånn for i de "fleste andre sammenhenger så har jo alder ikke noen betydning".. Er jo et kort som ofte blir brukt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, akkurat! Hun kjeder seg, fordi hun ikke gidder jobbe, mannen har penger. Men, det betyr ikke at noen synes det er kjekt å lese om kjedsommeligheten hennes likevel.

Alt jeg leste var; jeg kjeder meg, så da sprer jeg kjedeligheten min utover, vinklet i et positivt lys, for at ingen skal forstå at jeg lever et kjedelig liv.

Hun må både lære seg å skrive, og å ta bilder, skal hun bli blogger. Det der var absolutt lavmål.

Det har hun jo allerede svart på i kommentarfeltet sitt at hun kommer til å gjøre når de kommer hjem fra Marbella..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også.. Greit å ha noe å fylle dagene med vel? Eller ha en hobby for den saks skyld..

Ganske fascinerende hvor folk henger seg opp i aldersforskjellen på dem -er bare i Norge man gjør sånn for i de "fleste andre sammenhenger så har jo alder ikke noen betydning".. Er jo et kort som ofte blir brukt!!

Jeg tror du misforstår, det er ikke aldersforskjellen folk henger seg opp i. Damen er tross alt voksen, 25 år eller hva det er hun er. De fleste her tror nok at hun er voksen nok til å velge alder på mannen sin selv.

Det er den manglende maktbalansen, livsførselen og valgene som tas (eventuelt ikke tas) og hva som blir vist frem kontra hvordan det sannsynligvis reellt sett er å leve slik denne  damen gjør - som folk reagerer på. Pluss at noen irriterer seg over dårlig språk, bilder o.l. da :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du misforstår, det er ikke aldersforskjellen folk henger seg opp i. Damen er tross alt voksen, 25 år eller hva det er hun er. De fleste her tror nok at hun er voksen nok til å velge alder på mannen sin selv.

Det er den manglende maktbalansen, livsførselen og valgene som tas (eventuelt ikke tas) og hva som blir vist frem kontra hvordan det sannsynligvis reellt sett er å leve slik denne damen gjør - som folk reagerer på. Pluss at noen irriterer seg over dårlig språk, bilder o.l. da :)

Helt ærlig så skjønner jeg ikke hva du mener? Utdyp gjerne:

Manglende maktbalanse, livsførsel og valgene som tas/ikke tas og hva som blir vist frem kontra hvordan det sannsynligvis reellt sett er å leve slik hun gjør?

Enig i at språket kan bli bedre -noe hun selv har svart på i kommentarfeltet..

Har også skrevet hun vil legge ned mer jobb i bloggingen når hun kommer hjem fra Spania -og tror det kan bli bra jeg bare hun får litt drahjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også.. Greit å ha noe å fylle dagene med vel? Eller ha en hobby for den saks skyld..

Ganske fascinerende hvor folk henger seg opp i aldersforskjellen på dem -er bare i Norge man gjør sånn for i de "fleste andre sammenhenger så har jo alder ikke noen betydning".. Er jo et kort som ofte blir brukt!!

 

Jeg henger meg ikke opp i aldersforskjellen, jeg henger meg opp i det at han har vært gift to ganger tidligere med kvinner som ser ut som eldre versjoner av henne. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg ikke opp i aldersforskjellen, jeg henger meg opp i det at han har vært gift to ganger tidligere med kvinner som ser ut som eldre versjoner av henne.

Vet hva han vil ha da vet du ;) hehehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He, he, når du legger det frem sånn.....  :fnise:

Jeg synes hun burde utdype dette litt nærmere, slik at vi forstår hva hun mener. Nå blir det slik at leserne må lure på om det var denne dagen hun hadde kjær eller om det var Dag. Jeg er forvirret og har grublet over dette en stund, men har ikke klart å komme frem til hvordan dagen hennes har vært.

 

Uansett, jeg spår at denne kroppen vil få et hardt og brutalt møte med sitt eget kommentarfelt, i takt med at bloggen hennes blir mer eksponert.

   Anonyme mennesker på nettet er noe av det ærligste og ondeste som finnes. Og hun legger dessverre hodet midt på hoggestabben med alle skrivefeilene sine.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så åpenbart golddigger. Ser ikke ut som hun legger skjul på det heller. Ser dessuten 15 år eldre enn hva hun egentlig er. Kunne sett så mye bedre og friskere ut, da hun i utgangspunktet er veldig flott. Litt sånn som Kylie Jenner som allerede som 16-åring så ut som en 35-åring. Ikke særlig tiltrekkende

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes hun burde utdype dette litt nærmere, slik at vi forstår hva hun mener. Nå blir det slik at leserne må lure på om det var denne dagen hun hadde kjær eller om det var Dag. Jeg er forvirret og har grublet over dette en stund, men har ikke klart å komme frem til hvordan dagen hennes har vært.

 

Uansett, jeg spår at denne kroppen vil få et hardt og brutalt møte med sitt eget kommentarfelt, i takt med at bloggen hennes blir mer eksponert.

   Anonyme mennesker på nettet er noe av det ærligste og ondeste som finnes. Og hun legger dessverre hodet midt på hoggestabben med alle skrivefeilene sine.

Nuvel, jeg vil ikke akkurat kalle nettrollene for ærlige. Slemme er ett mer passende ord. F.eks den ene gangen jeg var innom den gamle bloggen til tone Damli før hun stengte kommentarfeltet. Da var det flere som kalte henne feit. Jeg kan ikke huske at tone Damli noengang har vært feit. Ikke engang da hun var gravid. Da så hun bare fantastisk ut. Og det fins sikkert flere eksempler på anonyme blogglesere som er "ærlige".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så åpenbart golddigger. Ser ikke ut som hun legger skjul på det heller. Ser dessuten 15 år eldre enn hva hun egentlig er. Kunne sett så mye bedre og friskere ut, da hun i utgangspunktet er veldig flott. Litt sånn som Kylie Jenner som allerede som 16-åring så ut som en 35-åring. Ikke særlig tiltrekkende

 

Ja, jeg trodde hun var på alder med meg. Kombinasjonen brun i huden og veldig bleikt hår elder folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...