Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2015 #141 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg liker bloggen din, Kristine. Synes det er utrolig mange med fordommer der ute som skjærer alle bloggere over en kam. Synes du fremstår som en fornuftig og jordnær jente med ben i nesen. Masse lykke til med forberedelsene til bryllupet. Gleder meg til å se deg i kjolen. Du kommer til å være så vakker:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 23. august 2015 #142 Del Skrevet 23. august 2015 Jeg liker bloggen din, Kristine. Synes det er utrolig mange med fordommer der ute som skjærer alle bloggere over en kam. Synes du fremstår som en fornuftig og jordnær jente med ben i nesen. Masse lykke til med forberedelsene til bryllupet. Gleder meg til å se deg i kjolen. Du kommer til å være så vakker:-) Det gjør vi alle sammen det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 24. august 2015 #143 Del Skrevet 24. august 2015 Det gjør vi alle sammen det. Alle som en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 27. august 2015 #144 Del Skrevet 27. august 2015 Syntes egentlig det er en ganske grei blogg, litt morsomt å lese om hverdagen til noen som har et helt annet liv enn seg selv. Skriveleifene og det dårlige språket er jo allerede påpekt flere ganger, men jeg må innrømme at det var verre enn jeg hadde sett for meg (leste denne tråden før jeg gikk inn på bloggen). Er ekstremt mye slurv, f eks skriver hun "venninne Loiuse Angelice" - heter hun ikke Louise Angelica? . Et annet eksempel er "her kommer et outfit antrekk bilde".. Hmm? Outfit og antrekk er vel det samme? Og ellers enormt mye skriveleifer, f eks "hair extation" og "inpulsive" o.l. Er ikke meningen å sitte å hakke på dette, men når det er 10-20 skriveleifer i étt innlegg blir det litt mye og mange av dem virker som feil som kunne vært rettet opp bare hun hadde kastet et lite blikk over teksten før hun publiserte (Dette er altså ment som konstruktiv kritikk). Ellers søt jente og fine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 1. september 2015 #145 Del Skrevet 1. september 2015 Gleder meg til å se bryllupet nå jeg😊 Så iallefall ut som de hadde kost seg skikkelig på utdrikningslaget👌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine Saltvold Skrevet 1. september 2015 #146 Del Skrevet 1. september 2015 Syntes egentlig det er en ganske grei blogg, litt morsomt å lese om hverdagen til noen som har et helt annet liv enn seg selv. Skriveleifene og det dårlige språket er jo allerede påpekt flere ganger, men jeg må innrømme at det var verre enn jeg hadde sett for meg (leste denne tråden før jeg gikk inn på bloggen). Er ekstremt mye slurv, f eks skriver hun "venninne Loiuse Angelice" - heter hun ikke Louise Angelica? . Et annet eksempel er "her kommer et outfit antrekk bilde".. Hmm? Outfit og antrekk er vel det samme? Og ellers enormt mye skriveleifer, f eks "hair extation" og "inpulsive" o.l. Er ikke meningen å sitte å hakke på dette, men når det er 10-20 skriveleifer i étt innlegg blir det litt mye og mange av dem virker som feil som kunne vært rettet opp bare hun hadde kastet et lite blikk over teksten før hun publiserte (Dette er altså ment som konstruktiv kritikk). Ellers søt jente og fine innlegg! Hei og takk. Skal skjerpe meg å lese over hva jeg skriver 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 1. september 2015 #147 Del Skrevet 1. september 2015 Hei og takk. Skal skjerpe meg å lese over hva jeg skriver Så bra Jeg skal i hvertfall fortsette å lese bloggen din, syntes den er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 11. september 2015 #148 Del Skrevet 11. september 2015 Tipper den kommende brura har litta nerver nå? 😊 Håper dagen blir fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 12. september 2015 #149 Del Skrevet 12. september 2015 Til dere som vil se bilder fra bryllupet og forberedelsene. Add Nataliehenrikse på snap. Hun er en av brudepikene og har allerede lagt ut en del bilder der. Linni er også brudepike, men vet ikke om hun har snap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 12. september 2015 #150 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Til dere som vil se bilder fra bryllupet og forberedelsene. Add Nataliehenrikse på snap. Hun er en av brudepikene og har allerede lagt ut en del bilder der. Linni er også brudepike, men vet ikke om hun har snap? Kristinesalt på snap så kan man se brura sjølv in action også😊 Endret 12. september 2015 av Ljhh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #151 Del Skrevet 12. september 2015 Til dere som vil se bilder fra bryllupet og forberedelsene. Add Nataliehenrikse på snap. Hun er en av brudepikene og har allerede lagt ut en del bilder der. Linni er også brudepike, men vet ikke om hun har snap? Kristinesalt på snap så kan man se brura sjølv in action også Lagt til begge for å se Kristine på den store dagen som var i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 12. september 2015 #152 Del Skrevet 12. september 2015 Lagt til begge for å se Kristine på den store dagen som var i går. Som var i går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #153 Del Skrevet 12. september 2015 (endret) Som var i går? Jeg misforstod nok Kristine, trodde bryllupet skulle være fredag Endret 12. september 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 12. september 2015 #154 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg misforstod nok Kristine, trodde bryllupet skulle være fredag Hehe snabbt gjort😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #155 Del Skrevet 12. september 2015 Hehe snabbt gjort ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 12. september 2015 #156 Del Skrevet 12. september 2015 ja morro med frk Dahl i bryllup da veit en at det blir billedlig dokumentert hyppig på snapchat😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #157 Del Skrevet 12. september 2015 morro med frk Dahl i bryllup da veit en at det blir billedlig dokumentert hyppig på snapchat Ja, Carina & gutan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 12. september 2015 #158 Del Skrevet 12. september 2015 Kristinesalt på snap så kan man se brura sjølv in action også😊 Å lagt til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 12. september 2015 #159 Del Skrevet 12. september 2015 Og louiseangelica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 12. september 2015 #160 Del Skrevet 12. september 2015 Føles egentlig ikke helt greit å ha alle de her ukjente menneskene på snapchat, men jeg kan fjerne dem etter bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg