Gå til innhold

Linser med farge.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er fra naturens side født med blå øyne,men på ønskelisten står brune.

Jeg er ellers ikke avhengig av hjelpemidler for synet men kunne godt tenke meg å prøve linser med farge,alstå brune.

Er det noen som har erfaring fra dette,angående kostnader,om man uten videre kan få tak i linser også videre.

Hadde vært kjempe fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestill time hos en optiker, de hjelper deg.

Linsene er så tynn idag at du ikke trenger noen tilvenningstid. Det er også lett å få dem på, optikeren viser deg hvordan.

Men vil du ikke "beholde" dine blå øyne?? icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest petra

Ei veninne hadde blå øyne og fikk brune linser(månedslinser uten syrke)og ble så fin....ser f*** ut som om hun er født med de.

Fåes hos optikeren.....men koster!!!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: Ophelia den 2002-03-07 15:09 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Ca 800 kr for en pakke m 6 linser.(Fargede linser finnes bare som månedslinse desverre )så en slik pakke holder i ett halvt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er i samme båt. Og vil ha brune lyner. Koster det altså såå mye?? Jaja, hva gjør vi ikke for å føle oss vel?

/Ane icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg ønsker meg og brune øyne, eller blå-(har grønne)

Men man vil jo alltid ha det man ikke har!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her jeg bor er det mulig å få kjøpt kun ett par, men det koster jo det også. Ca. 350 kroner tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

800 kroner for en halvårspakke er faktisk ikke så mye, bare så det er sagt. Jeg bruker linser selv (ikke med farge da), og jeg tror jeg betaler noe sånt som 1500 for 6 par. Det er inkludert synstest også da, noe jeg må gjøre hver gang jeg skal bestille nye.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis man søker på "colored lenses" på internett får man opp mange sider hvor det ligger helt ned i 25$, noen billigere. Det står litt om kvaliteten, om det er soft osv. Men man vet vel kanskje ikke hvor bra disse er. Så også at det var noen sider man kunne bestille linser med styrke over nett. Det var mange merker som gikk igjen, så dersom det er et merke man kjenner her hjemme er det kanskje ikke så farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker linser med styrke. De betaler jeg 1200 for.(6 i pakken)

Tror prisen på fargelinser ligger hakket over...Men skader ikke å spørre optikeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg brune "solbrille" linser, de er fine om sommeren, da jeg ofte får hodepine av solbriller. Ulempen er at de er litt mørke å gå med inne. Jeg valgte de lyseste, de er ikke så ille å bruke inne. Brune øyne fikk jeg på kjøpet icon_wink.gif

Men jeg husker ikke hvor mye de kostet. De var forholdvis dyre, men man kan ha de lenge om man er flink til å bruke renseprodukter icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Anni, hvor kjøpte du "solbrille" linsene dine? Har aldri hørt om det, men jeg har samme problemet som deg så dette kan kanskje hjelpe meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående sollinser, bør man være litt forsiktig ved bruk av de. Det går nemlig an å bli solbrent på øynene (på det hvite altså). Til vanlig så myser man jo automatisk når det er sterk sol, men det gjør man ikke med sollinser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei! jeg har også prøvd linser med farge, fra mine lyseblå vakre til kjempebrune.

Jeg fant imidlertid ut at det ikke alltid er så lurt å gi seg ut for å ha en annen øyenfarge...

Jeg har opplevd noen pinlig e situasjoner?.

eN gang var det en taxi sjåfør som sa til meg:"du er vel ikke helt norsk du, siden du har så mørke øyne"? det gjorde sikkert ikke mistanken til ham mindre, i og med at jeg på den tiden hadde mørkt hår med krøller...

Og en type på et ute sted sa til meg:

så j....lig fine øyne du har! er de ekte?

Da følte jeg meg falsk da....

Men ellers gikk det bra, jeg elsket mine brune øyne, men gikk lei, og fant ut at jeg så penest ut med mine egne blå.

Men er det ikke noe som heter : livets skole?

icon_wink.gif anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan man 'gjøre' lysebrune øyne blå også med linser? Har hørt at de blå ikke vil dekke brunfargen? Jeg har (selvfølgelig) alltid drømt om blå øyne icon_wink.gif.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

til vala: Det er jeg litt usikker på, det spørs jo hvor lysebrune de er? Men du kan gå til en optiker, og der får du prøve linser i alle mulige farger, og se hva som best passer for deg, det fikk jeg i hvertfall....

Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...